[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:06

Zadel is niets te groot hoor ;) dit is kort voor een westernzadel, in western-bokt zeggen ze juist dat hij best nog wat groter zou kunnen (meer ruimte voor mij dan ook)

Ik ben er nou ook ineens niet zo overuit enzo ..

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:10

Het blijft lastig ja.

Hoe loopt ze er onder ?

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:11

Ik vind het een vreemd zadel, heb dit type zadel nog nooit gezien in de western wereld.
Was het een duur zadel ?

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:12

Vind het zadel ook niet mooi op Diaz liggen.....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:23

Goedemorgen.

Lastig als je geen zadel kunt vinden op je paard! heb je geen eigen zadelmaker?
En gefeliciteerd diaz!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:52

en mensen nog leuke plannen voor vandaag?

heb net even heel veel cupcakerecepten overgetypt uit een boek van een vriendin, nu heb ik wel heel erg honger!!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:57

Eeeehhh... Band plakken, werken (koopzondag, druk dus), en dat was het... Baal wel, zon schijnt hier. Ik kan erg gaan haasten en nog even langs Luna gaan, maar dan ben ik vanavond kapot, en morgen nog een dag werken, dus denk ik beter van niet (op zich niet gek gezien ik gisteren een dag van 20 uur heb gemaakt := )

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:13

_Patrick_ schreef:
Vind het zadel ook niet mooi op Diaz liggen.....

Het ligt perfect :o Het zadel is alleen nog hartstikke stijf! hihi
Er komt een minder dik pad onder, dan heb ik iets meer contact met Diaz, en ligt het was aansluitender. Verder word het ook echt nog wel soepeler ;)

@SIEMxFUNNY
Ze loopt er echt heerlijk onder! Ik merk dat mijn gewicht goed verdeeld werd, en ze echt nergens problemen mee had.
Heel mooi was hoe ik het zadel voelde buigen tijdens een bocht!

@ Ariebren:
Het is een boomloos zadel in het type zoals Bob Marshall. Dit is een Hilason.

IK BEN JARIG VANDAAG! *\o/*

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:26

gefeliciteerd diaz!

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:27

Gefeliciteerd!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:33

:D

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:16

Gefeliciteerd Diaz! :D Dubbel feest vandaag!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:17

Gefeliciteerd Diaz! :D Dubbel feest vandaag!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:21

Diaz gefeliciteerd.
En op zich is het wel te begrijpen dat mensen denken dat je zadel te lang is, want het loopt nog een stkukje door natuurlijk. Maar als je echt strepen naar beneden zet van de plek waar je echt zit, dan lijkt mij het zadel niet te lang. MAAR ik heb er zelf weinig verstand van. Ik had voor Stafanja een cherokee en die heb ik nu nog steeds liggen, dus dit bewaar ik voor Mona.

Wat een storm zeg dit weekend, niet normaal. Maar ik ben wel heel blij dat het weekend niet zo heel slecht weer is geworden als verwacht. Ik ben echt blij dat het bij een paar buien is gebleven en het niet contstant heeft geregend. En tsja de wind, is wel even rot, maar liever dat als regen haha.
Met Mona gaat het echt super. Volgende week komt mijn instructrice en zal ik wat fotos gaan maken. Het desensibiliseren ( mooi woord) gaat echt ontzettend goed. Ik mag dr op dr lichaam inmiddels overal aanraken en klopjes geven zonder dat ze schrikt of verstijfd. Dus dat gaat super. Vandaag zelfs een klein stukje van haar benen mogen aanraken. Geweldig dus. Het is echt zo een lieverd. Ik denk dat ze over een half jaar een heel ander paard zal zijn...
Vanmiddag gaan wij trouwens sinteklaas vieren bij schoonouders. Gisteren bij mij fam alle nichtjes en neefjes 1 kadotje gebracht.

Sandra, dat klinkt we; erg lekker zeg. Ga je wat bakken vandaan?
En dat omvallen met kruiwagen. Heeeeel herkenbaar hahaha. Of als je paard m om duwt als ie helemaal vol zit hahaha...

Caroline, en al wat beter met het veulen? Wat naar zeg om dat op vroege leeftijd al mee te moeten maken...

