[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:43

Je bent van harte welkom hoor Marleen Ja Lachen
Als Jes straks weer helemaal goed is mag je ook één van de beruchte ritjes met haar doen hoor Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:45

Dan neem ik cap en bodyprotector mee... Haha!

Nee hoor, lijkt me heel leuk! Hoewel ik op andermans peerden geen held ben, dus als een menritje ook mag? Knipoog

Hier gaat het lopen (lijkt het, heel voorzichtig) ook beter, dus wie weet ooit eens samen...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:46

Het verhaal:
Zus van Wilco is F
vriendin van broer van co is A

Co en ik waren eerst van plan om met zijn broer en zijn vriendin (A) naar een vriend van ons toe te gaan. Maar die kon niet. Toen smste A: He wij gaan naar F, misschien is het wel gezellig als jullie ook komen.

F zat al een tijdje te zeuren dat ze het gezin al lnage tijd niet samen had gezien, en dat ze mij en co te weinig zag.

Dus A en ik dachten dat het wel leuk en gezellig was als wij ook gingen.
Dus ik bel F op. Ik zei: A heeft mij gesmst dat ze naar jullie toe gingen. Misschien is het wel gezellig als wij ook komen, is iedereen weer een keertje samen. (niet in deze woorden maar zoiets)

Zegt ze: Nou het is niet de bedoeling dat mensen die bij mij op visite komen anderen uit gaan nodigen.
Dus ik zeg: dat is ook helemaal niet gebeurd. Het leek ons wel gezellig. Omdat we eerst naar Roel zouden, maar die is niet thuis.

Na moeilijk doen zij ze: nou komen jullie ook maar dan (op een hele moeilijk vervelende toon) Voelde me er echt vervelend over. Heb haar ook uitgelegd dat A ons echt niet uitgenodigd heeft, anders belde ik ook niet.

Dus ik A maar gebeld, en gezegd wat er gebeurd was.
A belde F om uit te leggen wat er was gebeurd. Blijkt dus dat F vindt dat A en ik elkaar al genoeg zien, en dat wij het altijd over paarden hebben. Ze is gewoon jaloers.

Ik had er helemaal geen zin meer in om te gaan. Snap het moeilijke gedoe allemaal niet, ik ben zelf niet zo en F was ook nooit zo. Maar de laatste tijd doet ze zo moeilijk.
Dus ik bel F op, maar haar vriend nam op. Ik zei dat wij niet meer kwamen, omdat het mij gewoon beter leek. A en F hadden in het begin afgesproken. Wilco had er helemaal geen zin meer in.
Zegt hij tegen mij: Ja jullie begrijpehet verkeerd. Wat jij nu zegt is onzin.
Hij wilde met alle geweld wilco spreken aan de telefoon. Wat zegt hij tegen wilco: ja heb alles al met janet uitgepraat.Niet dus.... Dus wilco zei dat we wel kwamen.

Uiteindelijk wel gegaan. Er is die avond niet meer over gesproken. Heb het helemaal gehad met F. Ze kan het niet hebben dat A en ik elkaar best vaak zien. Wilco en zijn broer hebben ook een veel betere band. Wat F dus niet heeft met haar broers.
Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doet hoor. Ze was een paar jaar geleden helemaal niet zo. Nu maakt ze bijna overal een probleem van.

F was ook bijvoorbeeld boos omdat A en ik met haar ex hadden gesproken. Ze vond dat niet kunnen. Ik heb ook tegen haar gezegd: waarom zou ik niet aardig tegen hem doen, ik heb nooit een probleem met die jongen gehad.

Volgens mij zit F bijna tegen overspannen zijn aan.

Voorlopig ga ik er niet meer naar to. Voel me er niet gewenst.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:48

Menritje mag natuurlijk ook Ja Haha!
Al is Jessie allesbehalve gevaarlijk of gemeen hoor. Meer enthousiast, maar ze zal nooit wat doen wat voor gevaar zorgt, Het is alleen zo dat als je wat huiverig bent om flink te galopperen op een vreemd paard in een vreemde omgeving, dan doen we gewoon een galopeervrije route, en mijden we Jessie haar favoriete paden Knipoog

Samen is ook leuk! Druk Jessie zo in de trailer en scheur (nou ja, laat me scheuren Knipoog ) overal heen, geen probleem Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:51

