iloveyah87 schreef:Annelies, Je reactie slaat nog kant nog wal. Ik heb haar al meerdere tips gegeven. Lees maar terug.
En omdat ik geen paar euro's heb, zoals jij het noemt, om even naar Antwerpen te gaan vanuit Haarlem, mag ik geen kritiek leveren?
Ik weet niet wat je probeerd of wat je doel is door steeds met anderen een discusstie te proberen aan te wakkeren?
Als je terug leest, zie je dat ik al meerdere keren advies heb gegeven. Zie mijn reacties 12-10, op 20-09 was ik het zelfs nog eens met je....
Daarom hoe ik het nu niet met jou eens te zijn 
Ik erger me aan de manier waarop sommigen op ts reageren en jouw eerste paar zinnen zijn ook zo.
Ik wil ts ook best helpen maar ik ga niet zitten mokken als ze daar niet opin wil gaan.
TS is degene die het paard heeft gekocht en een bepaald doel voor ogen had. Als ze dat niet kan met dit paard is het haar goed recht haar terug te brengen, dat ze het toch heeft geprobeerd is alleen maar prijzenswaardig. Wel vind ik ts ook wat wispelturig maar goed, daar doe je toch niets aan en we weten ook niet wat er speelt.
Beetje jammer om dan dergelijke opmerkingen te maken en te zeggen dat het paard beter af is bij de handelaar.