Arjan , gewoon goed naar de tekst luisteren. Kom je op het tinkerweekend voordansen???Puck toch !! Ik dacht dat alleen Leon en ik daar last van hadden.
Grit schreef:Arjan , gewoon goed naar de tekst luisteren. Kom je op het tinkerweekend voordansen???Neeeeeeee kan alleen als ik mijn dansschoenen aan heb en die mogen niet zo vaak uit de kast.
Snowville schreef:Grit schreef:Arjan , gewoon goed naar de tekst luisteren. Kom je op het tinkerweekend voordansen???Neeeeeeee kan alleen als ik mijn dansschoenen aan heb en die mogen niet zo vaak uit de kast.Dat is ook zo, wel jammer
Ik ga straks even op mijn gemakje bijlezen, maar ik wil iedereen die gaat stappen even een hele prettige avond wensen. Gaat er ook een camera mee?
_Rhiannon_ schreef:Moest me net legitimeren toen ik een fles whisky ging halen Da vragen ze nou nooit aan mij , ik zou me vereerd voelen
Liefde is....het delen van een liksteen hihi(sorry bagger kwaliteit, met me tel gemaakt haha)Haaaaaaai allemaaaaaaaal
ja gaat nu erg goed (wat soms irritant is als Kaya wordt gerden en Travis in de stal blijft hihi) alleen soms jaagt Kaya Travis nog wel weg als het om eten gaat, maar die liksteen doen ze samen mee Zijn wel maatjes want ze staan altijd bij elkaar nu
Oeh Denise Waar moest jij je legitimeren?Trea... Heb ik ook hoor... Ze vragen er nooit naar bij mij Arjan en dansschoenen... Maak er eens een foto van Dagmar, wat lief zeg! Lief filmpje ook!Jullie gaan het vast heel gezellig krijgen vanavond...