Wat een gedoe allemaal zeg om niks Janet.
Kijk wat ik gisteren al zei.
Dit soort familie dingen mis ik niet hoor.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:54

Bij ons in de fam is dat niet zo. Wij zijn heel open thuis, we bespreken ook alles. Maar bij Co thuis is dat helemaal niet zo.
Ik heb zon schurft hekel aan stiekem gedoe.
Zo werd er ook 20 bunder land gekocht, zonder het aan Wilco en zij broer en zus te vertellen. Het werd even tussen neus en lippen door verteld, toen alles al was getekend.
Ik vind dat heel raar, mijn ouders willen altijd graag de mening van mij en mijn zusje weten. Dat is belangrijk voor ze.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 12:00

Jammer hoor dat sommige mensen zo zijn.
Nou wees maar blij met je eigen familie dan meid.

Ik gaat er vandoor.
Eens lekker douche en die meiden eens pesten op stal whaha

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 12:01

veel plezier peet!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 12:18

Zijn geen leuke dingen inderdaad Janet

Oeh sommige mensen zou je ook! Stoom uit je oren nou op Animal Planet, verwaardeloosd, oud paard. "Voert u haar wel elke dag?" "Nee, want ze eet toch niet."
Raar, als haar tanden helemaal verkeerd is. "Ja, het was een prima paard, maar ja, als ze oud worden gebeurt dit."
Scheve mond
Oh... nou is het paard helemaal niet meer, het was al te laat. Ingeslapen. Ik word altijd zo verdrietig van Animal Planet Verdrietig

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 13:02

@ Berdien..
Kijk er dan niet naar :p ik en een vriendin van mij kunnen er ook niet tegen, dus ik kijk niet meer. En zij voelt zich nog steeds elke keer rot als ze het heeft gezien.

Mensen die dieren verwaarlozen mogen ze wat mij betreft aan de hoogste boom opknopen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 13:10

Ja er was niks anders op tv Tong uitsteken Mag graag de tv aan hebben staan tijdens het Bokken *LOL*

Wat een weertje zeg Dromen zit in dubio of ik nou naar stal zal gaan, is denk ik wel warm. Of vanavond, en dan in de koelte een rondje rond de plas doen. Dat wassen komt wel weer.. Clown

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 15:43

Berdien schreef:
Menritje mag natuurlijk ook Ja Haha!
Al is Jessie allesbehalve gevaarlijk of gemeen hoor. Meer enthousiast, maar ze zal nooit wat doen wat voor gevaar zorgt, Het is alleen zo dat als je wat huiverig bent om flink te galopperen op een vreemd paard in een vreemde omgeving, dan doen we gewoon een galopeervrije route, en mijden we Jessie haar favoriete paden Knipoog

Samen is ook leuk! Druk Jessie zo in de trailer en scheur (nou ja, laat me scheuren Knipoog ) overal heen, geen probleem Haha!

Leuk, spreken we echt een keer af! Je kunt hier op de Veluwe prachtig rijden, en hoop tegen het eind van de zomer Mirthe weer zover te hebben...

Hard galopperen is leuk, maar dan wel op m'n eigen paard idd! Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 15:45

Bah Janet, wat een achterbaks gedoe daar zeg! Ach gut

Ik ga nu nog even lekker rijden, weer eens kijken hoe het gaat!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 16:14

Doei!

Wat een gedoe Janet.. Bah, al dat achterbakse.. Dat zou ook echt niks voor mij zijn.. Ach gut

Animal planet kan ik niet eens naar kijken.. Daar word ik echt niet lekker van soms.. Is niet goed voor mijn hart..

Vanmorgen naar stal geweest.. Laatste trailersessie met Amy gehad, ging errúg goed al zeg ik het zelf! Ja
We hebben nu ook geoefend met de klep dicht en vastzetten en haar alleen in de trailer laten, maar dat vond ze nog wat eng. Maar toch heeft ze zich keurig gedragen! Van de week ga ik alleen oefenen, hoop dat het me allemaal lukt. Nu met Liesbeth erbij doet ze het namelijk wel als ik met haar loop, maar ze is zo slim.. Knipoog

Daarna wat gegeten met mijn vader en moeder naar de Euroshop geweest, heb daar nieuwe kleurtjes en stiften gekocht.. Ben namelijk op de kleur en tekentour.. En nog even naar de braderie in Aardenburg, daar raakte ik aan de praat met een professioneel fotograaf en hij vroeg of ik eens langs kwam met werk ect. Dus ik ga mijn mooiste foto's deze week eens uitzoeken, afdrukken en eens langs.. Lachen Ben benieuwd wat hij er van vind!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 16:32

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:18

Die merrie op de bovenste foto! Kwijl Strikje erom en dumpen maar, plek zat bij ons Haha!

