[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:51

,
Wel hele mooie foto's maak je !

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:53

Haha handig annick!!

Geen choco mee helaas, wel lekker koffie na afloop....

Leuke foto's allemaal... Moet morgen echt weer eens dikke buiken foto's van de bolle maken...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:55

Afbeelding

wat lijkt whis van mij op die van hier boven zeg

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:57

peetorlan schreef:
Afbeelding

wat lijkt whis van mij op die van hier boven zeg

welke van de 2???
vind damian en djessie ook van elkaar weg hebben.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:58

soory nog een foto op haar nieuwe verblijf

Afbeelding

Ze staat lekker over de landerijen heen te kijken zo van heerlijk zeg dat ik hier sta

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:59

haaaaha peetorlan... ik heb ff in je profiel gekeken want ik zat me suf te denken.... maar het is Linda!!!
ja jeetje, vanaf mijn 14e ongeveer want we hadden toen een wederzijdse vriendin. linda is toen al snel naar het westen gegaan.
wat grappig zeg dat dat zo weer terug komt

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:04

pellie: wahhaah ja ze zei het vanmiddag op stal.
dat ze hier had zitten lezen en zo tegen je aanliep whaahhaha lache man

en annick ze heeft wel een beetje weg van alle twee dat vele wit.
en dan die die donkere vlek bij de oog en.
en een gedeelte witte mannen en zwarte.
en die twee bij elkaar op de foto hebben zeker wel wat van elkaar weg.mooi hoor net broer en zus

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:13

Citaat:
Zo vreemd de tweede en derde foto zijn wel scherp,moet ik nog uitzoeken hoe dat komt ?

Zo te zien heb je geflitst bij de 2e en 3e foto. Daarom zijn die beter. Heb je dat bij de 1e ook gedaan, dan werkt dat niet omdat je te ver weg staat.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:21

peetorlan: ze hebben zeker van elkaar weg, heb even geplakt.

Afbeelding

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:21

Bonte :

Dank je wel voor de tip,dat is het,ik snapte het al niet !

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:43

Jee wat een gelijkenis zeg! Erg leuk!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:47

zo zeg waanzinnig whahahahah gaaf.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:20

Oh, wat heb ik weer leuk gereden. Noman is altijd lekker lui maar na een goede tik met de zwieper loopt ze wel. Af en toe wilde ze verzetten en dan komt ze ietsje omhoog…. Mafketel. 90% van de tijd liep ze keurig door dus ik was tevree.

Jan heeft lekker op Flanna gereden. We waren juist de paarden aan het zadelen toen er gevoerd werd. Dan zijn ze lekker druk In de bak was Flan lekker actief te rijden. Ze ging nu zelfs met haar voorbeen stampen.. Daar is geen mok te bekennen. We houden het iig goed in de gaten. In de galop probeerde ze Jan ook even uit maar dat was zo over. Ze zijn erg hard aan t werk geweest en Jan kwam er met een tevreden gevoel van af. Lekker een tijd uitgestapt, ook nog met de zweetdeken op en aan de hand. Op stal gezet zodat ze eerst kon eten voor de dekens gewisseld werden. Ook nog haar benen met de calendulazalf van Dr. Vogel behandeld. Ik hoop dat het aanslaat. Nu zag Jan ook dat er wat hoger op de benen ook wat plekjes te voorschijn kwamen.

Toen we thuis waren gezellig rollade gebraden en samen stoofpeertjes geschild. Toen dat stond te pruttelen beneden een hoop zooi opgeruimd Ik wil nu eens een lekker opgeruimd en gezellig huis met Kerst!

Cindy, balen van Spetters darmen.

Haha Grid, ik snap nu wat je bedoelt hoor!

Annick in de war wat kijkt ie betrapt, leuk!

Verder leuke foto’s gezien.

Iedereen of wat dan ook die t nodig heeft.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:31

Jellie een lekker dagje rijden dus!!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:45

Zeker weten Hee jij hebt een leuke nieuwe avater!

Spetter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:48

Jellie schreef:
Zeker weten Hee jij hebt een leuke nieuwe avater!

