Volgens mij ben jij aan het eind van je latijn met die merrie van je. Die van mij moet nog 3 weken... Doe nu maar lekker rijden, dan help je daarna maar lekker... Dan maar minder hekjes...
Lowara
Geplaatst: 09-03-13 23:35
Nadat Roos is geweest, hebben we tot 3 uur vrij, dus je mag zowel mij,leerling Roos, als mijn ( erg slimme en handige regelmiep groom Maartje) gewoon inzetten waar je wil morgen
Heel fijn om te lezen Cynthia! Als ik eerder had geweten dat ik alleen was dan had ik wel ff mensen kunnen vragen, maar hoorde het vanavond pas. Ben dus erg blij met alle hulp die spontaan geboden wordt!
De Z1 komt nu echt in zicht Patrick, gefeliciteerd! Chantal en Carolina, ook goed gedaan!!
Lowara
Geplaatst: 10-03-13 21:27
Hier ook twee winst gereden met Arwen, dus nu officieel M1 met 2 winst. 183 en 183 punten Helemaal dood nu Scooby deed het ook top, was alleen als de dood voor de witte hekjes, dus bleef daar strak bij uit de buurt. Niet handig als je gehele bak bestaat uit witte hekjes Toch nog iets van 173 en 175 punten gehaald, en twee bekers voor Roos!!