Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:1 wel, de ander vond ik helemaal niets
Ik heb mezelf gister 11 uur lang een soort van zitten hersenspoelen.
dobbel schreef:op de ics site staat ie niet bij goedgekeurd bij de uitslagen volgens mij, dus de eigenaar zal het dan wel verkeerd begrepenen hebben,
King arthur stond er wel bij, gezien de fotos verbaast me dat, maar fotos kunnen natuurlijk een ander beeld geven als dat het in het echt was.
frenia schreef:Hugo: had ik iets meer (conditie) van verwacht

Ik zou echt zwaar gefrustreerd zijn als ik die zou verliezen....

KootMiraDrum schreef:Er is mij verteld dat manen en staart door bij hem staande veulens komen.
)
. Brigitte (de eigenaresse) heeft er werkelijk alles aan gedaan om hem super voor de keuring te krijgen, qua conditie, en qua "uiterlijke verzorging". Aan de verzorging zal het ook absoluut niet liggen, ze zijn erg goed voor hem (en de andere paarden natuurlijk
)! Hij is ook niet ziek geweest voor de keuring, maar hij is altijd wel een beetje ieletjes geweest. De jury vermelde al dat hij jeugdig overkwam, maar zeker potentie had voor in de toekomst! En dat heeft hij zeker! Overdreven mager is hij absoluut niet. Als er nou een zak met botten had gestaan had ik gezegd ok, maar dat is in ieder geval niet het geval. Hij is nog maar drie, erg jong dus, en zal vast nog wel in de breedte gaan groeien.

Lucy_1 schreef:En om heel eerlijk te zijn.... ik ga liever terug om te proberen hogere punten te krijgen, dan dat ik een titel vast moet houden... Dat lijkt me enorm moeilijk en daar vind ik hem eigenlijk nog te jong voorIk zou echt zwaar gefrustreerd zijn als ik die zou verliezen....
)
Maar goed ik ga hier verder niet over in discussie, het is niet mijn hengst. De eigenaresse zit in ieder geval ook op bokt, als ze wilt kan ze reageren over dit onderwerp, maar denk niet dat ze dat doet. Ze heeft hartstikke veel tijd en energie in Arthur voor deze keuring gestoken, en dan is het zeker niet leuk om zulke dingen over je hengst te lezen en ik kan van haar kant begrijpen als ze zich hier niet in wil mengen.
KootMiraDrum schreef:Die 2 stekelharig zwarte wittekoppen vond ik helemaal geweldig!

beetje jammer dit