[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:15

ben er denk ik achter, heb nog geen 25 zinnige meldingen gedaan, dus volgens mij geniet ik nog niet de volledige bokt privileges. ik klets ook meest hier, dus dan kom ik er nooit. Ben bang voor al die bokt rellers, die raar gaan doen als je iets zegt....

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:25

Nou goed, het werkt nu wel dus..... heel raar. Wilde al lang gaan slapen, maar als ik iets uit moet zoeken, kan dat niet wachten tot morgen.... hahahaha
Heb enkele berichtjes gelezen van het miepje, maar ik kan er echt niks zinnigs van maken, beetje puberaal gedoe, anderen schijnen zich er ook aan te ergeren, dus lekker laten doen. Het enige wat ze hier mee bereikt, is gerel en binnen no time negeert iedereen het miepje.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:28

slaap lekker voor degene die gaan slapen :)

Hier nog 1 nachtje en dan pas donderdagavond weer werken. Ik heb vandaag heerlijk geslapen, heb zelfs de wekker van Mich niet gehoord die naar de voetbal ging. Ik heb toen ik thuis kwam gewoon een slaappil ingenomen, ik lag en viel als een blok in slaap en werd om 17.10 uur wakker gebeld door Mich :o

Eef gewoon niks aantrekken hoor van dat soort mensen, pfff je hebt van die kinderachtige mensen hier op bokt. Dat blijf je helaas houden.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 07:26

tjeee nog niemand wakker!!! Ben al bijnaaaa klaar met werken, dan lekker mijn bed in (eerst hond uitlaten, is een kruising amerikaanse bull en engelse bull, dus die lijkt een beetje op de bull die hier getoond werd, ze is alleen iets smaller)

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 08:38

Goedemorgen,

Hier al wakker hoor en alweer een uur aan het werk, pff die maandag :z

Ik plaats of reageer vaak ook alleen nog maar hier, hier word idd normaal reageerd.

En wat betreft dat grondwerk en een beetje VD daar moet je paard ook wel heel veel plezier in hebben, anders kun je proberen wat je wil :+ maar doen ze echt niet wat jij nou net wil ;)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:01

Trea schreef:
En wat betreft dat grondwerk en een beetje VD daar moet je paard ook wel heel veel plezier in hebben, anders kun je proberen wat je wil :+ maar doen ze echt niet wat jij nou net wil ;)

Ben ik niet met je eens, je kan plezier en vertrouwen ook ontwikkelen nl ;)
1 van de twee kan al genoeg zijn om een paard zo ver te krijgen.

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:10

Ja Leon :D daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ik ben ook wel eens met een pony bezig geweest die er dus echt niets aan vond en zich heel snel verveelde (en ook iedere keer iets nieuws aanbieden of belonen op verschillende manieren werkte niet) dus dat werd niets. Alles wilde hij wel een keer proberen maar zodra hij wist hoe het moest dacht hij (denk ik) bekijk het maar. Dus ik denk echt dat het ook wel een beetje aan het paard ligt en of ze het dus zelf ook leuk vinden en blijven vinden. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:18

ellieellende schreef:
ben er denk ik achter, heb nog geen 25 zinnige meldingen gedaan, dus volgens mij geniet ik nog niet de volledige bokt privileges. ik klets ook meest hier, dus dan kom ik er nooit. Ben bang voor al die bokt rellers, die raar gaan doen als je iets zegt....

Sjek toch voor de gein de aanmeldingslink eens in deze link: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... _posten.3F ? Ik zie dat je in totaal 124 berichten hebt, dus mss?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 09:46

:wow: maya Veel gekocht (voor jou doen) op Equitana 8-)
en Ik heb dan weer dat handige tasje van jou niet gezien :+

ellie idd gewoon laten Lüllen ;)

Bianca goed geslapen :Z

uhh PC is weer "in de maak" zwierf een worm rond vrijdag op netwerk en bij mijne ontdekten ze natuurlijk weer iets vreemds 8)7 ... zal wel komen omdat ie "niet goed in het domein zat" :')
dus nu voor controle weer ingeleverd :roll:

Virusscan had vrijdag idd wat gevonden, maar dus ook weggegooit ...

Dus nu weer op slome vaste PC ... Ik wil een nieuwe O:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:47

:wave:

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:49

Goedemorgen!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:19

Mogge!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 10:25

Morguh allemaal :D *met mijn slaperige kop hier nog nieteens gezegd vanochtend :=*

Allemaal nog wakker aan t worden?! Afbeelding

:o Hier wel in ieder geval :O

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:29

Ik ook.. :o
Ben zomaar een keer vrij op Maandag.. Zometeen naar stal, de DA komt tussen 10 en 12.. Mijn DA kennende is dat dan dus half 1.. :Y)

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:32

Hier al wel wakker hoor (al een uurtje of 4) :D !

