Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(Ja, de Jan die er niets aan vindt)
Denk verdorie, je staat er altijd voor klaar...
Bonte schreef:Ik ben benieuwd hoe het in Zeeland is, want hoorde daarnet op het nieuws dat de stroom in heel Zeeland dreigt uit de vallen.In Hulst was dit al het geval.
's-avonds op stal staat ze zonder deken. 

Weer erg leuke ervaring die we 'in the pocket' hebben!
Jacq op Raven? Ik op Lia Fail?
En we gaan Jean even uit d'r bedje trommelen, want die was nog even gaan liggen voor n kwartiertje.
Jellie schreef:Grid, aan de kletter gegaan met Sayla, is ook spannend voor haar![]()
hoe kom je daar nu bij ....
heb ik iets gemist of ?!
dat weet ik ondertussen wel
en je hebt haar dan ook zo terug. Meestal dus alleen even kont eronder, misschien sprongetje vooruit of stukkie opzij en klaar
je voelt dan nog wel even de spanning (vroeger soms nog tot 15 minuten later, maar nu een stuk korter
), maar ze reageert altijd
maar dan moet ik gewoon been geven om aan te geven hoe hard ze mag 
en wie was er eerst
-->
ken t met die touwtjes
, maar had toen van vriendlief met kerst een goed zakmes gekregen
even touwtje strak en pang pang los ... je wordt er ook handig in als ze erg strak zitten waar ze in de kuil verstopt zitten --> op de gok snij snij ja gevonden
lang door sneeuw en storm moeten lopen dus ...

van HH zijn goed waterdicht en best slijtvast en met loopsplit ook nog goed comfortable
en soms merkloze aanbiedingen
--> première en HH hebben wel echt ruime jassen
succes met zoeken !
)
zie t al voor me
Leonoor --> leuke avatar
en baggio al goed op weg met winstpunten
hercje = schattig
napijntjes niet fijn ...
niet zo mooi van die duizelmomenten ...
dus lekker film gekeken
... waren wel veel grote takken afgebroken, zodat we soms een alternatief pad moesten maken
We hebben Jean maar even laten slapen... Ze heeft het nodig, aangezien ze vrij vast sliep 

klinkt goed daar leon
eindelijk dacht ik meteen eens aan mijn camera en deden de batterijen het ook nog

zal wel weer even duren voor dat aangegroeid is (check profiel voor mooie staartfoto
)

Bonte schreef:Leon, hoe was de reis over de snelwegen???? Was het nog erg glad. Twijfel nog steeds over Apeldoorn morgen.
fjordkootje schreef:Hoe gaat het met Damian, Annick?

Bonte schreef:Leon, hoe was de reis over de snelwegen???? Was het nog erg glad. Twijfel nog steeds over Apeldoorn morgen.
Fles wodka nr 2 gaan we zo aanbreken denk ik