Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*
.

ellieellende schreef:Wil ze nog steeds geen doktersbezoek? misschien een huisbezoek? kan hij in ieder geval een diagnose geven en misschien wil ze dan wel behandelt worden?
en komt nu bijna dagelijks 
_janet_ schreef:ellieellende schreef:Wil ze nog steeds geen doktersbezoek? misschien een huisbezoek? kan hij in ieder geval een diagnose geven en misschien wil ze dan wel behandelt worden?
Dokter is er allang geweesten komt nu bijna dagelijks

Ik leef nog hoor
.
Nog wel ff vreselijk geergerd aan een stal genoot
die hebben een 1,5 jarige hengst staan waar ze amper naar omkijken maar die nu dus echt hengst word (stal eigenaar al een paar keer gezegd dat ze hem moeten laten castereren of wat anders verzinnen, want hij staat zich eigen nu al vreselijk druk te maken om de merrie's die naast hem in de wei staan) nu zegt ze dus tegen mij Ja we gaan hem nu zo snel mogelijk laten castereren, staat haar vent er naast en die zegt "wa da beest mot gewoon naar de slacht, kost alleen maar geld we hebben net ook al een nieuw halster moeten kopen". Ja da beestje had een halster om die ik al een paar keer groter had gemaakt maar nu op zijn alles grootst stond en hij amper zijn kaken kon bewegen om te kauwen, dus duhhhh mag hij dan een keer een ander halster? Waarom beginnen mensen dan aan een veulen
.