Das klóte Janet! Mooie foto's gezien Mij in een carnavals pakje haha! Zal wel even een foto zoeken van het pakje uberhaupt deze : En we zijn het thuis eens over de auto waar ik voor ga sparen! Een getunede opel tigra, dit idee : http://auto.marktplaats.nl/opel/2221590 ... nd=22&fs=1
Mijne zogt telkens echt plekjes op waar ze zat. Helemaal achter de voerbak, of achter het leg nest. Nu lag ze dus buiten helemaal verstopt achter een struikje.
Joyce sexy pakje hoor.
Ik denk dat Wilco en ik vanmiddag maar weer eens naar zijn ouders gaan, na de aanvaring met oud en nieuw. Volgens mij hebben ze nu wel genoeg gevoeld.
Ja maar ik heb niet van die lange benen, dus bijmij komt die bijna over me knieën
En anders doe je er een flinke boxer onder aan
Mijn cavia at begin deze week niet meer, haren overeind. Is 5 jaar en dacht dat het haar laatste weekje zou zijn . Maar ze huppelt weer vrolijk rond en vreet zich weer rond. Lekker bollietje.
Vince en Tom waren lekker fris door de wind. We hoefde maar "ksst" te zeggen en ze gingen weer rond
Janet; succes vanmiddag.
Eefje03;
Jammer dat je strandritje niet door gaat Whis
Stennisje; een voor droog weer!
grrr
Geplaatst: 18-01-09 14:59
Het is hier weer volkomen duidelijk waarom 3 paarden meeeeeeeeeer dan genoeg is hier! Queen Mirthe telt sowieso voor 2! Mevrouw had besloten dat ZIJ vandaag in ieder geval NIET met haar voeten in de Sebacil ging! Nou, en dat weet je dan hoor! Ze was zo beledigd en gefrustreerd toen we haar maar links lieten liggen (nadat 1 been gelukt was), dat ze zo'n 10 keer haar strotouwtje waar ze aan vaststond door midden trok. En blijf dan maar eens rustig. Uiteindelijk met een gieter gedaan, toen ging het redelijk. Rijden ging gelukkig wel goed.
Kascha en Banbay hebben beiden beginnende rotstraal, wat doen jullie daar tegen? Het is nu natuurlijk zo nat buiten!
(gaat even bijlezen)
_janet_
Geplaatst: 18-01-09 15:04
Rotstraal komt niet door de modder, maar puur door mest. Ik was de hoeven van dundee 1 keer in de 2 a 3 weken goed uit met biotex of soda. Alle vuiltje en zand er helemaal uit tot ze blinken schoon zijn. Daarna spray ik er ctc spray in, en laat ik het even drogen. En daar smeer ik teer op de onderkant van zijn hoeven.
Snij alle losse velletjes af die aan de straal zitten, want in die plekjes gaat het rotten.
De hoefsmid snijd zijn straal meestal ook er kort, om de vieze velletjes weg te halen.
Grrr; Mirthe heeft het in ieder geval goed gemaakt met een fijn ritje Rotstraal heb ik geen ervaring mee.
Petertje is wel een erg leuk shetje!
grrr
Geplaatst: 18-01-09 15:16
Minipaardje...
En Mirthe... achja een schat, die af en toe even lekker de baas wil spelen...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-01-09 15:21
Ik bespeurde net een droog moment, dus ben even gaan rijden.
Ilse zoekt met dit regenweer eerder haar stalletje op dan met die kou.
Janet ook waterballet op stal gehad. Gister lekker gegeten Arm kipje SUcces bij je schoonouders.
Dat is inderdaad een mooie boerderij Inge, voor mij alleen is die huur niet op te brengen en heb dan ook geen geld om die stallen te vullen. Ilse staat nu op de route naar m'n werk, dus op de heen en terugweg voer ik, dat scheelt. Hebben jullie ruzie met die buurman? Kun je zoiets op je verzekering verhalen?
Leuk pakje Joyce Flink uitgebouwd autootje
Vince en Tom lekker wakker, Grit.
Als ze ook eenmaal besluiten niet mee te werken he Marleen Wat een stoer mannetje is dat valkje
Grit
Geplaatst: 18-01-09 15:28
Toch nog droog kunnen rijden. Hier is het ook droog, best zin in een buitenritje, maar moeten nog weg, dus helaas.
Zie nu de autolink pas. Ik vind Tigra's mooi, maar al die toeters en bellen . Dat is niks voor mij.
Excuses aan Petertje, je bent een mooi minipaardje! Meestal vind ik minipaardjes niet zo mooi, maar hij is mooi in verhouding, lekker rond, wollig en mooie kleur.
Grit
Geplaatst: 18-01-09 15:33
Morgen naar de tandarts, ben nu al gestresst . Twee maal boren. Zit er gemiddeld drie keer per jaar, 2 keer controle, 1 keer iets doen. Ik heb gelukkig een hele leuke (vrouwelijke) tandarts.
Hiervoor had ik een man die mij niks vertelde. Stopte hij in een keer mijn mond vol klei en liep weg. Geen idee wanneer hij weer terug zou komen. En hij heeft mij niet gewaarschuwd voor een zenuwbehandeling. Ik lag dus redelijk relaxt, toen ik ineens tegen het plafond schoot van een onverwachte pijnscheut. Sindsdien lig ik als een verkrampte plank in de stoel.
Hier schijnt de zon zelfs af en toe tussen de donkere wolken door.
Logisch dat je geen zin in de tandarts hebt, sterkte morgen!
Resi_lover
Geplaatst: 18-01-09 16:32
Goeiemiddag, leuk toppic gezien wow, echt een kinderboerderij bij jullie, sita haha, tjaa, grappig pakje hoor, Pradaatje wat een leuk hengstje, Grrr verder niet bijgelezen.
maar, het gaa nu toch wel snel, over presies een week gaan we Mambo ophalen, sterker nog, dan is Mambo al bij ons thuis
Net als Irish Cobs/Tinkers/Gipsy Cobs, allemaal niet zo moeilijk doen
grrr
Geplaatst: 18-01-09 16:52
Da's ook een pot nat ja! Maar bij die shetten/minipaardjes enz, zijn de prijzen natuurlijk wel behoorlijk verschillend!
snowdon
Geplaatst: 18-01-09 16:53
Wij hebben een minipaard en een shet. (en een tinker, een irish cob en een gipsy cob ) Nou die prijzen zijn door de mensen zo gemaakt... niet doordat de paardjes beter of anders zijn.