[TI] [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 17:14

jammer dat de trailer niet goed was nientsje,maar wel goed dat jullie er zo secuur naar hebben gekeken.

deze week heb ik al een aantal keer op eros gezeten *\o/* .wel in de stal maar toch....met muizestapjes komen we er ook.en vandaag voor de eerste keer er op gezeten en dat de bijrijder er mee ging wandelen.dat gaan we ook weer herhalen en zo gaan we stukje voor stukje vooruit

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:08

Super Ellie!

Ik ben toch niet naar het bos geweest. Het stikte van de trekkers -O-
Maar de bak was net gesleept dus ging met 2 stalgenoten in de bak rijden.
1 stalgenoot en ik gingen ook wat springen. Alleen bij de laatste sprong die ik zou doen, had ik Feike te lang op de rem gehouden (als ik dat niet doe dan vliegt ie er als een raket over) waardoor er een weigering kwam. Ik lag er bijna af :') hing in zijn nek := maar Feike was zo lief om even stil te blijven staan zodat ik terug kon klimmen :P
Toen maar afgesloten met een laag kruisje :)) malle pony

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:40

Hier was het heerlijk, maar eigenwijs weer. Bij jullie ook? We waren al een leuk stukje op weg toen het vriendje nog even riep waar hij naar toe ging. Acuut de handrem erop. Er was enige overredingskracht nodig om de eerste versnelling weer te vinden. Maar toen die er eenmaal weer opzat hebben we een heerlijk rondje gedaan van een km of 5.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:53

hier ook zalig weer.nadat ik van eros kwam ben ik smiddags een ronde gaan fietsen met pap en mam.heerlijk!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:35

Hier ook heerlijk weer. Lekker buiten geweest. Wilde lekker veel draven maar holy sh*t wat een drukte in het bos. Heb dus veel gestapt tussendoor

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:48

hier ook onwijs genoten van het weer.
Bij ons ook extreem druk in het bos -O-
Maar desondanks wel heerlijk kunnen draven en lekkere galopjes

Afbeelding

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:11

Bos genoeg in de buurt, maar ik wil hier dat soort duinen... := wat een zaligheid :)

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:46

Jee nessa, wat ziet dat er zalig uit!! Bij ons meer dan genoeg bos, maar zo'n zandvlakte/duinen hebben we niet. Of ja, in Lommel (de Sahara) maar dat is net te ver weg om te rijden.

Wij hebben heerlijk de tuin gesnoeid. Dus die is bijna klaar. Helaas geen tijd voor een ritje. Maar morgen weer lekker lange teugelen les. Dat is zo leuk om te doen.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:01

Ja ik ben echt blij met mijn uitrijmogelijkheden :)
Dit is nog het kleine stuk van de zandvlakte.
Op het grote stuk waan je je echt in de woestijn zo'n beetje.

Foto is gemaakt tussen de 7 en 8 km

Afbeelding

In de tuin bezig is ook lekker met dit weer?

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 08:14

Zalig weer om in de tuin te werken. Heb een vrij grote tuin, dus we moeten optijd beginnen om alles gehad te hebben. Straks komen mijn ouders om nog een klein stukje te snoeien en dan hoef ik het alleen nog op te ruimen en een keer gras te maaien. Zo fijn dat we vandaag helemaal klaar zijn (tot het onkruid begint te groeien).

En vanmiddag lange teugelen les!!!!!

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 08:14

GOEDEMORGEN trouwens hahaaa

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:10

Goedemorgen :)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:17

Goedemorgen!

Veel plezier vanmiddag Jane!

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:38

Goedemorgen! Druk weekend gehad poehh maar gisteren een heerlijk lange buitenrit gemaakt! Op den duur wel enorm koud en Shill was erg hyper maar het was zo fijn om eens weer met haar weg te zijn. Vancohtend was ze alleen boos op mij leek het wel.
Gisteren moest ik haar ook af en toe flink aanpakken (klinkt lekker streng)... Ze negeerde soms zo erg mijn hulpen en liep met opzadelen en afzadelen gewoon door mij heen.

Maar al met al, heerlijk gereden!

