dagmach schreef:Diaz schreef:Pff.. ik heb a.s. dinsdag al de eerste kijker.. wat gaat dat belachelijk hard..
Ben bang dat je te snel beslistkijk eens naar de foto die je 25-10 geplaatst hebt, nog geen maand geleden!!!Ben bang dat jouw niet meewerkende lijf teveel jouw gedachten beinvloedt.Zou het laten rusten en over 6 maanden eens rustig de boel op een rijtje zetten.
Eenmaal een dier verkocht is er geen weg terug, het gaat mi echt veel te snel.
Ik snap dat het zo over komt.. maar ik ben al anderhalf jaar aan het uitstellen.
Ik heb een paar fijne momenten gehad! een proefje uit kunnen rijden (gelukkig kreeg ik een herkansing) mijn grootste droom: een strandrit die in vervulling ging. Maar de pijn blijft.. het gemis van dit soort dingen gewoon lekker elke week kunnen doen is echt heel groot.
Anderhalf jaar terug zat ik ook een beetje in deze schommel, maar toen hadden we nog het vooruitzicht van Diaz aan huis! Wist ik nog niet helemaal wat mijn medische toestand zou blijven betekenen, en heb ik alles op alles gezet haar te houden. De lange termijn droom/plan is er gewoon niet..
natuurlijk zijn er 'wat als' senario's.. 'wat als het straks ineens wat beter gaat..' maar dat gaat het de afgelopen 2 jaar niet, en dit schijnt officieel niet te veranderen (uiteraard leer ik er inmiddels mee leven en voelt het als beter gaan! maar juist met Diaz merk is dat het niet beter is...)
Het is moeilijk en zwaar, het zal pijn doen.. maar zoals een lieve stalgenoot zei: 'dit doet ook pijn'... en dat is zeker waar...