Winters plaatje van vorig jaar! Wil eigenlijk een bewegende, maar lutk nog niet zo.... Ik wil het nl zelf proberen.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:49

@ Annick, ik moest even 3x kijken voor ik dacht te weten wie nou wie was op jouw foto.
Nee, ik koop geen nieuwe coolpix, ik heb er nog meer, hihihi.
Peter heeft wel de acculader van de grotere coolpix tevoorschijn getoverd, die accu staat nu te laden. Kom er alleen wel net achter dat die geen filmpjes kan maken. Dan maar van de week proberen Peter zijn kleine Sony'tje mee te sneeken, anders de videocamera.

@ Peetorlan, Whisper ziet er tevreden uit! Wel erg wit hoor

@ Spetter, Kootje krijgt nu ook homeopatische druppels, Pro Bioforte 1, die schijnen het e.e.a. met de darmflora te doen. Wat opvalt is dat hij veel meer winden laat, en dat ze behoorlijk stinken. Ook ruikt zijn poep anders. Straks maar even Eveline mailen, krijg een beetje de indruk dat Mira het ook wel kan gebruiken. Mira heeft wel nette poep hoor, maar er komt aan het eind van een drol altijd een slootje poepwater mee.
Je kunt het hier kopen, misschien is het iets voor Spetter (ik zou het wel kopen in overleg met een deskundige). http://www.degroeneos.com/producten/die ... forte.html
Ook krijgen Koot en Mira allebei Trias Omega oliën http://www.degroeneos.com/producten/die ... ga_PP.html

@ Jellie, heeft Flan nou mok of rasp? Ik weet niet of Calendula iets met rasp doet hoor.
Ik heb Mira's sokken weer gewassen, dit keer met Tea Tree shampoo. Dat werkt wat pijnstillend en jeukremmend. Aan de pijpbeenderen van 3 benen zie je een soort schilfervorming als je echt op de huid kijkt. Doet me het meest aan berg denken.
Ik heb het idee dat ze minder last begint te krijgen, en ze liep vandaag ruim en goed op het harde, niet zo gevoelig als anders.

@ Jacky2, wat Annick zegt, en je camera heeft het waarschijnlijk even moeilijk gehad met weinig ligt in combinatie met donkere Macho. Flits zorgt inderdaad ook vaak voor scherpere foto's.

@ TM, felidepeli!!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:00

fjordkootje schreef:
@ Jacky2, wat Annick zegt, en je camera heeft het waarschijnlijk even moeilijk gehad met weinig ligt in combinatie met donkere Macho. Flits zorgt inderdaad ook vaak voor scherpere foto's.

Hallo, dat was ik hoor

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:44

cheveyo, mooi stuk geschreven, leuk hoor

FK, het halster staat fig natuurlijk veel beter dan dat peerd op de foto haha, fig heeft ook een veel lekkerder koppie, komen nog wel eens foto's van
hoop dat je door de tip van IJ een goede jas en rijbroek kan vinden!
balen van je camera zeg, dat ie het nu al gaat begeven

spetter, spet weer een beetje dunnere poep dus, das wel minder
wel mooie nieuwe avater!

TM, van harte zeg, super dat je geslaagd bent met een zeer goed!

silas, thanx, fig staat hem veel leuker natuurlijk he haha

peetorlan, extra full heb ik hier niet zien hangen bij de divoza hoor, maargoed, het is er wel dus, pfieuw haha
maar zullen wel geen hele leuke zijn, net als grote bh's haha dan heb je ook alleen van die neutrale dingen, bah haha
lekker dat whiz het zo naar dr zin heeft, misschien nog ff lekker rijden dus
leuke foto van op dr nieuwe plekkie, ze ziet er relaxed uit!

wenk, lekker hoor met die friezen ervoor, kan me de kracht wel voorstellen ja!
nieuwe tuig hangt wel goed nu dus met wat hulp!

