het gaat redelijk nu, ik heb echt een flinke terugval gehad door de december activiteiten, dus heb vanaf kerst 16 uur per etmaal geslapen, en verder alleen maar op bed of op de bank geleden. Afgelopen weekend voor het eerst weer even naar buiten geweest sinds de kerst, en vandaag dus eindelijk mijn meissie weer eens kunnen knuffelen!
Het gaat nu per dag in kleine stapjes beter gelukkig!
_Patrick_
Geplaatst: 16-01-13 00:29
Ben zo trots doet hij maar gewoon ff na dik 2.5 jaar Ted voor de slee:
Fijn dat het langzaam wat beter gaat. En goed dat je lekker naar Diaz bent geweest, is denk ik heel belangrijk om te proberen de leuke dingen te blijven doen. Sterkte!
Super dat hij zo na al die tijd weer braaf voor de slee staat Marja!
patrick wat ligt er veel sneeuw bij jullie hier ligt er maar een minimaal laagje... en zo geweldig die slee foto,s en wat is jou tinkertje schoon zeg als ik naar gizmo kijk dan krijg ik die niet eens wit
Mira283
Geplaatst: 16-01-13 11:17
Wat gaaf dat sleeen! Hier moet er nog sneeuw komen. Eindelijk Amigo loopt normaal na een rust pauze op advies van de hoefsmid. Ga hem weer lekker oppakken. Gister weer op de haf van een vriendin gereden heerlijk ondanks de kou
jorretje
Geplaatst: 16-01-13 13:12
Oeh ik ben zooo jalours! Ik wil ook sneeuw foto's! Ik verbaas me er steeds over dat diaz er iedere keer weer beter uitziet, Karlijn! Patje voor de slee, wat doet ie dat goed Marja! Een opzij op Jaron aan het monteren, oefenuing baart kunst toch? Lekker met Amigo aan de slag, straks lekker met de billen bloot haha. Wat leuk dat je rijkriebels krijgt Ellie! Vind het wel een beetje lang duren totdat die zadels er zijn.. Anders stap je dr gewoon een keer even zonder zadel op, met iemand ernaast Snap helemaal dat je het nog niet helemaal toelaat hoor. Ik begin me nu, na ruim een jaar me ook pas echt aan Gijs te hechten, heb veel meegemaakt met verzorgpaarden en dan zet je onbewust toch een muurtje op. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik vrijwel neits met m kan in de opfok. Nathalie, je gaat echt niet vallen hoor! Wel super leuk zo'n boktmeeting! Ikzelf heb inmiddels ook alweer een half jaar niet op een paard gezeten.. moet ik binnenkort maar iets aan gaan doen .
Ik heb een super mooi nieuw tuig en een slee, en een paard die ervoor kan. Maar er ligt hier amper sneeuw...
Kaatastrof
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 15:19
Ik kàn op zich sleeën met de shet, enkel zijn mijn leidsels dus te kort en kan ik de strengen niet rechtstreeks aan de zweng vastmaken of anders is het te kort en loopt ie te zeiken Hij was toen ik er naast liep trouwens al enorm hevig.. Dat beest is 20, maar als je met hem werkt heb je een energiebom voor 10. Gek beest..
Hier ligt zeker 10cm sneeuw, helaas pindakaas is mijn fototoestel kapot en kan niemand foto's komen maken
Ik heb snel na mijn werk de paarden nog even in de sneeuw op de foto gezet en ze wat hooi gegeven. Nu ben ik even thuis en straks gaan we lekker uiteten om Pims verjaardag met zn 2en te vieren. Hier ligt ook echt een dik pak!
Diaz
Geplaatst: 16-01-13 18:37
Mira283 schreef:
Ik ga maar niet scheren hij zit zo mooi in de vacht geen dikke teddybeer vacht oid
Diaz heeft dit jaar ook een fijne vacht! Waarschijnlijk omdat ze nu gewoon spek heeft haha.. En ze staat snachts binnen.. scheelt ook denk ik
Vorig jaar haar dikke wollie bollie vacht:
En dit jaar:
Echt een stuk minder!
Lori
Geplaatst: 16-01-13 18:44
Diaz is ook echt veel veranderd als je de foto's vergelijkt, veranderd in de positieve vorm .
Jack heeft trouwens net een sneeuwschuiver gemaakt
Ja joh! Diaz is in 1 jaar van een puppy naar een volwaardige Dame getransformeerd! En breder dan ik had verwacht! Ze is echt stevid, kwa nek e.d. Eerst was ze bijna twijfelgeval voor een Grai.. ook kwa gangen, maar nu toch duidelijk een Cob met haar korte stevige bouw
Enneh.. sneeuwschuiver? zelf gemaakt? wat moet ik me daarbij voorstellen?
Lori
Geplaatst: 16-01-13 18:56
Die is uitgegleden toen die even aan het crossen was door de weide Karlijn .
Diaz ziet er goed uit Karlijn! Fijn dat het weer wat beter gaat.
Elsa heeft ook weinig wintervacht, ik dacht dat het misschien door het weer komt? Vorig jaar had ze wel 10 cm vacht, nu nauwelijks 5 cm. Maar ze staat er prima bij, 24/7 buiten en heeft het niet koud verder. Mijn KWPN merrie heeft wel een deken om (ivm dracht/enbergiehuishouding), maar mijn jaarling heeft het ook echt niet koud hoor . Af en toe even rennen om warm te worden is het motto hier volgens mij haha.
Wauw, Patrick ziet er echt vet stoer uit zeg met die slee! Lijkt me echt gaaf!
@jorretje:t lijkt me niet verstandig om er zonder zadel op te gaan zitten.zeker als je zelf niet helemaal zeker van jezelf bent.ik ben wel een beginner.
hier ligt ook een behoorlijke hoeveelheid sneeuw.gelukkig zijn de hoofdwegen nu redelijk begaanbaar,maar de rest is flut.morgen gaan we met een man of 13 van stal uiteten,maar zie nu asl op tegen de wegen die nog besneeuwd zijn.ach rustig aan doen,dan maar iets later binnen komen..
wintervacht;daar heeft eros weinig last van.enkel in de hals wat dikkere haren.
vandaag vroeg naar stal geweest.even eros een beetje gepoetst.vandaag zou t nieuwe paard komen,maar heb nog geen paard gezien.t zal wel uitgesteld worden i.v.m de gladheid
Ooo gaaf dat sleeen zeg... Volgend jaar als er sneeuw ligt doen wij ook mee!! Ik had het al in haar fototopic gezegd maar Diaz ziet er geweldig uit!!!
Ben net gebeld door de verzekering... Ze komen denz morgen keuren. Om uur of 13:00. Helaas moet ik werken tot 7;00 uur dus dat wordt weinig slapen helaas. Kan iemand me vertellen want ik allemaal moet doen want bij de vorige keren waren klinische foto's genoeg dus hb nog nooit zo'n persoon over de vloer gehad. Is het gewoon draven over het harde en zachte enzo?? Zal je net zien dat mn longeer lijn ook nog verrot is gegaan.. Aja ik freubel wel wat hahaha
Ik ga ff uurtje tukken anders hou ik het niet vol vannacht!!