sorry voor de ruis
Tommie is leuk!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gewoon effe verkleind en op internet gezet...

)
nogmaals.......Weet iemand hoe Mr. Bandit het heeft gedaan? 
Stond vermeld bij B-sectie, liep bij C-sectie snowdon schreef:Pradaatje schreef:Ik heb juist alleen de 2 en 3 jarige gezien
Ik vond het wel heel mooi, Maar een half broertje van die van mij, die zag er werkelijk echt niet uit zeg.. Alsof ze die zo uit de wei hadden geplukt
Was er nog een Crosby?
wij hadden Devin meegenomen
snowdon schreef:Owja! LancelotKleur was niet zo geweldig, maar
die bouw, super!
Victorio was ook een erg leuk dingLeuke optie voor de kleinere merries! 1e premie wel verdiend bij deze twee heren!
Aha Devin.. die heb ik gemist dus. Wist niet dat die van crosby was, verwarrend door de 'achternaam' Gipsy Spirit. Zaten er niet twee verzorgers van Devin hier? Wat heeft hij vandaag gedaan op de keuring?
hij is er met een 4e premie mee weg gekomen
Vasthi schreef:Thanks Leon![]()
Wat was er met hem dan?

maar lang in de rug en stond idd slecht in conditie en kwam ook zo over. ik gokte hem eerst heel jong of al behoorlijk oud, bleek dat hij 11 is, zegt genoeg over de vorm waarin hij was vandaag. Vond ik jammer, want dat is nu wellicht voor mij een reden om hem voor dit jaar van mijn lijstje te schrappen...
)
Sita_ schreef:Whaha.. Waren die voorbrengers zo van de straat geplukt? Of is dit normale gang van zaken op de keuring?

die jongen eet uit frustratie morgen een kilo paardenrookvlees op!