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 10:54

uh ja hier nu ca 3.30u op, maar nog niet echt wakker :+

Oh Sita DA altijd aan late kant dus ... hoef je je niet te haasten := maar soms wel irri lijkt me :o
lekker vrij op maandag :z

Hier spreek ik altijd ochtend of middag af en meestal wel ongeveer een tijd, maar we spreken ook altijd af dat ze ca half uurtje voordat ze wil komen ff belt dan kan ik zorgen dat ik op tijd op stal ben :D (als ik er niet al was) ook belt ze mocht er een "spoedje" of zo zijn en dus de ochtend/ middag niet halen of zo vindt dat erg handig +:)+
(hou niet zo van wachten :o en zo heb je dat niet! moet alleen niet té ver weg gaan ivm binnen half uur op stal kunnen zijn)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:04

Morgen!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:10

goeiemorgen allemaal!!!

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:13

Dat is bij ons hetzelfde Grid ongeveer 30 minuten van te voren bellen ze op en we spreken af de ochtend of de middag. Wel zo handig weet je een beetje waar je aan toe bent.
Bij ons is de DA gelukkig meestal wel netjes op de afgesproken tijd aanwezig!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:23

bij ons bellen ze ook meestal even een kwartier/half uur van te voren dat ze er aan komen :)

ben ook vrij vandaag maar moet nog wel wat dingen doen.. ik kom nog niet echt op gang :')

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:29

goede morgen!

Ik weet niet hoe het gaat als ik de DA bel, nog nooit nodig geweest bij Ziggy en Dundee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:29

Ikke niet... Ik bel gewoon en spreek een dag af :+ Smid pakt de paarden ook gewoon uit de paddock, tenzij er een veul is, dan zorg ik dat ik er zelf bij ben. DA probeer ik wel bij te zijn. Voordeel is eigenlijk wel dat ze bij ons vaak 's ochtends vroeg komen. Maar hangt er wel een beetje af wie er moet komen, sommigen zijn veel duidelijker / stipter, en anderen kan je wachten tot je een ons voor weegt...

Hier kwam er ineens rook uit het fietsenhok, de asbak stond in de fik :')

En mijn auto staat voor de keuring.. ben benieuwd :) Zal wel meevallen.

Ben benieuwd wat voor weer het wordt, zonnetje schijnt nog steeds, maar waait fiks.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:35

Smid pakt de paarden ook zelf, maar probeer er wel bij te zijn. Hij komt bij ons vandaag. Net nog even gebeld, hij verwacht tussen 2 en 3 uur.

Als ik het vraag belt de DA ook een half uur vantevoren.
Een keer 's nachts van 12 tot 2 uur op hem staan wachten, dat is dan best lang met een ziek paard. Ook een spoedje die ertussen kwam.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:38

asbak in de fik, is niet echt handig.
Iemand heeft hier een keer de asbak zomaar in de vuilisbak gegooit, gelukkig kwam mijn oom binnen. En die zag dat de prullenbak in de bijkeuken in de fik stond.

Denk je dat er veel mis is met de auto, of komt hij zo door de keuring heen?

schoonzusje belde net of ik vanmiddag even mee wil naar het tuincentrum om inkopen te doen voor in de tuin.

We zijn zaterdag zo opgeschoten, dat mijn vader vrijdag al kan beginnen met straten, dus zaterdag of zondag zouden we dan al kunnen beginnen met planten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:39

Moet eraan denken, de laatste keer dat de DA kwam belde ie ook van te voren dat ie er zo aankwam. (was een nieuwe, ik zit bij een kliniek met 5-6 artsen ofzo). Was helemaal puzzled... he, DA belt? Why? Uiteindelijk was ie nog fiks verlaat omdat hij het niet kon vinden... :(:) :+ :D

Voor smeden heb ik zoiets van : ze moeten zoveel moeite doen om hun afspraken na te komen bij wie dan ook, de ene keer loop je uit, de andere keer in. En gezien het mij echt niet uitmaakt of ie om 8 u, of om 16 u komt... En in het weide-seizoen krijgen de paarden gewoon hooi ipv gras als de smid er nog niet is geweest, en gaan ze daarna de wei op. Overleven ze best voor en keertje. Voor mensen die echt naar stal moeten / werk / en andere zooi aan afspraken hebben kan ik volgen dat het wat onhandiger is.