Thanks. Ik ben vanmorgen ook bij de dokter geweest, maar dan voor mijn heup ik kon van het weekeind weer niet op of neer. Ik moet naar de fysio en heb pijnstillers alleen mag je daar geen auto mee rijden dat is niet zo handig.
Balen als je je niet lekker voelt, Ik verwachtdat Jelle toch wel de 1.50 gaat halen want hij is in een groeispurt gelukkig en hij is al helemaal verhaard. Hij is echt mooie geworden
Mooi Joyce Maar inderdaad, wat Mirjam zegt, die letters Leuke foto van prada
Mirjam ziek
Werk van Janet best goed bevallen
ellieellende
Geplaatst: 14-09-09 19:43
Beterschap Mirjam! Ook voor je man!! ahhh Prada! Ik ga niet eerder bij Cecile op bezoek voordat Jelle verkocht is....
Chanel_
Geplaatst: 14-09-09 20:02
Goede avond allemaal
Denise, gecondoleerd met je oma
Petra, mooie foto's van je meisje
Janet, eerste werkdag gehad en goed bevallen
Maartje, met Avelyn voor het eerst alleen gewandeld
Cecile, bezig met Patty zadelmak maken en doet het goed Ik zou graag mee willen doen met de recordrit, alleen geen paard tot me beschikking En op zoek naar een groot huis
Mirjam, ziekjes vandaag beterschap ook voor je mannetje
Hier weet ik het wat recordrit betreft nog steeds niet... we zien nog wel... denk het toch niet...
Mirjam, jullie ook al ziek! Beterschap hoor! Ik gelukkig weer veel fitter, en nu aan het klussen, deze week willen we de kamer opgeknapt hebben, gelukkig heeft Mees 3 dagen vrijgenomen ervoor, dus moet lukken! Voor de rest zeer globaal bijgelezen... dus als ik iemand vergeet
Hier net Whis bij vereniging Slingerland aan gemelt. Want eerst hadden we een andere maar ik zit al 6weken op post te wachten. Deze gaat ons gelijk aanmelden bij het KNHS, dus nu word het toch echt allemaal. Ik heb dan daar ook maar een wit dekje gekocht en plastron met spelt en haarnetje voor Sassie en Whissie