Zal voor jullie duimen dat hij er weer snel bovenop is!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
POLLO schreef:Weten jullie dit misschien. Ik krijg op wedstrijden geen antwoord hier op bokt, ik moet maar op de site van de khns kijken maar daar kom ik niet uit.
Wanneer mag je de klasse B overslaan? Wat moet je dan met een ander paard gereden hebben?
Lightielight schreef:Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het schoonhouden.......
Wat wij vaak merken:
Ons tinkie komt stralend de trailer uit...mooie witte sokken en zo..maar dan bij het inrijden in de modderbak zijn ze natuurlijk meteen weer vies.........
gevolg....5 voor verzorging.........
Of: voor het dressuur eerst springen op een modderig veld...daarna meteen je dressuurproef erachteraan....5 voor verzorging............
Ik merk ook, dat, ookal is je tinker superschoon, je vaak toch minder punten voor verzorging krijgt..terwijl mede clubgenootjes best vaak een acht krijgen, en ik zie echt geen verschil in netheid....sterker... ik vind een schone tinker echt PRACHTIG om te zien, komen we echt niet hoger dan een sporadische 7.....
Het is zo jammer als dat net in je winstpunt scheelt, of (wat voor mijn dochter nog best belangrijk is, je net weer eens naast de prijzen vist....