Citaat:Oh idd rot tijden..
Hoop maar dat ik een stal heb.. Anders weet ik echt niet hoe Prada het vol gaat houden
9:48 al dressuren
13:34 springen..
Nou laat ik het zo zeggen..
Als ik geen stal heb ga ik niet hoor.. Dat kan ik Prada niet aan doen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Oh idd rot tijden..
Hoop maar dat ik een stal heb.. Anders weet ik echt niet hoe Prada het vol gaat houden
9:48 al dressuren
13:34 springen..
Nou laat ik het zo zeggen..
Als ik geen stal heb ga ik niet hoor.. Dat kan ik Prada niet aan doen..
Maar ja, ik zou gewoon wel gaan en kijken hoe en wat, je kan altijd na je dressuurproef nog weggaan. Het is wel ff rijden inderdaad.. Maar als je straks officieel gaat starten zit er misschien ook wel eens een wachttijd tussen en kan je ook niet overal een box huren. 

Banbay zit steeds aan z’n sokken te krabben, ik vanmiddag weer eens goed gekeken, en nu heeft hij aan alle vier zijn benen mok. Echt zwaar balen! We hebben ze gewassen met betadineshampo, en er zalf opgedaan, maar baal echt. Hij heeft van de zomer alleen summerfitkoeken gehad, hooi en gras, dus je zou denken dat het aan het voer niet kan liggen. Hoop echt dat ik het onder controle of weg krijg, hij heeft er echt last van.

Ben aan mijn achterstallig fotografie werk begonnen omdat weg te werken.. Wat stapelt dat toch op als je een weekje weg bent.. Nieuwe bestellingen verwerken, klanten hun foto's verkleinen en online zetten.. Ben nu al bijna op de helft en dan liggen er nog rond de 1000 foto's van de vakantie om te selecteren wat weg kan en mag blijven..
Pradaatje schreef:Ik heb een stal!
Sita, krijg je al kriebels van mijn foto

Arme beestjes
Haha!