snowdon schreef:Even toevoeging: Finnegan is dus een zoon van Chakotay!
Christa, Rian, Danielle en Leonoor, van harte gefeliciteerd met de resultaten!
Dankje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Even toevoeging: Finnegan is dus een zoon van Chakotay!
Christa, Rian, Danielle en Leonoor, van harte gefeliciteerd met de resultaten!
Nou ophouden hoor....ik word er gewoon verlegen van
Poehhhhhhhh, wat keek je gespannen. nee, het was echt leuk. Zei nog tegen Saskia, dat ze er concurrenten bij kreeg.
snowdon schreef:Dat is typisch Snowdon
Spetter schreef:Leuke foto's Bonte! Ben benieuwd naar de rest, van de show
Bonte schreef:Kijk en dit gebeurt er als ze niets zien. Ze lopen gewoon tegen elkaar aan![]()
http://www.pbase.com/marielb/image/65031318/large
Leuk leuk leuk !

En ook geweldig rustig, in tegenstelling tot Jordy die overal naar moet kijken, opzij dribbelen, brullen en gewoon neurotisch zijn
Supertje schreef:Ik weet alleen niet of we wel naar Bunschoten komen..... Mijn vader is namelijk die dag jarig, en die heb ik toch echt nodig als chauffeur

Supertje schreef:Jordy is inderdaad dagkampioen geworden
Hij had het weer helemaal naar zijn zin in de ring, mocht hij zich weer lekker uitsloven![]()
Ik weet alleen niet of we wel naar Bunschoten komen..... Mijn vader is namelijk die dag jarig, en die heb ik toch echt nodig als chauffeur.

Bonte schreef:Supertje schreef:Ik weet alleen niet of we wel naar Bunschoten komen..... Mijn vader is namelijk die dag jarig, en die heb ik toch echt nodig als chauffeur
Jammer joh. je zou een goede kans maken, want de jury was weg van hem. Andere chauffeur zoeken of de visite meenemen
Ik ga kijken of héél zielig kijken nog steeds werkt bij mijn vader, en anders ga ik zo hard mogelijk op zoek naar een andere chauffeur....snowdon schreef:Jordy vond ik anders wel op een schattige manier 'neurotisch'

snowdon schreef:Pas-de-boem!
Niet nog een keer he ?
Bonte schreef:1 opmerking: Leon, je mag wat meer lachenPoehhhhhhhh, wat keek je gespannen. nee, het was echt leuk. Zei nog tegen Saskia, dat ze er concurrenten bij kreeg.
Snowdon had aan het begin zelf maling aan de toeschouwers. Buiten de ring stak hij gewoon zijn tong uit![]()
http://www.pbase.com/marielb/image/65030757/large

(om de mac te laten zakken
)