kayne schreef:wauw wat een uitstraling op King
je bedoeld toch niet het bovenstaande paard (dat wit grijze geval) toch ???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kayne schreef:wauw wat een uitstraling op King

Wel rap reagerende verzorgster 
Dus maar een praam opgezet. Het werkte ook echt mee dat mama Jessie in de bak stond te gillen omdat haar baby (van 10 maanden, 1.40 en over de 300 kg
) zich niet in haar zicht bevond. Jessie zelf stond te
in de schaduw terwijl ze bekapt werd. Gelukkig wilde hij nog wel een keertje terug komen na dit partijtje paardenworstelen.

Citaat:Kiki toch verkocht, moelijke keuze maar inderdaad als het toch niet is wat je uiteindelijk is, kun je beter kopen wat je wél zoekt!
teveel in handen.... En ik vind een zware kleinere cob ook erg gaaf. Mees geeft niet om dat grote, ik heb liever iets handzamers....

) en dan is het finito!
wat een prachtig veulen is dat!! snap dat die al verkocht is 

BuBBLeGuM schreef:**Heeft iemand een linkje/lijstje oid voor mij met dingen die je nodig hebt bij de bevalling, en dingen die je voor en na die tijd moet doen/regelen?? vind het fijn om goed voorbereid de bevallingen in te gaan!**
Ben er bij gebleven tot Flynn stond en dronk (aaaarrgghh en dat deed hij maar niet
) en Jessie van de nageboorte af was.
Wel had ik een stalhouder met tientallen jaren aan ervaring met bevallingen. En dat is heel wat lijstjes waard
heb je er trouwens 1 nachtje geslapen en werd Flynn toen al geboren?? das beter haha
Stalhouder zei "ja, nou kun je blijven slapen, het komt vannacht" en prompt drukt Jes hem eruit 
Dan kreeg ik een smsje "dieendie heeft een veulen!" en als ik dan kwam was het al helemaal droog en af

Zo verging onze eerste en enige dressuurwedstrijd

die bouwde haar eigen feestje daar
Ze deed echt maar wat, was drukker met de omgeving dan met mij en scheurde dus constant zo rond. Oh boy
*
Ziet er nogal vliegend uit..

? Was ook wel te verwachten met zo'n kanjer