En volgens mij ben ik verliefd |o op iemand waarvan ik zei: hem? Nooo way never ever nooit niet. en nu denk ik aan niemand anders :+ Herkenbaar?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:51

Jup.. heb ik met mn huidige vriend ook gehad. Vertel vertel ;)

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:57

Heerlijke buitenritjes hier gezien. Was het gisteren ook ideaal weer voor. Ik sla nog even over.

Veel plezier jane in de tuin!

Verliefd? Vertel!

Even weinig tijd gehad vorige week, maar ik ben er weer haha.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:13

Heerlijk buitenritjes :)
Ohh verliefd, vertel meer!

Heb ik met mijn ex. Dat ik daar ooit wat in zag zeg :wow: sneu figuur :')

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:37

Net de osteopaat gemaild voor een afspraak. Hopelijk kan ze snel denk dat hij het wel kan gebruiken.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:01

Ik hoop met je mee!

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:04

nou het is mijn overbuurjongen. Ik ken hem al van naam en gezicht erg lang.... Meer met zijn broertje opgeschoten. Maar nu mijn overbuurvrouw een vriend heeft en die 2 vrienden zijn leer ik hem beter kennen. Ik wist dat hij mij wel een knappe meid vond maar mijn overbuurvrouw heeft gezegt: dat gaat nooit gebeuren. Op dat moment was dat ook zo. Ik dacht hem nooit zo te kunnen zien, vond hem niks. Totaal niet mijn type (heb er niet echt een, maar dit was verre weg van wat ik leuk vind).
En paar weken geleden hadden we met zn allen een gezellige avond gehad en ik stond op en ik dacht aan hem. En dat is niet meer weg gegaan! We ouwhoeren wel alleen hij is erg gesloten en kan zo ineens heel afstandelijk zijn. En hij heeft geen leuk verleden wat betreft vriendinnen en ik niet met vriendjes. Dus lekker beschadigd om het zo maar te zeggen. We hebben ook tegen elkaar gezegd dat we geen relatie willen maar toch wel opzoek zijn naar een maatje.

En ja, ik snap mezelf niet! Ik ben bang dat het hormonen zijn en zo meteen weer iemand ga kwetsen. Heb ik namelijk vaak gehad. Dacht ik verliefd te zijn of iets en lekker aan pappen met die gene en dan liet ik diegene vallen. Soort bindingsangst (of het is gewoon bindingsangst)

En komt nog bij dat ik niet anders hoef voor te doen. We kennen elkaar op z'n gekst en raarst om het zo maar te zeggen. We lijken wel erg op elkaar. Dat zij de overbuurvrouw (is mijn leeftijd) ook nog zelfs.
Merk ook dat ik teleurgesteld ben als hij er niet is.

Omg ik klinkt nu echt verliefd :') En dat maakt mij bang. En aah ik wil hier helemaal niet te veel over na denken maar het gebeurt, help :+

Ik ga dit bericht weer verwijderen straks denk ik. Maar dat dus.

Hoop dat jullie het snappen!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:54

Lang verhaal maar snap het helemaal

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:59

Ohja mijn overbuurvrouw is mijn beste vriendin. Dus daar ben ik bijna altijd. Vandaar dat ik hem ook beter leer kennen.

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 17:05

Hahaaaa. Rustig rustig. Vlinders in de buik. Geniet er toch lekker van. Ga gewoon normaal met hem om en wat komt dat komt. Word het iets speciaals of blijft het een goede vriendschap. Wie weet. De tijd zal het leren.

TTheOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 19:36

Na een hele hoop tegenslagen, met de paardjes, andere huisdieren,.... eindelijk terug wat rust en moed gevonden om "opnieuw" te beginnen,... hopend op een leuk voorjaar en zomer! Deze avond stel ik me hier nog eens uitgebreid voor, als ik op mijn eigen pc wat foto`s heb, en vind hoe ik die terug in mijn post krijg ;-)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 20:06

Vandaag mazzel gehad met uitmesten, ze stonden allemaal op de paddock vanwege weilandbemesting...

Alle drollen zo achter elkaar in de kruiwagen geschept :') Hoefde de kruiwagen niet eens te verplaatsen.
Daarna paardlief eens van de kriebelharen afgeholpen, jeetje die begint enorm te verharen momenteel :oo
Gelukkig nog niet zo dikke vacht als de ijsjes altijd hadden, dus het valt mee :j