[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Clocloken_

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 22:38

Oh goed dat het al wat beter gaat met Boris :j

sheryn, ik zou het niet durven hoor, maden en kakkerlakken brrrrr

leuke foto's nientsje en draakje :) (ben je naam even kwijt, sorry)

Drukke dag achter de rug en toch wel veel rugpijn nu van het vele naar voor leunen voor de kleine kindjes :+

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 15:15

Ik heb een plekje voor iris gevonden. Gaat hoogstwaarschijnlijk naar de veluwe bij mensen aan huis. Helemaal blij

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 16:08

Nou, Guess is zo'n banketstaaf wat dat betreft! Blijft echt doodstil staan maar met z'n hoofd aan de grond, grazend alsof z'n leven er vanaf hing. Super zacht touw mee als set en daar kreeg ik hem niet mee omhoog getrokken. Ging z'n hoofd eindelijk omhoog bleef meneer dus echt totaal niet staan. Echt een drama met portret schieten. En hij negeerde ons gewoon. Losgooien ging niet dus heb ik naast hem gerend maar dat wilde Guess zelfs met hulp van een zweepje niet... Luilak! Ik heb zelf ruim 400 foto's gemaakt tussendoor, zitten paar leuke bij maar helaas geen actie foto's. Guess is geen fotomodel :+ maar wel veel te braaf en rustig voor een 2 jarige hengst op vreemde locatie tussen de grote paarden in!

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 16:56

Haha, jammer dat Guess niet zo Fotogeniek is.... :D

Super dat je een plekje voor Iris hebt!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 18:45

Knappe Khaleesi!
Fijn dat Boris weer opknapt :)

hahah die Guess, doet alsof zijn neus bloed... Ken het wel hoor, bij de opfok heb ik vaak genoeg staan springen en raar te staan doen om Gijs zijn aandacht te trekken voor een foto, maar nee gewoon neus in het gras, of hij stond te slapen. Ben wel benieuwd naar een foto!

Bah friemel beestjes! Nouja extra proteïne, zal ze niet schaden toch, extra vers!
Hier had de ene kat gister een mega spin gevonden, kwam ze trots laten zien, alvorens m op te vreten. Tja het wordt weer kouder dus die komen ook weer naar binnen.

Fijn een plekje voor Iris!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:43

Leuke foto's Maartje!

Kaat: spierverzuring is niet bes.

Nientsje: dat is altijd een mooie compliment om te krijgen.

Fijn dat Redbull het zo goed doet. Haha Guess, denk je dat hij zo blijft ?
En Gijs ook al ;-)

Om kee in actie te krijgen hoef je alleen maar de inzet te geven gelukkig. Zo vandaag voor het eerst een shoot gehad. Deze 3 foto's heb ik zelf tussendoor geschoten.

Echt, op dit koppie blijf ik verliefd <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:49

Wat fijn dat het scheiden zo goed ging Sheryn!

Knappe foto's van knappe paardjes Maartje <3

Wat fijn dat Jack het bitloos zo goed oppakt Lor :)
Flinke Cup!

Sterkte met je rug Claudia!

Wat fijn dat je een plekje hebt gevonden voor Iris Diana :)

Haha gekke Guess :=
Feike is ook zo, totaal niet fotogeniek.
Maar let maar op, er zullen vast mooie foto's uitgekomen zijn!
Feike is precies zo als Guess, maar toch hebben een aantal mensen hele mooie plaatjes weten te schieten :+:
Ik ben iig benieuwd naar het eindresultaat! Het kan je nog verrassen :j

Katten en spinnen, die van mij kunnen er ook wat van :=

Mooie foto's van Kee Simone!
Ze is echt knap <3
En hoe krijg je haar zo wit joh? :wow:

Ik ben vandaag weer lekker naar Feike geweest.
Heb de staleigenaresse even geholpen met uitmesten en opstrooien van de stallen, paarden binnen zetten en de jaarlingen van de opfok naar een ander land te verhuizen (ze moesten een flink eind verder haha). :)
Over 2 weekjes komt de paardentandarts op stal en dan wordt Feike ook gecontroleerd en, waar nodig, behandeld :j

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:48

Prachtige foto's hoor! Zou ik ook verliefd op worden :D

Ik heb zo'n 400+ foto's van Guess, zijn er zo'n 10 a 20 die wel goed zijn als ik de belichting ietjes aanpas. Maar te lui vandaag te doen :o

Niet over spinnen praten ;(

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:30

Mooie foto's Simone!

