[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:35

* Eefje03

Kan ik komen kijken zonder Tinker? Ze is nog te klein, al is ze eigenlijk wel een beetje groot al :D

Grz Sabina

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:37

eefje03 schreef:
Wij organiseren een tinkerweekend in augustus,met keuringen van 2 stamboeken en zaterdag in de avond een strandrit en nog meer leuke dingen.En je kan je tentje hier neerzetten hoor

dat is lief :D

Sea_horse , ja jammer dat ze het daarmee doen, ik ken picassa niet echt maar geloof dat je er wel leuke dingen mee kan doen.
Laatst bijgewerkt door Lonan op 02-02-10 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

_Patrick_

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:39

Ik zou niet in een tentje slapen maar in de trailer hihi of in de auto als die groot genoeg is.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:47

DiaBelle schreef:
* Eefje03

Kan ik komen kijken zonder Tinker? Ze is nog te klein, al is ze eigenlijk wel een beetje groot al :D

Grz Sabina

Ja tuurlijk,iedereen is welkom.Dan moeten we wel even meeten he ;)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:49

ik ga gewoon thuis slapen hoor,in mn lekkere waterbed,die ik trouwens nu ook op ga zoeken :wave:

iedereen is welkom hoor,met of zonder peerd.

weltrusten allemaal.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:50

truste!

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:52

Welterusten!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:53

weltrusten !!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:55

Sabina lukt het met de cijfers

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:05

Nou ik heb al 3 regels ingeboekt, dus wat denk je :D

Ben een beetje afgeleid zullen we maar zeggen. :+

tinkie43

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:16

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:30

tinkie welkom!
Sabina afgeleid.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:33

Hoi tinkie43, trots op je dochter. Dat moet ook.
Leuk dat ze zo goed gaan.

Sabina, afgeleid door bokt ?

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:46

Ja zeer afgeleid. Zit ook nog een foutje in :(

Das dus puzzelen :D

Hoi Tinkie, wat leuk! Ook samen met dochter, ik heb ook een kruising Tinkerveulen die ik hopelijk samen'
met dochter ga berijden. Dochter is nu 11 straks bij het inrijden rond de 14.

Grz Sabina (terug naar de balans :D )

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:47

Zo meiden, jullie hebben je best gedaan....
Heel wat bij te lezen(waar ik dus nog steeds mee bezig ben)
Zag net een foto van een mooie Cruso. Een bouvier van het oude type, net als die van ons. Komt ie bij mij uit de buurt vandaan??
Een van onze boeviers is ook al op leeftijd, wordt 11 in april. De ander is een pup van Yout. Tiba is nu een jaar of 4, denk ik.
Tja, wat als Yout er mee stopt?? Ik weet het niet. Zelf zeg ik dat er dan weer eentje bij moet komen maar weet niet of mams die mening deelt(vrees van niet). Als je met z'n allen op een werft woont is het een beetje passen en meten. Maar we zien het wel, voorlopig doet Yout het nog.
Ooit, ooit komt en weer een Akita. Als de kids iets ouder zijn.

Spekkie :D , heb jaren geleden eens een hangbuikzwijntje van mijn man(dietoennognietmijnmanwas)gekregen. Je kan het wel raden....SPEKKIE!!
Inmiddels hebben we Spek niet meer hoor. Helaas ploegen ze alles om, anders had ik er wel eentje bij de andere beesten willen hebben.

Claudia :(:)

Ohhh, wat een cute puppie!!

Die mooie Bo neemt het er maar even lekker van, languit op de bank }:0 .
Onze honden komen trouwens nooit binnen, lopen de hele dag buiten en slapen in de schuur, op een matras. Voorheen had ik ze ook binnen hoor, 1 bouvier en een Golden Retriever. Maar tijdens het bouwen van deze ark zijn we tijdelijk naar een klein arkje gegaan en daar konden ze echt niet in. Moet zeggen dat ik het nu heerlijk vind, geen honden meer binnen. En honden zelf vinden het ook wel goed zo, kunnen doen en laten wat ze willen. Tiba weet zelfs niet eens wat het is, binnen komen.

