Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chimello schreef:Netjes joh, ben je ook van plan aan de koudbloedenwedstrijden mee te gaan doen?
Mooi paard trouwens! Lijkt me een interessante cursus om te volgen. Zal wel leerzaam zijn geweest?
Ja, bah ik kan echt niet rijden met laarzen waar ik niets in meekrijg. Mijn westernlaarzen zijn maar halflang en echt net sloffen. Rijd er zo lekker mee... Dan vallen die petries toch zwaar tegen.
Overigens gister weer op Bones gereden, was super lief. Hij is zo netjes geconcentreerd ondanks meerdere merrie hinniken. Eerst zou hij brullen en zich aanstellen als een gek maar nu reageert hij er totaal niet meer op. Dat vind ik al een enorme verbetering. Maar we gaan met kleine stapjes
chimello schreef:Gaaf toch, leer je veel van zo'n clinic! Ik had vorig jaar artikeltjes over die clinics geschreven als bokt reporterwas echt leuk! Alleen al kijken is leerzaam dus jullie gaan echt wat beleven joh! En zeker navertellen he
Wat goed Claudia!! Het topic is nu echt een jonge mannen die beleerd worden topicGijs Bones en Cas worden getemd
![]()
Nou mijn wilde hengst stond serieus rechtop te slapen vóór we gingen rijden. Zo hilarisch hoe zo'n brullend monster nu een luie dikzak geworden is.
Oh jaaa en die new hurlinghams zijn zo gaaf, mag ik vragen hoeveel je kwijt was (mag pb)? ik wil dat model ook heel graag. Die zijn zo mooi afgewerkt ook!