Wat super fijn Joyce. En wat gaaf dat je eigenlijk ook zo goed verschil merkt nu na de osteo. Maar ook ontzettend knap dat je weet dat je zelf de rust weer moet opzoeken. Wat een heerlijk gevoel moet dat hebben gegeven.
Wauw wat een tank! En wat goed Joyce, mooie berichten! Ik ging vol goede moed naar stal maar het was zo warm.. Na m'n poetsronde was ik drijfnat van t zweet. Pony keek me smekend aan om gewoon maar wat te knuffelen ipv werken. Dus daar hebben we het maar bij gehouden!
ik ben samen met een vriendin begonnen met frontriemen, armbanden van paardenhaar en sleutelhangers maken. Nu kreeg ik een opdracht van de hondenclub om 34 sleutelhangers te maken echt super stoer
Super opdracht Ellen. Gaaf!!! Succes. Laat je ons wat resultaten zien?
Wauw Marieke, Appleby. Lijkt me zo gaaf om eens mee te maken. Ook jij moet ons maar op de hoogte houden.
Silvy mocht afgelopen zaterdag een demo geven op de manege met Storm. Demo grondwerk/rechtrichten. Wat heeft ze het super goed gedaan. En wat was Storm voorbeeldig braaf. Er hebben zelfs vreemde meisjes met hem mogen werken. Maar wat was ik trots. Mijn kleine meid van 10 met mijn ondeugende draak die zich gedroeg als een tam konijntje Hahaa.
als ze af zijn zal ik zeker foto's showen wij hebben ook fb en insta dus als je nieuwschierig bent kan je daar altijd een kijkje nemen insta: handmadefrontriemen en fb: hand made Frontriemen en sieraden