jacky2, 1 grote modderpoel dus, maar je ventje wel lekker buiten, leuke foto's hoor, best mooie kwaliteit wel, even alles scherpstellen denk ik nog he

annick, zou die nieuwe tink zo kopen vanaf alleen de hoofdfoto, wowie, wat een sprekend koppie, leuk dat ze met deems wel klikt

jellie, lekker gereden met noman dus, leuk dat het goed ging en dat ze 90% van de tijd lekker liep
jan lekker op flan gereden, weer wat meer plekjes erbij helaas, hopen dat het spul zn werk gaat doen
en ook nog opgeruimd in huis!

verder zelf een geweldig dagje gehad
de cursus ging dan wel niet door maar ben vanmiddag 3,5 uur bij fig geweest
eerst heerlijk gereden in de bak in de sneeuw, ondegrond is zo super dus kon gewoon rijden, fig deed het heerlijk, lekker schouder erbij en rechter galop ging aardig
en toen mocht ik sleeen JEEEEEEEEEEJ haha, gewoon in de bak, lag genoeg sneeuw op de zachte ondergrond
fig zag het tuig tevooschijn komen, lag een jaar in de kast haha en hij werd al helemaal blij geloof ik
heb hem al gewoon zo naar de bak gestuurd terwijl ik erachter liep, zo super, hij deed het zelfs beter dan een jaar geleden, de truc, nooit oefenen haha
maargoed, in de bak de slee erachter en karren maar, ik eerst alleen, hij stuurde zo heerlijk licht dus al gauw in een flinke draf en toen lekker in galop gescheurd, oww wat heerlijk (vooral alle zand en sneeuw die je tegen je kop aan krijgt hahaah)
later grietje bij mij achterop gelaten die eigenlijk met fig de cursus zou doen, ze vond het ook leuk geloof ik
tijdje heerlijk zo rond gereden, haar vader heeft gefilmd dus zal wel weer een mooie dvd krijgen, helaas geen foto's geloof ik, maarja ga wel zelf kwijlen bij de dvd hahaha
fig was gewoon helemaal in zn element, heerlijk
zit dan toch te denken hem vaker voor de kar te doen, maar met zn hoefjes, en beentjes, weenie en het is niet echt lekker rijden met een kar hier in de buurt
maargoed, mega trots op mn ventje

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:50

berichtje van mij,uit het ziekenhuis......
helaas is Christi vanmiddag van Tommie afgevallen en met haar hoofd op de ijzeren bakrand gepletterd,ik ben zo blij dat ze haar cap op had anders had ik nu waarschijnlijk ergens anders gezeten.......
ik heb niet gezien wat er gebeurde,liep even naar een kennisje toe die mijn wagentje teryg kwam brengen en een minuut of wat later (hooguit 5) liep ik terug naar de bak en trof daar een verdwaasd meidje aan met Tommie aan de teugel,ze zat onder het zand maar had geen idee wat e rnou toch gebveurd was!!
ze had 'slapende'handen en ook haar mond en neus gingen tintelen,toen ik haar een slokje water gaf liep dat zo haar mond weer uit,en huilen huilen huilen.arm ding!!
dus naar de dokterspost (20 kmverderop) en nu moet ze dus ter observatie blijven,iedere twee uur word ze gewekt ,ze heeft ontzettend veel hoofdpijn,haar cap is aardig beschadigd en ziet groen van de omheining.
ik slaap hier en typ dit berichtje in de 'ouderkamer' voor de rest zijn en maar twee baby'tjes op de afdeling aanwezig dus alle aandacht gaat naar mijn popje.
ik ga nu kijken of ze weer in slaap kan komen na haar controle van 21.00 uur.
tot later

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:56

Jeetje Lien, wat schrikken. is het een hersenschudding???
Wat er al niet in 5 minuten kan gebeuren. Sterkte voor jullie allebei

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:00

jeetje mineetje....Lien.....wow...dat is schrikken...beterschap en een dikke knuffel!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:03

ow lien, wat erg zeg jeetje wat schrikken
gelukkig is ze nu in goede handen, hopen dat ze snel op gaat knappen
sterkte en beterschap!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:05

Jeetje Lien wat een schrik zeg! Hopelijk is het niks ernstigs en blijft het bij een hersenschudding. Sterkte en beterschap!

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:26

lien, wat erg, hoop dat het allemal mee valt zeg, arm kind.
veel sterkte daar
Annick