Een oude foto van mijn eerste tinker: Ravello! KAnjer!
Schattig pup van mijn vader, zondag foto's gemaakt om ze op marktplaats te zetten, 't was eigenlijk een 'ongelukje'
En mijn broertje en nichtje!Lief he?! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een oude foto van mijn eerste tinker: Ravello! KAnjer!
En mijn broertje en nichtje!Lief he?! 
Hij valt constant over Jessie haar benen heen, beukt haar aan de kant, beukt in haar uiers, loopt de hele tijd tegen haar op.. en dat is dan net een week oud
Is hij niet een beetje kippig?

. Wat is ravello een mooierd zeg! en schattige pups. 

ben benieuwd!
(op de achtergrond ons hondenpension)

Maar je kan echt merken dat de mensen echt hun tijd uitzitten.. Ze gaan dingen zoeken om te doen en om zich bezig te houden.. Daardoor worden ze lastig en vervelend.. Maar er zitten gelukkig ook erg aardige mensen tussen, die snappen dat wij ook niks aan dat weer kunnen doen..

Aangezien het regent pik ik dat meisje zo even op met de auto, vind het ook zo sneu als ze voor mij zeiknatregent. Ik kán wel aardig zijn!
en banbay groeid ook zo goed. Kleine max al bijna verhuizen, je kunt gelukkig nog een maandje van hem genieten.
? 
Leuke foto's weer en mooie stekkies 
Leg een oude tractorband neer en voer daar het hooi in
of haal/ koop zo'n plastic bak die ze bv vaak in voedingsindustrie gebruiken (en dus ook voor vissen) zoiets dus
hebben ze ook kleiner of zonder dak
of ze moeten vrij laag kunnen hangen of dus van die ruiven die op de grond staan, want hoog is onnatuurlijke houding voor paard
rijden ging lekker
Berdien ziet weer scherp
)