Nu de mijne Jack is uit de kast gekomen sinds woensdag en tja... :')
Afbeelding

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:31

:')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:34

Hahaha, jack zal t wel lekker vinden zeker haha

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:42

Tja geen idee die laat het beter toe dan de meeste merrie's :') _O- :roll:

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 21:45

Jullie gaan weer hard!!

Gister buitenrit op Jallad gemaakt mak dier is het joh buiten! Vet relax
kwam een scooter, auto's en zelfs mini vrachtwagen tegen.. deed geen stap verkeerd

Grote witte stenen langs de weg waren ook geen probleem... alleen de witte strepen bij drempels waren vreemd.. daar jumpte die een keertje over heen :')
Maar geen enkele keer verzet of moeilijk doen!

dus uber trots.
Vrijdag gaat hij naar huis en dan gaan we zondags zelf weer naar huis met Roos :D *\%/*

Hahha Jack :))

Leuke foto's Maartje!

Kaat: spierverzuring is niet bes.

Nientsje: Complimentjes zijn leuk!

Fijn dat goed gaat met Redbull!

Mooie foto's van Kee!!!! /3

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:53

brr maden,die vindt ik echt smerig...spinnen dat gaat wel,behalve die renspinnen(dikke zwarte)oh jasses als ik er al alleen aan denk.

gister hele mooie avond gehad.waren kwart over 4 in rhenen en pas om 10 uur weer thuis.doodmoe,maar wel voldaan.genoten van de optredens en de wandeling door de dierentuin.alhoewel ik wel spierpijn vanmorgen had,van de rolstoel duwen en tegenhouden.
veel foto's gemaakt,ook nog van een icebucket challenge(duo helemaal hollands was uitgedaagd)

vandaag vroeg bij eros geweest,na dat bijrijder gereden had zijn we nog een rondje dorp gaan wandelen.alleen bij een motor begon ie wat te snurken,maar voor de rest ging het goed.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:54

Hele gave fotos van kee!

Oeh vandaag een rit gemaakt met stalgenoot. 3u weggeweest. 1 stuk rengalop.mijn tinker is sneller dan een kwpner. := maar daarna een enorm druk paard en een gesprek met de boswachter maakte dat jaron helemaal over de zeik was. Dus meneer moest zijn ei kwijt. Dus ik dacht nog ff te draven. Wat galoperen werd. Wat stuiteren werd en galop op de plaats. En toen stalgenoot de bocht om ging werd het hem teveel en begon hij te gassen. En ik had totaal geen rem meer. Mn stalgenoot stond overdwars op t pad. Maar ik heb geschreeuwd dat hij aan de kant moest gaan. Want ik ging vol gas. Was blij dat ik hem 50 meter daarna stil had. En jaron vrolijk :') malloot. Volgende keer gaat t hopelijk rustiger.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:54

Klinkt als een geslaagd weekend ellie!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 21:58

lekker zeg ellie!!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:59

ieuw beestjes op je beestjes. ik gruwel altijd van die dingen. Daarom heb ik ook mijn vogelspin weggedaan, ik durfde dr niet te voeren hahahah

50 km lijkt me zoveel! ik ben al blij met 2-3 km hahahaha

Gelukkig gaat t beter met boris!

maffe guess hihi. Gras en ander eetbaar materiaal is natuurlijk het allerbelangrijkste.

De spinnen komen idd weer naar binnen. Gisteren zat er echt weer een joekel in t trapgat.. Daarna ook nog een mot in de slaapkamer, bah!

Knappe Kee, vind haar echt knap zo met die vlek op haar gezicht

hahaha gekke Jack, surogaat papa

Vandaag les gehad met Mercury. We zijn heerlijk t bos in geweest. Eerste stukje even aan de lijn, maar daarna lekker los! Mercury was superbraaf en deed alles. Alleen stilstaan was niet leuk, hij had zoveel zin en wilde doorlopen en vond even stil staan genoeg. Dus dat was even een beetje spannend voor mij, maar heb het met aanwijzingen toch zelf op kunnen lossen. Daarna ook nog gedraafd(dat wel vast, maar meer omdat mijn balans echt klote is op merc, maar hij heeft ook geen goede balans. Zo hoefde ik dus niet helemaal op hem te letten en kon dus ff aan mijn balans werken. Aan het einde ging het beter en kon ik zijn disbalans goed opvangen.
Aan het einde wilde ik afstappen, maar meneer wilde niet stoppen. Eerst zou ik dichtslaan en roepen om hulp. Nu verstijfde ik even en dacht owh ja op een volte zetten, dus we draaien om en toen had ie zoiets van ok niet naar huis, dan maar stilstaan. Was zo trots op mijn reactie! nu nog proberen het altijd te doen hihi.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:11

Super zeg Sandra dat het veel beter begint te gaan! Merc is ook een super tink!

