29 september is ze in het echt te bewonderen Leonoor , dan komt ze ook naar de keuring !!!
Heb zo gelachen , op een moment wilde ze niet meer vooruit of achteruit( met mij erop ). Raakt de man haar heel licht met het zweepje aan en ze verschiet , in luttele seconden vloog ik in de galop door de bak en dat zonder rem en stuur. hahahahah , lig nog dubbel als ik er aan denk .... Gelukkig kwamen we een bakrand tegen en kwam ze weer tot rust , hahaha Daarna liep ze wel netjes toen ik het aan haar vroeg !
Banjer, ondanks dat ik je frustratie wel kan begrijpen, is het wellicht verstandiger om dit bericht behoorlijk aan te passen en verder via de pb te doen.
Lori
Geplaatst: 28-08-12 22:31
Wat zijn we gezellig.
Banjer@ Iets rechtzetten kan ook zonder een persoonelijke aanval. Heb er verder niks mee te maken, praat het via pb verder uit .
Verder singel gehaald om te testen, met een beetje geluk kan ik deze morgen eens testen .
Banjer
Lid Nieuwsredactie
hetlevenwint en Leonoor: ik ga niets aanpassen... men mag weten wat met wat voor persoon ze te maken hebben...
Verder ga ik dit topic niet meer bevuilen... op verdere reacties zal ik niet ingaan... Mira283 weet dondersgoed hoe de vork echt in de steel zit... en het is aan haar zelf om met zichzelf en haar eigen waarheid te kunnen leven.
hallow iedereen mag ik hier ook mee komen praten ik ben sinds kort de eigenaar van de knappe tinker pride van de bokster bommeltje hier op bokt en zondag komt hij hier naar toe