Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn vader zei plots; 'Zeg, Kaat wilt ge ni eens naar Horse event gaan' Kon men oren niet geloven! Is zeker 2 uur rijden en dan vraagt hij zoiets spontaan. Dank u, papa
.
. hetlevenwint schreef:Oke dankje Kaat. Nu ja 30euro maat scheint dat je er ook koopjes kan doen ?.
En natuurlijk énorm veel clinics.. Als je gaat Lor, wil ik je wel meeten hé! Ga eens kijken of ik een witte (liefst flashyroze) t-shirt kan kopen en ik die kan versieren met textielstiften, zodat ik opval! Ook stiften meenemen om bokkers erop te laten schrijven
(alhoewel ik dit nu erg vlot zeg en op het moment heel erg verlegen ga zijn, haha
)
. Hij is zijn hormonen aan het kwijt raken
.hetlevenwint schreef:Aah zo Ellie.
Ik ben een beetje zo op zoek gegaan naar (:) Jack... ik wilde liefst een klein irish cob'je hebben die van karakter etc. heel rustig is/was. Een hitte pit is/was niks voor mij. Nu ruim 1jaar later heeft die mij ondanks dat die nu pas 5 is enorm veel gelleerd en vertrouwen gegeven. Heb nu even geleden eens op een grote gezeten (+1m70) iets dat ik voor Jack nooit ging gedurfd hebben.
Nu hoop dat je een super thuis vind voor Ruana.
Aah Amigo al veranderd, dat is snel!