Leuke middag gehad dus Sita, fijn dat het laden zo goed ging!

Gaan we zeker doen Marleen, lijkt me hartstikke leuk! Ja

Nou Clown Jessie moest van Els Bach lichte arbeid blijven doen. Dus, vanmiddag een rondje rond de plas gedaan. Klein rondje, veel zachte ondergrond, makkelijke route. Dus lang teugeltje, en we sjokten wat rond. Eerste drafje was nog wat stijf, maar na de eerste brug gingen die oortjes omhoog, kwam haar hals erop en Hyper! De vlieger die niet helemaal in de lucht wilde was het bekijken waard, maar verder niks. Ze werd wel steeds enthousiaster, maar gewoon de koelheid zelve. Tot we aan de andere kant van de plas kwamen. Ze ging in de ankers, kwam omhoog, dribbelde naar links, dribbelde naar rechts, schoot weer naar voren.. compleet over de zeik Ziek om niets! Dus maar afgestapt Clown en het veldje over gelopen. En zij maar naast me hippen Huilen van het lachen Daarna weer opgestapt, en toen was het hek van de dam. Gewoon joggen was voor watjes, galopperen, dat was het! Rock-on, dudes! Maar ja, zondag, veel kindjes, bejaarden, honden en ze mág gewoon niet zo woest doen nou. Jessie was not amused, heb er meerdere keren op de rem moeten zetten. En dus werd ze rillerig. En als Jessie rillerig wordt.. Nagelbijten / Gniffelen alles was ineens eng, ze moest van links naar rechts, kijken, nog eens kijken, schrikken.. Rolleyes Het stuk langs de weg wat we normaal joggen was nou zoef! daar ging Jessie ROFL Helemaal over de zeik. Daar stond ik met mijn goede gedrag Huilen van het lachen
Maar het laat wel zien dat Jessie zich een stuk beter voelt Huilen van het lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:36

Die merrie op de eerste foto lijkt mij nog mooier dat die zwart bonte merrie. Jammer dat het nu nog niet kan een merrie erbij.

Berdien: Jessie is ook een komiek zeg. haha zie jullie zo over het veldje gaan.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:48

Ik zou ook voor die eerste merrie gaan denk ik, mar helaas geen hele foto
en buiten dat kan ik er geen bij kopen Lachen
Janet verevelende avond gehad gister, lijkt me ook een heel verrot gevoel, het gevoel niet gewenst te zijn!

Berdien animal planet gekeken, zielig altijd he!

Sita goeie trailersessie met Amy gehad!

En ik heb vanmiddag Misty meegenomen voor een manenwasbeurt! Samen met Tinker naar de manege tegenover en weer mooie witte manen gemaakt Lachen en braaf dat ze was!
Ik denk dat ik er morgen weer op stap als ik er de tijd voor kan vinden! Ben blij Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:51

Laat die bruine merrie nou net niet te koop zijn.. Huilen van het lachen
Ze heeft nog een jaarling te koop ook, evt voor de liefhebbers kan ik daar wel een foto van ritselen.. Knipoog 2250 euro kost ze..

Lekker enerverend ritje Berdien.. *LOL* Fijn dat Jessie zich iig fit voelt!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:57

Wie zoekt die vind..
Kijk es.. Die bruine mogen ze inderdaad ook wel bij mij afleveren..

Afbeelding

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:59

Wauw echt wel Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:00

Collin staat er ook nog tussen.. Clown

Afbeelding

Afbeelding

Grainy van MM staat er trouwens ook tussen zie ik..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:01

wat gaaf Haha! collin heeft wel een leuke neus Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:02

Ja he.. En dat neusje is ook zo lekker zacht.. Lovers

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:08

ja dat geloof ik!!! Lachen

ben eten!!