Jack staat nu nog alleen, er komt nog een pensionklant bij als het goed is
McThirsk
Geplaatst: 05-07-12 10:37
Tristan wil zich verstoppen, maar helaas, dat zal hem nooit lukken....
hinke_1985
Geplaatst: 05-07-12 11:30
Maartje: Wat ziet Avelyn er prachtig uit! Bijrijdkasteeltje van Starjo... Mooie fotobom van Steffyentom, mooie kleuren! Rhona doet goed haar best, meer mooie foto's van haar gezien. Lytse Feike met z'n lange benen, veel plezier met hem! Super foto's van Sil, wat istie toch wit Lekker luie Kelsey en Bailyn aan het tukken. Patrick nog langs zien komen met Shadow Gijs is GAAF! En dan nog de pracht van agv, wat een prachtig machtig paard heb je! Natuurfoto's van Lotje zijn ook erg geslaagd, vooral die onderste vind ik erg mooi. Jack in 't paradijs zo te zien, lekker dag en nacht buiten. Zo bij je man lijkt hij inderdaad klein Heidy
Lekker hardlopen met de baas op een zwoele zomeravond:
Wat is Lotje gaaf geworden! En die van AVG ook al zo'n knapperd
Hier mijn springpony Mella weer eens. (hindernis is +- 90cm op het laagste punt)
Ruimte zat
Noedel doet het nog ff wat rustiger aan
Mella kan ook door als kinderpony
jorretje
Geplaatst: 05-07-12 12:00
Prachtige foto's avg, daar wil ik wel meer van zien Jack op zijn plek op zijn nieuwe stek Kleine darragh lekker mamma pesten. Kayleigh laat haar duistere kant zien Lotje is en blijft een lekker ding! Tristan doet kiekeboe! Prachtig vosbontje heb je Hinke! Mella vind ik altijd zo leuk!
Foto uit de oude doos (2009) van mijn stoere bijrijdmonsters, die mogen ook wel eens itp:
(heb eigenlijk geen mooie recente foto's van ze... maar gauw eens maken...)
Kijk toch eens , wat een prachtige foto's ik net gemaakt heb , van Kaydee.
De bui hangt al bijna boven ons hoofd , maar het zijn mooi plaatjes geworden. Ondanks dat Kyan 29 juli weggaat , laten we Kaydee toch nog tot na onze vakantie ( 20 augustus) daar staan. Ze ziet er immers goed uit !
Helemaal links staat Kaydee....
Wat een lief koppie he ?
Andere kant
Kaydee nog even lekker krabbelen
Mooi die lange maantop !!!!
En nog even lekker naar mij toe lopen voor een laatste knuffel....
En dan nog 2 foto's van de oogjes ..... :smt055
Ariebren
Geplaatst: 05-07-12 17:07
Het kleine meisje is al weer 3 jaar.
Maar als ik dit tegen mijn vader deed, dan kreeg ik een flinke draai om mijn oren.
Even een stukje stappen.
En dan ook nog hardlopen.
Laatst bijgewerkt door Ariebren op 05-07-12 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Schimpje
Geplaatst: 05-07-12 17:11
Leuk span hierboven!!
Vanmorgen m'n knapperd gelongeerd, die nu eindelijk echt van mij is!! Bespiering is totaal weg, zit nog wel wat werk in, maar van de winter wil ik m nog een paar x in het Z1 starten om weer wat wedstrijdritme op te doen, en daarna gaan we de Z2 in!