Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eefje03 schreef:goeieavond
ff spammen hoor
nog 3 weken,wordt er helemaal kriebel van,ze heeft al aardig wat uier dus wij hebben t gevoel dat ze de 3 weken niet eens meer haalt.
Verder leuke hond,gave strandpooony,wedtsrijdgangers en hoofdpijnklanten
wat een buik 

Sifra had een lebber bui.. Ze was mij constand aan het likken terwijl in Noor aan t poetsten was.. Me pet vond ze ook erg boeient.. ze trok m nog net niet van me hoofd 

Jody (de hond) was echt zeikes nat, maf beest.. toen paard binnen gezet en gevoerd, kippen, konijn, cavia en hond gevoerd. Toen onderweg naar huis maar ff patatje gehaald 

.
Eevj schreef:wat een leuke foto's!
Leuke dingentjes gekocht maya
Sita lekker dagje gehad! Balen dat je zadel toch niet past.
In een ander topic vroeg ik waarom iemand met een mexicaanse neusriem reed. Gewoon puur intresse. Wordt nu meteen door een ander meisje helemaal de grond in gescholden. En dat ik meer verstand heb van koeien enzo. Wil altijd dat soort opmerkingen negeren. Kan het alleen nooit zo goed. Heb verder niks gezegt. Dus weet ook wel dat het mijn schuld niet is. Maar vind dat soort dingen altijd heel rot. Zeker omdat ik zo m'n best doe voor mal

. Maar we doen het dan ook vaak. Trainen daar echt op. Zou heel graag is een show willen geven. Maar verder dan de kerstshow op stal zullen we niet komen

?