Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Had hem zo op kunnen halen voor je , is hier in dit "durp" te koop.
en die voor je teleurstelling
Ben de laatste weken alleen maar moe , moe en nog eens moe.....vergeet van alles

met als die kids de hele dag, en dan ook nog eens fietsen!! pff.. word er al moe van als ik eraan denk 
. Het gaat vreselijk hard. Even snel reageren op sommige dingetjes.
. 
.
. Nog hier en daar wat bekenden gezien,
Gewoon erg nieuwsgierig

Info over mij en m'n paadjes staat in m'n profiel
en daar heb ik toch Tinkerbell, Mozart (vroegere haflinger) en One for All (mijn moeders volbloed) in terug gevonden. Van Angel ben ik niet helemaal zeker. (Wou graag eens een karakteranalyse laten doen om na te gaan of mijn ideeën juist zijn
wie deed dat ook weer en gaat dat nog?)
en ik moet zeggen: zware lectuur!!!
althans met momenten wordt het heel erg diepgaand, ook wat betreft taalgebruik (wat het wat moeilijker maakt om geconcentreerd te blijven volgen) maar het loont wel de moeite. Ik heb echt al grote waarheden ontdekt!!! Ben nu aan het stuk van de weg naar echt ridderschap...dus heb nog wel een behoorlijk deel voor de boeg!

Het is wel zo leuk als je jezelf en je paardjes even voorsteld
desillies schreef:als iemand intresse heeft in het hier genoemde boek,je mag de mijne wel!
Kwantakosta ???

Shayla schreef:desillies schreef:als iemand intresse heeft in het hier genoemde boek,je mag de mijne wel!
De Tinkerreeks of het boek van Hempfling ??![]()
Die van Hempfling lijkt me wel watKwantakosta ???
![]()
Shayla schreef:Zo Mariel : Wil het een beetje lukken met de foto's ?? Ben niet ongeduldig ofzo![]()
Gewoon erg nieuwsgierig
![]()
) wahahha
Ben melig
) 
Wil je me een seintje geven zodra ze er op staan ?
inhaalmanouevre

(stage, scriptie,...) Ik ga voor de vaken: Nederlands, Biologie, Fysica en Chemie.
) waarvan 2 tinkermerries (voor hun voorstelling: zie onderschrift links) en een volbloedmerrie, 2 honden, 30tal cavia's en idem dito dwergkonijnen, 100tal eenden en 20tal kippen en kuikens, 20tal schapen, 3 dwerggeitjes,...
ze inmiddels internationaal stewart en nationaal rechter) maar ik hield toch meer van het zwaardere type paard (wat niet wil zeggen dat die niet kunnen springen!!!)

)
(hoezo tinkerGEK?) , maar als ik hier enkel positiefs hoor, dan voel ik me minder schuldig 
Zag er een beetje tegenop, want was met 13 man en een paar daarvan kende ik niet, dan is het lastig notuleren. Maar viel me alles mee. We zijn ook nog 2 prachtige projecten gaan bekijken in Eindhoven. En heb ter afsluiting heerlijk italiaans gegeten
Citaat:sinds wanneer leest Nadine hier niet meer dan?
ik ging er even van uit dat ze haar verhaaltje hier nog wel kwam typen....
mocht ze niet binnenkort reageren dan kan ik haar ook ng pb-en,niet dan?

Citaat:ach .. weet je precies weer hoe er over je gedacht worden dat je voor jan PIEP wel eens wat post

rot om te zien hoor!!