Leuke foto's Joyce! Ze ziet er goed uit, Pradaatje! 
Timo, sterkte met Timo en met je merrie. Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat dat kon, maar fijn klinkt het niet!
Debora, 'vriendje' wil voor motorrijbewijs. Hmm.. Zou dat geen aandachtrekkerij zijn omdat hij weet dat je er fel op tegen bent?
Mijn ex reed elke week wel gemiddeld 3 bekeuringen.. Triest..
Hij reed ook met een flinke slok op soms, veel te hard, veel te veel regels overtreden. Zat niet bepaald lekker bij hem in de auto.. 
Janet.. Pittige stage he..
Je ziet zoveel voorbij komen..
Hoi Caye en Zoetje! 
Fijn dat je les lekker ging Silas! 
Nou..Ik ben weer bijgelezen! 
Vandaag lekker gewerkt, was niet druk. Heb gewoon eens lekker door kunnen doen, nog wat dingen in elkaar gezet en vracht gedaan. Doe ik wel graag.. 
Morgen nog een dagje en dan lekker weekend..
Daarna na het eten met mijn ouders naar Amy geweest. Ik kan weer merken dat het nat is, ze heeft weer last van dr 2 achterste stralen. Dus heb dr hoeven uitgeschrobt en daarna weer flink behandeld met hoef en zool en dergelijke stinkzooi.. Volgende week komt de hoefsmid, ze krijg nieuwe schoenen voor als we naar LOZ gaan, deze houden het denk ik net niet uit.
Daarna nog een rondje getoileteerd, sokjes geknipt, staart en noem maar op.. 
Toen weer naar huis, eindelijk nog steeds droog, dus hebben mijn kipjes nog een half uur buiten hun hokje gelopen. Heb weer helemaal in een scheur gelegen! Zal binnenkort weer eens nieuwe foto's maken,ze groeien en veranderen met de dag!