Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beter dan dit vieze regen.
dat kan ik me zo voorstellen
foto's kun je nooit genoeg hebben hoor.

Welkom Danique!
Veel posten he
Is de verhuizing goed gegaan? 
Op de stal waar ik kwam toen te staan is hij een van de eerste weken met losgooien door de bakrand heen gegaan, dus toen drufde ik dat niet meer. Weet niet wat voor rand je daar hebt? Paar weken later kwam hij naar mij: [ITP] Het mooiste Sinterklaascadeau wat ik wensen kon... (Ja, dames, eind november en sneeuw! We mogen echt niet klagen dit jaar tot nu toe...)
Morgen toch sluit, Luna is geen must (als het regent mag ze mooi alleen nat regenen,dat maak ik dan dinsdag wel weer goed), dus ik kan morgen lekker rustig aan doen.
Er valt echt geen pijl op te trekken dus, maar dat vind ik juist wel leuk, leer ik mijn vrije dagen ook waarderen, en daarbij wordt ik erg veelzijdig. Daarbij heb ik ADD en daardoor moeite met een normaal ritme te houden. Zoals nu is dus echt heel slecht eigenlijk. Als ik dan drie dagen 11-19 werk geeft dat wat meer steun, maar dan wordt het dus wel lastig ook nog naar Luna te gaan (ik fiets 10 km enkel).
Luna had maar al te goed in de gaten dat de baas nu harder kon dus vond draven wel een goed idee. Op zich luistert ze netjes als ik haar terug neem, maar dat moet ik dan wel om de meter herhalen. Voelde me niet echt stevig zo, en ben juist zo blij dat madam nog nooit door me heen is gelopen, dus dat hou ik liever ook zo. Fiets terug gebracht en lekker samen uitgeraasd in de plassen, ze stampt dapper alle plassen door (behalve als je erom heen kan natuurlijk), erg leuk!
Gelukkig is het niet mijn paardje en heb je alle recht om het gewoon lekker wel te doen 

), dus heb helemaal geen boom 
.
Welkom hier stalgenootje!
Jullie zijn een leuk team!!
Lastig! Vermoed dat het een Tekna gaat worden