Geplaatst: 22-03-09 17:49
[quote="_janet_"]
.
Dit een amerikaanse bulldog. Het zijn echte komische honden, beetje lomp, maar echte knuffelhonden.
quote]
dat wil ik even beamen onze bud is ook zo'n kroelerd, hier wel alleen voor eigen volk. Heerlijke honden zijn het,maar niet de makkelijkste
Goede smiddags verder!
Zag hele mooie foto's van siet op het strand met pownie.Ze geniet er echt van he! Heerlijk !
Benson braaf geweest op wedstrijd en netjes gedaan
marleen ziekjes
heb niet alle pagina''s bijgelezen heb twee dagen gewerkt en verder alleen internet afgespeurd en bij de paarden geweest
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 17:49
Janet hier achter en bij boer lopen ze dus altijd los maar blijven braaf bij baasje Weet wel niet hoe dat gaat als er andere honden langskomen, want ik ben altijd zonder hond
en buurjongen dacht dat sem op weg liep maar was dus andere ... Zo hebben ze op stal een keer een hond opgevangen en heeft best een tijd geduurd voor men dus wist van wie die was... behoorlijk lastig ... is dan toch wel handig als ze bv halsband met info/ telefoonnummer om hebben...
Schimpje goed bezig op wedstrijd
en Grit ondertussen veto met vuilnisbak al opgegeven ?!
Zo ff was doen en eten maken
timokyana
Gister nog wel lekker gereden, ook op Timo.hij was wat bokkerig maar wel braaf.Door dat de bak stoffig was in het begin ook wat geirriteerd door het stof met zijn bolletje,is echt gepikeerd dan.
Er loopt hier heel vaak een friese stabij langs de weg. Ik denk dat de buurjongen hem met Sem verwarde. Die stabij gaat ook weer naar huis (waar hij ook mag thuis horen). Maar als er weer een loopse teef bij ons aan de weg is, komt hij weer. Zo heeft hij ook 3 dagen op ons erf gelopen. Ik kon niet bij hem in de buurt komen, en geen halsband oid te zien.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 17:56
Oh een regelmatige los/ wegloper dus
TK lekker gereden Timo wel wat bokkerig en gepikeerd door stof
en Grit ondertussen veto met vuilnisbak al opgegeven ?!
Yep, vuilnisbak heeft gewonnen , heb het zakje maar verwisseld .
Ik verbaasde me een paar weken terug ook over het strakke velletje van Sayla. Ze loopt toch altijd buiten, maar zit toch mooi "strak in het pak", bijna geen winterhaar. En al 20 deelnemers
Ellie; dat klinkt als een spannend ritje Leuk zo'n stukje bos.
Sita en Shania weer hun waterballet gehad
Gelukkig dat het Sem niet was, laat die maar lekker bij jullie op het erf blijven.
Ik heb inmiddels de blindegeleidepony's gegoogeld. Ziet er schattig uit op die hippe gympen . Had niet verwacht dat pony's dit zo goed kunnen leren.
Ik zit helemaal rozig op de bank. Het waait toch behoorlijk hard en ben de hele dag buiten geweest. Wel lekker gereden!!! Ik hoefde alleen maar te zitten (op een lekker zacht barefoot zadel) en daar gaat speedy gonzales....... Die gangen gaan zo vlot en gangenpaarden willen maar een ding lopen, lopen, lopen. Joyfordogs zat op haar paardje EZ, haar man bij Carlo en Tom mee op de kar. Erg gezellig. Uiteraard moesten de mannen nog even een stukje hinderniscrossen door de bossen Alleen rechtuit draven is booooring.
En daarna ook nog Vince gereden, dus het is weer mooi geweest.
Net deed de foto het niet van de amerikaanse bulldog. Nu wel. Komisch en een beetje lomp klopt wel. Door zo'n hond ben ik een keer omver gelopen in het park. Beetje lomp en komisch voor degene die mij op de grond zagen liggen
Nou wedstrijd gereden, Inrijden ging súper! stond er versteld van hoe rustig Guus was, toen de ring in, en mooi dat hij niet bij de jury langs wou... die zaten onder zo'n gas warmte ding, en daar wou die niet langs, had wat tijd gekregen om hem er rustig langs te krijgen, dat ging niet. Toen proefje toch maar begonnen maar ben al snel opgehouden, het ging gewoon niet en we werden er beide alleen maar onrustiger van.
Maar de jury in de ring naast ons (die lag iets anders en die jury zat gewoon in een hokje) had gezien wat er gebeurde en wou me graag nog een kans geven, dan maar buiten mededinging maar wel voor de punten en ervaring (bij promotiepunt, boven de 210, wordt deze wel geregistreerd maar ik deed niet mee voor de prijzen) Dus even gewacht toen alles in die ring klaar was en daar gereden, toen ging het super! Alleen was Guus een beetje moe e wat ingekakt, dat was wel jammer en kreeg ik er niet een goede middenstap meer uit helaas. Een 5'je daarvoor en af en toe kwam hij in draf wat terug in tempo. Had wel een 7 voor m'n middendraf en de S van hand veranderen (waar hij normaal vaak aangallopeerd)
We kwamen uit op 217 punten! Dus wel een promotiepunt (bij 2 mag je naar volgende klasse, bij 3 moet je)
Heb foto's maar nog niet op de comp staan, dus die houden jullie nog tegoed. Ik ga nu even eten
Ja ik vond het ook echt súper van ze dat ik het nog een keer mocht proberen! Nu heb ik toch nog m'n punt, al gaat het voor ons meer om de ervaring, het geeft toch weer even wat meer vertrouwen toen het wel goed ging. Heb het niet eerder meegemaakt dat ze dit zo deden, ben er heel blij om