Brave Finn

Wat goed Nimby, lijkt me heel erg leuk!
En wat een leuke foto

Vandaag een heerlijke zondag, eerst in de tuin ontbeten, gezellig met de kuikens en de katten, en daarna een heel mooi kippenhok opgehaald

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze ziet er goed uit zeg!
. Hier ook eens moeten informeren naar de metaal panelen voor de nieuwe konijnenverblijven.. die dat ze hadden begint het hout van kapot te gaan
.
zie die grote voeten! Wordt misschien een hele mooie kip Maartje?
.
Ze heeft namelijk half veren en half dons waardoor ze wat kale plekjes heeft. Maar ze heel wel een hele mooie zwarte kleur 
Maar ik zou ze lekker bij mama laten liggen ipv er foto's van maken. Het allerliefst vind ik ze als ze net de oogjes open hebben, van die kleine bolletjes wol met mini oortjes 
verhuizen altijd erg druk

Waar heb je die cursus gedaan? 

Met als gevolg dat Feike er elke x bij langs gaat... Toen kreeg ik de gouden tip van een stalgenootje dat ik hem, hoe dan ook, NIET weg mag sturen. Draf, stap of stilstaand, hij gaat erover. Nouja dat werkte dus. Want na een paar sprongen, deed Feike geeneens meer een poging tot "uitbreken" en sprong hij alles! Hij kreeg er ook steeds meer plezier in 

Feike was ook mega enthousiast dus ik werd ook vaak gelanceerd, omdat hij eigenlijk altijd wel hoger springt dan de sprong is
Achja hij moet het ook nog leren natuurlijk 

Feike aansteller
En mijn houding eeuhh tsja, had deze manier van hem niet verwacht zullen we maar zeggen 

. Of een scherpe bocht in een barrage bij je toekomstige springwedstrijden

wel een beetje