Oei, doe je wel voorzichtig.
Gelukkig heb je een fijne baas! Voor Wanagi even wennen 
Sox, fijn dat t met je paardje goed gaat daar! We hoeven niet zo nodig een bijrijdpaard hoor.
Nu kunnen we meer tijd vrij maken voor Flanna en dan kunnen we lekker samen poetsen. In de zomer mennen wanneer we willen (behalve op lesdagen). En waarom zou ik geld betalen terwijl ik zelf in t bezit ben van een superpaardje.
Op donderdag rijden we altijd samen in de les. En anders kan ik wel eens een manegepaardje huren. T ging mij er meer om dat niet leuk is om t viavia te horen over Fluit. Tuurlijk gaat Jan het rijden en alles eromheen ook missen…. Fk, wat een leukerd die Daafje! Jammer dat Daaf zo ziek is

grid schreef:Gister weer lekker gereden, had t rijk alleen, was ik even blij met de binnenbakwant
wat een stortbuien ... vond Say in het begin dus wel spannend zo helemaal alleen in de bak en dan ineens weer kletter de kletter
![]()
Grid, ik dacht dat je hiermee bedoelde dat ze er vandoor ging vanwege het sneeuw op t dak?
Dat van Fluit dacht ik ook zo.. maja is idd niet anders…Chev, napijn is niet leuk

Bonte, ik pb dagelijks met iemand uit apeldoorn en zij had t er vanmiddag over dat er nog veel sneeuw lag…. Maar momenteel is ze niet online.
Annick, je hebt er een heel werk van gemaakt op iedereen reageren
Damian wordt groot! He, hoe gaat t met hem? Oh, lees nu verder. Wat bijzonder van die tand
Fijn dat t de goede kant op gaat.Edit; Leuk die passen FK!
want
wat een stortbuien ... vond Say in het begin dus wel spannend zo helemaal alleen in de bak en dan ineens weer kletter de kletter
)