Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar doen ze echt niet wat jij nou net wil
Trea schreef:En wat betreft dat grondwerk en een beetje VD daar moet je paard ook wel heel veel plezier in hebben, anders kun je proberen wat je wilmaar doen ze echt niet wat jij nou net wil

daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ik ben ook wel eens met een pony bezig geweest die er dus echt niets aan vond en zich heel snel verveelde (en ook iedere keer iets nieuws aanbieden of belonen op verschillende manieren werkte niet) dus dat werd niets. Alles wilde hij wel een keer proberen maar zodra hij wist hoe het moest dacht hij (denk ik) bekijk het maar. Dus ik denk echt dat het ook wel een beetje aan het paard ligt en of ze het dus zelf ook leuk vinden en blijven vinden.
ellieellende schreef:ben er denk ik achter, heb nog geen 25 zinnige meldingen gedaan, dus volgens mij geniet ik nog niet de volledige bokt privileges. ik klets ook meest hier, dus dan kom ik er nooit. Ben bang voor al die bokt rellers, die raar gaan doen als je iets zegt....
maya Veel gekocht (voor jou doen) op Equitana
... zal wel komen omdat ie "niet goed in het domein zat"

!
maar soms wel irri lijkt me
(als ik er niet al was) ook belt ze mocht er een "spoedje" of zo zijn en dus de ochtend/ middag niet halen of zo vindt dat erg handig
en zo heb je dat niet! moet alleen niet té ver weg gaan ivm binnen half uur op stal kunnen zijn) 

Smid pakt de paarden ook gewoon uit de paddock, tenzij er een veul is, dan zorg ik dat ik er zelf bij ben. DA probeer ik wel bij te zijn. Voordeel is eigenlijk wel dat ze bij ons vaak 's ochtends vroeg komen. Maar hangt er wel een beetje af wie er moet komen, sommigen zijn veel duidelijker / stipter, en anderen kan je wachten tot je een ons voor weegt...
Zal wel meevallen.