HAHAHAHA...een stapel honden. Hoe verzinnen ze het.

Elvis als babysit :+

Sita wat heb je toch prachtige honden!!!(en wat een mooie foto's)
Onze golden doet het niet meer, die is ongeveer anderhalf jaar geleden dood gegaan, kreeg een hersenbloeding in de tuin, naar de veearts gebracht en die heeft het laatste duwtje in de goede richting gegeven.
Bo-Gyi is 13 geworden.
Moet nu wel bekennen dat het niet mijn type ras is, ook al vind ik die van jou echt héél erg mooi!!

Ik doe nu overigens een poging om bij te lezen, te reageren en met een half oog naar de tv aan het kijken.
Ik begon bij pag 29 maar zie nu al 32 staan!!!! Wordt nachtwerk...

Manouke, volgens mij heb jij een hele blije hond. Altijd huppelend en springend :D

Petra, wat is jouw Ties ook een mooie hond.

Hallo Leonie!!

Gooy, waar en hoe doe jij die fotocursus?
Wil ook wel zoiets gaan doen als ik klaar ben met mijn huidige cursus. Krijg je een beetje goede begeleiding?? Mijn verstand slaat namelijk altijd een beetje op hol bij het instellen van het diafragma en de daaraan gekoppelde sluitertijden. Ik onthou het sneller door het te doen dan door die taaie stof heen te moeten worstelen.
Enige tijd geleden is al bij mij opgekomen om straks iets te kunnen doen met foto's van zwangere vrouwen(zie onderschrift) en pasgeborene. Idee moet alleen nog even verder broeden, weet nog niet hoe ik het invulling moet gaan geven.

Oh ik zie het al...LOI :+

@Tinkie: Abcoude, moet ik morgen heen!
Met dochter naar de ortho.
Woon je daar ook?? Zijn we bijna buren :D

Klaar!!!
Gelukkig zijn er inmiddels al een paar richting hun bedje en is het tempo wat gedaald.
Zelf de hele dag gewerkt. Manlief was thuis en die was de paarden en de andere beesten al wezen voeren. Scheelde mij weer een nat pak :+ .
Hij vertelde dat al het spul in de pipowagen stond, 2 tinkers, 4 geiten en een stuk of wat schapen. Zal een gezellige boel geweest zijn, met z'n allen in dat kleine karretje.
De eenden en kippen zaten eronder.
Sik gaat toch niet zo lekker als we hadden gehoopt. Ik ga mezelf er morgen eens in verdiepen. Als ik namelijk ergens niet tegen kan is dieren onnodig pijn laten lijden.
Als ik het idee heb dat het echt fout zit dan breng ik Sik van de week nog weg |( .
Wordt vervolgd dus.....

Nou meiden, tot de volgende keer!!

GREETZ!!!

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:06

zo ik meld me ook weer even,
welkom leonie en tinkie,
jullie gaan snel :) hihi maar wel gezellig,
even snel alles bijgelezen. mooie foto's weer voorbij zien komen en gelezen dat mensen druk aan de studie zijn, ik mag morgen ook weer naar school pff nog een paar maandjes als het goed is :) kan niet wachten hihi

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:30

gooya, ja was echt balen.. Ninja was de eerste met HD in de lijn.. Prince was gewoon vette pech. Hij kwam ook uit een werkhondenlijn en alles deed het supergoed, behalve hij. Daarnaast was hij ook erg agressief buiten naar andere honden(niet naar mensen..) hij was als pup gebeten door een andere hond en sindsdien ook doodsbang voor andere honden. maar een gouden karakter naar ons.

Dakota, mooie honden heb je! wel grappig dat ze van die rare geluidjes maakt. Moet je eens opnemen :P En als pupje was ze echt superschattig zeg! Dan ben je gelijk verkocht!!

Claudia, beterschap!!!

CP leuke hondjes! die kruising is echt schattig met dat koppie!! En idd een aparte beestenbende :P Je verveelt je nooit zo te zien hihi.

heel veel mooie hondjes voorbij zien komen.

