ja stelletje lekkeren...had amper tijd om te eten toen ik thuis was vanavond en moest weer weg... en kom net binnen zetten...foto s duren nog wel ff eer die op mijn pc staan...sorryyyy nog ff geduld dus...
Ik ook hoor Ik heb al dik 2 weken niet gereden omdat ik last heb van mijn rug, ik ga ervan uit dat ik tegen die tijd er weer op kan, maar tot die tijd ga ik niet veel rijden (denk helemaal niet) door mijn rug.
Word de proef niks, jammer dan en gaat het wel lekker, dan is het mooi mee genomen Maar het mee doen vind ik het leukste hoor
Ik ben er ook gewoon bij hoor Heb zout in mn bak gestrooid dus kan iig longeren en hopelijk nog een keer naar de binnenbak om te rijden, de bak waar ik normaal binnen rij is niet bereikbaar ivm niet strooien en veel sneeuw op de weg er naar toe. Maar achja als ik hem iig kan blijven longeren moet t wel lukken denk ik Marc zn baasje start ook in Uden, in het Z zij gaat volgens mij ook gewoon hoor dus laat maar doorgaan die wedstrijd
Hoe is het daar eigenlijk met losrijden? Bij ons op de manege hebben wij afgelopen zondag de wedstrijd moeten aflassen door de sneeuw in de buitenbak, binnenbak is goed te doen, maar ja er moet natuurlijk ook losgereden worden.
Jaaa maar das 18 maart pas, daar maak ik me (nog) geen zorgen om. Amersfoort 18 & 19 februari is nu spannend...
Ik bedoelde Uden komende zondag
WenK
Geplaatst: 07-02-12 09:55
Ja, uden is komend weekend, maar voor zo ver mij tot nu toe bekend gaat dat gewoon door.
Oh haha Uden is bij mij niet zo top of mind haha...
starjo
Geplaatst: 07-02-12 20:08
WenK schreef:
Doe maar allemaal heel hard duimen dat het beter (warmer en zonder sneeuw) wordt zodat de wintercompetitie door kan gaan.
Ik heb warmwater regen besteld Wij komen hoor, dus hopen echt dat het door gaat.
grid
Geplaatst: 07-02-12 20:41
Zie Uden voorbij komen
Zoals het er nu uitziet gaat t gewoon door Het terrein ligt aan een doorgaande weg die goed gestrooid wordt dus daar is geen sneeuw/ gladheid meer Verder is de parkeerplaats van zand/grind dat is over het algemeen nooit echt glad. Ga voor zekerheid morgen nog ff kijken, maar verwacht dat t allemaal prima is en de meeste geluiden zijn toch dat ookal kunnen sommigen niet echt trainen Ze toch wel op goed geluk gewoon mee willen doen We hopen natuurlijk op zo min mogelijk afmeldingen, maar mocht je toch besluiten om niet te komen laat dit dan alstublieft even weten dan kunnen we daarop anticiperen
Mocht er voor zondag nog iets drastisch veranderen aan de omstandigheden en het evt toch niet door kunnen gaan dan laten wij dat natuurlijk aan Iedereen weten
Maar we duimen natuurlijk voor een mooie en hopelijk niet ál te koude zondag