Als Jes straks weer helemaal goed is mag je ook één van de beruchte ritjes met haar doen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) overal heen, geen probleem

nou op Animal Planet, verwaardeloosd, oud paard. "Voert u haar wel elke dag?" "Nee, want ze eet toch niet."

Mag graag de tv aan hebben staan tijdens het Bokken 
zit in dubio of ik nou naar stal zal gaan, is denk ik wel warm. Of vanavond, en dan in de koelte een rondje rond de plas doen. Dat wassen komt wel weer..
Berdien schreef:Menritje mag natuurlijk ook![]()
![]()
Al is Jessie allesbehalve gevaarlijk of gemeen hoor. Meer enthousiast, maar ze zal nooit wat doen wat voor gevaar zorgt, Het is alleen zo dat als je wat huiverig bent om flink te galopperen op een vreemd paard in een vreemde omgeving, dan doen we gewoon een galopeervrije route, en mijden we Jessie haar favoriete paden![]()
Samen is ook leuk! Druk Jessie zo in de trailer en scheur (nou ja, laat me scheuren) overal heen, geen probleem

Is niet goed voor mijn hart..

Ben benieuwd wat hij er van vind!
Strikje erom en dumpen maar, plek zat bij ons 
Jessie moest van Els Bach lichte arbeid blijven doen. Dus, vanmiddag een rondje rond de plas gedaan. Klein rondje, veel zachte ondergrond, makkelijke route. Dus lang teugeltje, en we sjokten wat rond. Eerste drafje was nog wat stijf, maar na de eerste brug gingen die oortjes omhoog, kwam haar hals erop en
De vlieger die niet helemaal in de lucht wilde was het bekijken waard, maar verder niks. Ze werd wel steeds enthousiaster, maar gewoon de koelheid zelve. Tot we aan de andere kant van de plas kwamen. Ze ging in de ankers, kwam omhoog, dribbelde naar links, dribbelde naar rechts, schoot weer naar voren.. compleet over de zeik
om niets! Dus maar afgestapt
en het veldje over gelopen. En zij maar naast me hippen
Daarna weer opgestapt, en toen was het hek van de dam. Gewoon joggen was voor watjes, galopperen, dat was het!
Maar ja, zondag, veel kindjes, bejaarden, honden en ze mág gewoon niet zo woest doen nou. Jessie was not amused, heb er meerdere keren op de rem moeten zetten. En dus werd ze rillerig. En als Jessie rillerig wordt..
alles was ineens eng, ze moest van links naar rechts, kijken, nog eens kijken, schrikken..
Het stuk langs de weg wat we normaal joggen was nou zoef! daar ging Jessie
Helemaal over de zeik. Daar stond ik met mijn goede gedrag 

en braaf dat ze was!

2250 euro kost ze..
Fijn dat Jessie zich iig fit voelt!

collin heeft wel een leuke neus