,Wel hele mooie foto's maak je !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
peetorlan schreef:
wat lijkt whis van mij op die van hier boven zeg

Citaat:Zo vreemd de tweede en derde foto zijn wel scherp,moet ik nog uitzoeken hoe dat komt ?
In de bak was Flan lekker actief te rijden. Ze ging nu zelfs met haar voorbeen stampen.. Daar is geen mok te bekennen. We houden het iig goed in de gaten. In de galop probeerde ze Jan ook even uit maar dat was zo over. Ze zijn erg hard aan t werk geweest en Jan kwam er met een tevreden gevoel van af. Lekker een tijd uitgestapt, ook nog met de zweetdeken op en aan de hand. Op stal gezet zodat ze eerst kon eten voor de dekens gewisseld werden. Ook nog haar benen met de calendulazalf van Dr. Vogel
behandeld. Ik hoop dat het aanslaat. Nu zag Jan ook dat er wat hoger op de benen ook wat plekjes te voorschijn kwamen.
Ik wil nu eens een lekker opgeruimd en gezellig huis met Kerst! 

wat kijkt ie betrapt, leuk!
of wat dan ook
die t nodig heeft.
Hee jij hebt een leuke nieuwe avater! Jellie schreef:Zeker wetenHee jij hebt een leuke nieuwe avater!

fjordkootje schreef:@ Jacky2, wat Annick zegt, en je camera heeft het waarschijnlijk even moeilijk gehad met weinig ligt in combinatie met donkere Macho. Flits zorgt inderdaad ook vaak voor scherpere foto's.

haha
mega trots op mn ventje
jeetje wat schrikken