Andrea Jaron met een stevige gas knop ik ken het fenomeen en zeker als we gaan springen gaat hij goed voorruit vind die echt leuk om te doen, waar ik je voor zot ging verklaard hebben in April maar nu :P.

Roos bijna naar huis super!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:13

Jullie rijden veel jongens ik ben stiekem een beetje lui tegenover jullie :o Maar ze staan steeds buiten in de achterste wei, wei ervoor staan de hengsten en dat is zo'n gedoe en dan de regen nog erbij... Maar eergister was het zonnig en heb ik snel toch eventjes gereden.

Omg waarom heb je een vogelspin ik durf daar niet eens naar te kijken, stel hij breekt uit! Nachtmerries van het idee alleen al! Daarom heb ik 5 katten in huis haha. Iedere herfst gaan er 3 mee naar de badkamer en eentje zit op de wc bij me uit voorzorg want wij hebben echte joekels rondrennen ;(

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:27

Heerlijk al die verhalen over geslaagde ritten :D

En prachtige foto's !

Jammer altijd dat het weekeind zo snel om is :) Vandaag heerlijk buiten gereden, wel wat regen gehad, maar het was gelukkig niet echt koud.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:29

Grinnik zo bang van spinnen.

Nou heb lange tijd een dip gehad op vlak van rijden pas sinds Cup terug echt zin in het rijden en wandelen. :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:51

hetlevenwint schreef:
Super zeg Sandra dat het veel beter begint te gaan! Merc is ook een super tink!

Andrea Jaron met een stevige gas knop ik ken het fenomeen en zeker als we gaan springen gaat hij goed voorruit vind die echt leuk om te doen, waar ik je voor zot ging verklaard hebben in April maar nu :P.

Roos bijna naar huis super!

* vind ik leuk*

San wat goed!!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:06

Mercury doet het super!Fijn Sandra.

Ha,ha Abdrea,zie het helemaal voor me,gelukkig ben je niet zo snel onder de indruk _/-\o_

Voor de rest is iedereen op zijn manier lekker bezig volgens mij :j

Vandaag hier weer een georganiseerde buitenrit,de dames zijn heerlijk op pad geweest met begeleiding en kwamen enorm enthousiast terug,leuk hoor!Èn trots op onze stoere tinkers die hetzelf ook helemaal leuk vinden,ze gaan graag op buitenrit. /3

In de tussentijd Blue Boy gelongeerd,wat was ie braaf! <3 En daarna samen met Bert Legend ingespannen en de band laten trekken door de bak.Op zich doet hij het prima,maar blijft nog vaak stilstaan,daar moet dus aan gewerkt worden.
Ga er morgen maar eens een zadel opgooien,kijken hoe dat gaat.

Kortom,een heerlijk middagje tinkers en gelukkig weinig regen!

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:34

Knappe foto's zeg. Echt heel mooi.

Sandra, super dat het zo goed is gegaan. lekker he, op zo'n roze wolk nagenieten. Weet er alles van.

Ik ga vanmiddag nog maar eens met Storm de draak in de roundpen. Kijken waar onze plaatsen vandaan staan, hahaa. Hoop zo dat het weer over is, die dolle bui van hem. Maar goed, hij is jong en heeft veel verandering mee moeten maken het afgelopen jaar.

Even een vraagje. Storm is nu sinds vorig jaar maart in Nederland. Toen is hij ook ergens gecastreerd. Hij heeft waarschijnlijk in de kudde kunnen dekken wat hij wilde en we hebben het vermoeden dat hij ook vrij hoog in rang heeft gestaan daar. Hoe lang duurt het voor hij die hengsten streken kwijt raakt. Niet dat ik klaag ofzo hoor. Hij is echt een toppertje, maar ik begreep dat dat toch wel een jaar kan duren. Iemand ervaring hierin?