Die laatste foto! Ik ben ook heel erg verliefd. Waar woonde je ook maar weer? Kom ik wel een keer langs, hij past zat in de kofferbak. Jes heeft nog wel melk (ja, de tien maanden oude buffel hangt nog aan de melkbar als hij dat leuk vind ) dus dat komt helemaal goed
Oh.. Toch wel.. Ja, ik weet t ook nooit hoor.. Wist alleen wel dat ze op t moment geen plaats had.. Omdat er wrs in Sept. een 2 jarige bij ons voor winterstalling zou komen omdat ze zelf geen plaats had.. Maar ach, wel fijn dat ze 'terecht' is.. Maar goed, is toch eigenlijk geen handelsstal?
Knap ventje is King Lies!
Poe Poe.. Wat een rare avond..
Eerst was ik naar stal gegaan.. Heerlijk buitenritje gedaan met Amy, jaja.. Had de stoute schoenen aangetrokken en ben gewoon gaan rijden.. Superlekker gereden! Toen had ik Shania opgehaald en wilde ik gaan zadelen toen Jack in de stal kwam zeggen dat mijn broer me nodig had.. Vreemd, had niks gehoord.. maar mijn geluid stond op stil.. Flink wat gemiste oproepen en berichten.. Ik terug bellen.. Kwam ie met t nieuws dat mijn moeder gevallen op die zere heup was en dat ze met spoed naar het ziekenhuis moest. Ik alles laten vallen, Martinique heeft alles opgeruimd en Natas heeft me naar huis gebracht. Daarna meegereden met de ambulance naar het ziekenhuis.. Daar foto's gemaakt, moesten heel lang wachten want t was echt heel druk! Maar gelukkig was er niks gebroken, alleen veel gekneusd. Ze mocht gelukkig mee naar huis.. Dus nu zijn we weer thuis, maar echt raar hoe je avond kan draaien!
timokyana
Ja ze zal er wel behoorlijk last van houden, ook blijvend.. Ze heeft namelijk ook osteoporose (botontkalking oid) in dat been. Daarom moest ze ook gelijk naar t ziekenhuis omdat er dus echt wel wat kans was dat er ergens een breuk zat omdat haar botten al zo zwak waren.. Maar gelukkig was het niet zo.. Ze scharrelt nu alweer wat rond, waar morfine al niet goed voor is.. En mijn moeder is een harde.. Laat zich door niks uit t veld slaan lijkt t..
Jeetje Sita, dat is schrikken zeg! Gelukkig dat ze niks gebroken had
Pfoeh, laatste loodjes van het adviesrapport. Stressen hoor, morgen moet het af zijn. Maar gelukkig zijn het écht de laatste loodjes, dat voelt toch wel weer goed. En de website is zo strak geworden
Grrr... hoop dat het meevalt met de auto... Nieuw zadel... Super zeg. Laat je er 1 aanmeten of niet?
lOrdj.... Pall wat minder koorts... Hoop dat hij gauw opknapt... Balen hoor als er zo'n ontsteking bij komt Moet je foto's nog bekijken...
TK... gaat al opschieten dan je vakantie... Lekker hoor...
Peet... Serada is een kopie'tje ook van jouw merrie... En King van die van mij... Had wel heel bijzonder geweest als Whis zo'n donker getekend veulen had gehad Maar jij hebt een merrietje.... Da's ook bijzonder....
rommulus
Gisteren brand gehad op weiland van de buurman Verzorgster gign heel heldhaftig met twee emmers op pad om te blussen Politie had het al gespot en toen er TWEE brandweerwagens gearriveerd waren, was brandje al geblust Schijnbaar was het de dag ervoor ook al gebeurd en is het gemaaide/gebaggerde riet en afval zo droog dat het spontaan brand... Eng
Er is ook weer 4000 kilo hooi gebracht, kunnen er weer ff tegenaan! Tractor verboog alleen ons hek
Siet, sterkte voor je mams!
rommulus
pff zo ook even bij ge bladerd komen verschrikkelijk veel mooie foto's voorbij van paarden en hun stekkies dus ik zal ook zo even mee doen (deeft demo foto's )
lord sterkte met je mannetje vaak krijgen ze wel een reactie van de casteratie maar zoveel koorts heb ik ook nog niet mee gemaakt
dianne heeft ook weer pech verdorie meis het zit je echt niet mee
leon dat was wel even schrikken of niet ???? maar wel snel ge blust gelukkig
nou hier gaat het allemaal wel ok druk druk het restaurand werk is nooit door gezet de beste man had niet genoeg werk voor me dus ach dan maar taxi jagen (is ook een leuke hobby auto scheuren al hoef ik niet in een ster dat vind ik echt bagger bakken ) nou ehhhhh ik heb een paar foto's van verschillende demonstraties van stal gekregen verschillende gasten hebben die toe me toe gestuurd dus ik ben helemaal happy het rijden gaat ook echt super helemaal toppie dus ik is in de wolken
nou de foto's
goed goed ik geef toe ik ben een luie ruiter en wat doe je dan ??? laat je paard liggen als je wil opstappen
paard is het er niet helemaal mee eens en wil graag zijn beloning voor het gaan liggen en trekt schuif los vrouwtje reageerd snel en houd teugels strak (arm dier mag nieteens wraak nemen op het geen dat hij al het werk moet doen )
verdorie verliest ze ook nog eens een teugel je moet echt geduld hebben met zo'n viguur op je rug
he he we staan moetten we ook nog eens voetje optillen belachelijk
verdorie koop een lig stoel en gebruik mij er niet voor
goh mooie koeien maar ehhh zittend kan ik er niet achteraan hoor
alweer liggen bah..... ach ik krijg teminste wat lekkers voor het zware werk
zo mag ik eindelijk staan ??? brr moest die rot hond ook nogeens over me heen springen (helaas gebruikt ie me als afzet en zijn nagels )
maar dit vind ik wel leuk lekker scheuren om de tonnetjes !!!!!!
zo en als laatst toch maar weer liggen word toch wel moe hoor van al dat werk gelukkig vind vrouwtje me helemaal geweldig gezien ik al dat ge pluk ge trek ed allemaal toe laat
koker zet vaak op na een casteratie dat is vrij gewoon maar als er een da van schrikt dan kan ik het wel indenken dat ie pijn heeft gewoon hebben ze er al zo'n last van
Ja dik worden, daar heb ik ervaring mee dat zie je wel vaker, maar dit was echt éxtreem dik het hing heel erg, was net een grote zak vocht , niet normaal meer. Het moest snel gaan inslinken en gelukkig doet da thet nu
timokyana
En King al verkocht, hier gaat Kiki waarschijnlijk toch ook verkocht worden. Ik wil wel een merrie erbij, maar dan een gewoon cobje, en dat zal ze nooit worden.... Dus wie weet staat er binnenkort ook een adv. van ons op MP.
Pallieter gaat gelukkig ietsie beter dus. Fijn!
Ik ga hier thuis eens aan de slag, we gaan straks even Mirthe weer voor de wagen zetten en rondje door het land rijden. Even kijken hoe het gaat.