Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooie foto's van Luna
"ken" hem wel
maar toen stond ie nog bij theo
dat was dus denk ik nog voor dat ie naar tinkerfarm is gegaan
Dat chocolade bruine kleurtje viel wel op
en was met mensen die hem misschien wilden kopen, maar toen was ie kreupel dus hebben ze uiteindelijk toch voor een andere gekozen
Die noemden het trouwens ook meteen zebra manen omdat het zo gelijkmatig donker/ licht/donker was
Ga me met Say ook niet aan recordrit wagen
met een groepje merk ik al dat ze erg graag voorop wil en ze vind het zowiezo al spannend op plekken die ze nog niet kent en is dan overdreven allert en laat zich dan ontzettend makkelijk opjutten door anderen
en dan raken anderen weer opgejut door haar enz enz ... Dat zie ik dus in zo'n massale rit niet zo zitten
Maya leuke filmpjes is dat je Pa ?
idd leven is oneerlijk
sommigen al ZO jong ...
lastig als er iemand te weinig is ...
maar die pasten niet goed
dus ga toch weer voor de MH sportive high riders
alles rondom je huis wordt veranderd/ afgebroken balen ... hopelijk is het allemaal weer snel voorbij en valt er nog iets te redden enzo ... SUCCES!!
balen ... Zaten ze er dan niet goed onder of staan ze op klei nee toch ?!
(ivm der been/ hoef "fobie") en Kascha en Banbay de kriebels
misschien kun je pour on nu gebruiken ?! dat is minder nat dan wassen maar werkt ook goed 
Evelli Lotje in begin sollicitatie salamifabriek
misschien idd altijd 1st gewoon ff der ei kwijt laten raken in de pen en dan pas erbij gaan en aan het werk staat ook veel binnen nu toch?! moet ze denk 1st gewoon ff der energie kwijt
pakje al in huis
idd alweer 5 en arjan wil veulie wel houden als merrie is
maar dat heeft idd dan wel weer gevolgen...
en mij lijkt het ook zó leuk 
gaat weer eens poging doen om John warm te laten lopen
dan zou veulie zeker wel kunnen

Heb even wat opgezocht voor de Bokt Wiki en ga nu afsluiten
was gezellig haha al die oude herrinerringen opgehaald van vakanties vroeger
wat een lol hihi
hihi

*lol*
als we het mogelijke veulen van Chayenne zouden houden..... dan moeten er dus andere dingen gebeuren
snowdon schreef:Het is allemaal maar net hoe je er tegenaan kijkt, waar je waarde aan hecht en wat je verdere situatie is
Er zijn ook mensen die er 100 hebben*lol*