Welkom leonie en tinkie

Nou ik ben weer terug van een dagje hengstenkeuring(en daarna gelijk naar bios met manlief..)
was erg leuk om te zien, vooral toen sommige hengsten hun voorbrengers schopten of beten :P zou ik ook doen als ze me zo hard in mn mond liepen te trekken.
aan het einde erg boos geworden.. paardje wilde de trailer niet op.. dus dan maar met zwepen en slaan met je kruk.. heb geloof wel heel hard gezegd tegen degene waar ik mee was van "goh heb je zweep, kan ik die vrouw ook meppen" en "ey waar is die andere kruk, kan ik haar voor dr kop slaan" maar verder wel leuk :P Heb Wallenstein geaaid, echt geweldig dier! Moet foto's nog uitzoeken.. kijken of ik wat mooie trap, bok en steigerfoto's heb om hier te plaatsen hihi

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:45

Jullie een gezellig dagje gehad.
Ben benieuwd naar de foto's

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:49

Goeiemorgen :D

Hoi Leonie gezellig hoor.

Diabella in mijn pauze of even tussen door.
Dat mag hier wel gelukkig.

Hermes wat een schattige foto van Tasha.
Die is echt een canvas doek waard. :+:

Hallo Tinkie43 leuk dat je erbij bent.
En daar mag je zeker trots op zijn.

Zo nou dat waren weer aardig wat bladzijde.
De keuring van mijn auto heeft me uiteindelijk 190 euro gekost.
En hij doet het prima.
Ik heb zelfs een lichtje bij mijn verwarming.
Waar je kan regelen warm of koud.
Dat heb ik nooit gehad. :D

Heb weer super leuke foto's van honden voorbij zien komen.
Ik ga binnenkort ook even spitten op mijn computer naar wat foto's van mijn teckel.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:53

Goedemorgen, het beloofd een mooie dag te worden volgens mij!
De lucht kleurt mooi oranje! Dat geeft mij gelijk een hoop energie om lekker buiten dingen te gaan doen! :D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:57

Goeiemorgen Sita_

Ik hoop zeker dathet mooi weer wordt.
Die regen van gister daar word je niet blij van.

En ook behoorlijk nat. :D

Heb 10 minuten met een paard van een vriendin buiten moeten stappen.
Was doorweekt.

Dus ik hoop ook op mooi weer.
Dan zijn alle mensen ook een stuk vrolijker... :P

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 09:24

Goedemorgen, meld me hier ook weer even.
Iedereen veilig naar school/werk gekomen? Tis echt glad! Bah, vind dat zo eng altijd....

Mooie foto's van veel mooie honden voorbij zien komen. Zal zelf ook een een fotootje van die van mij plaatsen (zit nu op mijn werk). Ik heb een kruising labrador met vermoedelijk rottweiler. Qua exterieur is het exact een zwarte labrador, maar met bruine poten en poepgat :P , ik heb dus eigenlijk een black and tan labrador :+

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 09:51

Goedemorgen!

Goh wat gaan jullie hard! Ik kan het niet echt meer bijhouden ik was bij pagina 24 gebleven zijn jullie nu al op 32 :roll: :wow:

Maar ik heb erg veel mooie tinkers voorbij zien komen en heel veel leuke honden. :Y) Ik zit nu in mijn Nederlands les goh wat let ik weer goed op :+ ik was om kwart over zes mijn bed uit en om kwart voor acht op school ik zit tot kwart over 4 dus het is een lange dag :z

Heb niet gelezen of er nog veel nieuwelingen waren maar zo wel WELKOM *D

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 09:54

nikkielvis- ja laat de zomer maar komen!
Was gisteren ook doorweekt toen ik naar stal fietsen toen fijn in natte kleding stal uitmesten en dan ben je weer droog mag je weer terug fietsen :+

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 10:26

goedemorgen allemaal!
druk dagje hier, zo eerst hardlopen, douchen en naar school tot 17.00 bah, daarna direct door naar de voetbal word wel 23.00 voordat ik thuis ben, gelukkig gaat mijn man langs storm.
fijne dag allemaal