Phoe hé! Ik ging net even op de fiets naar het dorp!! Wat is het warm!! Zat hier in de tuin lekker in de schaduw en af en toe met mn beentjes in de zon maar als je steeds in de zon zit/staat/fietst is het echt warm!! Maar even een waterijsje genomen nu ik terug ben, beetje afkoelen hoor!
Biancaa
Geplaatst: 29-06-09 17:24
hey mensen ik ben ook mn bed weer uit, pfff wat is het warm. Ik heb gelukkig wel wat geslapen. Ik voel me wel knap beroerd, maar ja de maandelijkse periode is weer aangebroken
Lois haar foon kwijt, hihihi dat heb ik als ik hem op stil heb gezet (als ik ga slapen) dan gooi ik hem ergens neer en dan ben ik hem kwijt. Dan heeft het geen zin om te bellen, want ik hoor hem toch niet Dan ga ik heel stil staan luisteren of ik ergens dat getril hoor en meestal is hi jdan tussen de matrassen en lattenbodems gevallen en ligt hij dus ergens op de grond (vraag me niet hoe hij dan daar is gekomen)
Marleen heel veel sterkte vandaag
Prachtige Guus foto zeg
En Jelle is gaaffff gefeliciteerdddd Cecile, sorry was langs me heengegaan, heb een kop als een zeef.
TK dalijk in de rommel met een nieuwe cv en alles, pfff is wel een gedoe hoor maar ja daarna zit je wel weer goed!
Dagmar een eerste werkdag, succes vandaag!
En Grid op haar werk met ramen open, pfff mensen snappen echt de werking van een airco niet he!
Vannacht op mn werk zitten bemiddelen bij iemand die de overledene thuis had liggen met airco, dat ding werd niet koud genoeg en de vervoerder wilde er niks aan doen. Hij wilde alleen de overledene meenemen en meer niet, dus die mensen over hun rooie want de laatste wens was dat die meneer huis zou blijven. Tja ga dat maar eens bewerkstelligen met dit weer
Ben net binnen, maar wilde ff vragen welke tink ik vandaag gezien heb, tenminste.... of iemand van jullie hem/haar kent? staat in of net buiten Ameide, leek op een chakotay afstammeling;-) Lees vnvd na de springles ff bij!
Resi_lover
Geplaatst: 29-06-09 17:32
Heey, Bianca, vervelend En ja, die telefoons Nou je het zegt misschien heb ik 'm ookwel op stil staan
Ik ga als het goed is donderdag eindelijk weer rijden!! Lekker een blokje om met de andere bijrijdster op haar andere pony (een fjord) heb er nu al mega veel zin in!! Al voel ik me daarna de hele dag moe en lamlendig!!! Het scheelt me niks ik ga weer rijden!!
Resi_lover
Geplaatst: 29-06-09 19:27
whaha, Als Perfect morgenochtend nou even begint te hinnekken om 8 uur ben ik blij, en wakker
Leuke foto's CP
rommulus