Verder weet ik t ff niet meer :-)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:47

Gefeliciteerd Diaz !!!! :D

Over zadels gesproken, ik had voor mijn oude ponytje een barefoot london maat 1. Die heb ik maar bewaard. Wie weet dat je ooit 1x in de week een klein ritje gaat maken. en om dan een zadel aan te schaffen wat speciaal op haar gemaat is terwijl ze nog zeker te weten de breedte verder in gaat vind ik zonde voor die paar keertjes. Agja, het eerste jaar komt er sowieso niks op.
Van de week wel een longeersingel geprobeert. :P Weddeschap met vriendin, die dacht dat kayleigh raar zou doen, en ik zei dat ze er niet eens naar keek. Nou ik had gelijk :P

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:16

Diaz: leuke avatar :)

Kayleigh was druk, druk, druk vandaag. :):) Ging in het afgesloten kleine bosje een stukje draven. Ze wist dat ze mij niet voorbij mocht lopen. Gaat ze op haar plek bokken :') Helemaal gek dat ze was, en dan naar mij kijken, 'harder'.
Toen ze weer wat rustig was riep ik: jongens hebben jullie zeker niet gefilmd. Helaas niet.
Na de ergste drukte ging hij pas filmen :P Je ziet nog wel dat ze er zin in had. Mij heel de tijd uitdagen <3

Heb ze vandaag opgemeten. 1.40 / 1.41 kom ik op uit. Ze is kleiner dan ik dacht.

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:22

@Diaz:Van harte gefeliciteerd!!!

@SIEMxFUNNY: Ik denk dat het het weer was vandaag. Caitlynn was ook gruwelijk druk en ik was even bang dat ik 3 tenen minder had, maar ze leven nog :+

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:28

Ik had het gegokt dat zij nu sinds 2 dagen van de wei naar de paddock is gegaan. Kan ze net wat minder haar energie kwijt. Maar het weer zou ook goed kunnen :P

@ Becs: stond jou nieuwe merrie een tijdje op marktplaats of ? Ze komt mij zo bekend voor.
Echt een schatje trouwens. Zag even snel je topic voorbij komen.
Leuk om nog iemand met een jong paard (ong zelfde leeftijd als Kayleigh) in het topic te hebben. Zullen we vast wel dingen herkennen bij elkaar. Vind het ook leuk om een beetje te volgen hoe ze groeit en alles doet :)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:24

Tamadine nee vandaag niets gebakken de 11e ga ik met mn beste vriendin lekker bakken, maar nu al ff haar boek overgetypt hahahaha
Ik ga mn eigen receptenboekje in elkaar knutselen met dingen die ik lekker vind!
Gelukkig gooit king de kruiwagen nooit om! tenminste dat heeft ie nog nooit gedaan.

Kijken of we woensdag kerstfoto's kunnen maken, jammer dat er nog geen sneeuw is!

Diaz gefeliciteerd met je jaardag!

Vandaag ook een kerstboom gekocht! Hij is huge!! nu de katten leren ervan af te blijven(is een echte en dus niet zo goed voor ze)

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:37

@SxF; Mijn Elsa is ook bijna 2 :D. Met Kayleigh doe je al best wat leuke dingen zeg!

Met veulen gaat het wel weer aardig, ze is alleen nog wel wat moe. Maar goed dat is natuurlijk niet zo vreemd.

Nu eerst maar een s wat aan de pepernoot-voorraad doen hier!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:45

Hier komt de kerstboom er echt pas na sinterklaas in :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:49

hier staat hij ook sinds vandaag,een echte nepperd, maar lekker belangrijk :=
knappe poown is ze toch siem! ze is ook aardig breed aan het worden!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:50

normaal komt ie bij mij ook pas na sinterklaas hoor diaz, maar we waren vandaag bij de hornbach en besloten er maar gelijk 1 mee te nemen.
Dit is het eerste jaar met onze katten dat er zo'n kerstboom staat, dus hij staat nog kaal te wezen en uit te zakken tot na de sinterklaas.
Dan wordt ie pas opgetuigd en helemaal kerstboom:P nu is het gewoon een nordmann spar :P gewoon een grote boom in ons huis :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:03

Die nordmann is goed! wij hadden er vorig jaar ook 1, 5 dec gehaald in de sneeuw.
Die heeft tot oud en nieuw binnen gestaan,en tot maart buiten,en toen is hij de houtkachel van de buurman in gegaan.

Dit jaar willen we wat geld besparen (net ene huis gekocht,en straks een paard) en dan maar voor het idee een nepperd opgezet :=

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:50

we hebben ook nog een nepperd, maar dat vind ik niet mooi.. dit is veel mooier hihi. moesten wel ff zoeken voor we een mooie hadden, maar we hebben nu wel een hele grote hihi