(Maar niet zo leuk als Luna uiteraard
)Tekna zadels zitten zo lekker zacht. Die lag op Kira, Tinkertje wat ik (helaas maar) korte tijd gereden heb.
Ik werk bij de KFC
Nu nog gewoon als crew, als het gaat zoals het lijkt in de toekomst als manager

James_bont (ik vergeet je naam steeds
) weer de hele ronde gehad. Mag ik vragen, waarom alleen in de winter sandclear? Luna eet (at) ook zand, maar heeft hier bij mij gelukkig nog nooit last van gehad. Nu ze 's nachts binnen staat met hooi en een liksteen zie ik het haar ook niet meer doen, maar ik ben er ook niet altijd natuurlijk. Heb er wel aan gedacht prefentief te gaan geven, maar besloten het eerst zonder te proberen in haar muesli zit wel iets lijnzaad. Haha, stoute zwartepiet. Bij ons zijn de pieten heel lief, ze geven voor mij de bestellingen aan de gasten, scheelt mij weer tijd, kan ik ondertussen mooi de volgende bestelling vast klaar maken.Getrek aan het bit zal je bij mij niet zien hoor

Regen hier... En mn fiets gaat maar weer eens bij de fietsenmaker logeren, dus ik heb een lekker lui dagje vandaag.
Ben wel benieuwd, omdat hier veel mensen met jonge paarden zitten, hoe vaak ze met hun paardje bezig zijn? (per week bijv.)

,we wonen op een boerderij en de ouders van Bert hebben hier vroeger koeien gehouden.
, de bedoeling was ooit om ze op te eten
. Wist wel dat ze het niet kon
(en cavia's)