Heb je daarvoor zadels op maat denk je Joyce? (heb zelf geen flauw idee)Ken je trouwens de Droomgaard?
Ik ga even werkmails beantwoorden, en dan met een kopje thee op de bank.. Ben best moe van vandaag Tot morgen!
Joris' Showroom, kennen jullie dat? Zie net een tvspotje voorbij komen, gaat ie mee op pad met een NLse zigeuner... ouderwetse haflinger voor een knalgroene huif
snowdon schreef:3x met trailer klinkt niet logisch Haha Op en Neer tel dat niet los dan is het 6 of 8 keer O ja en nog een keer met John om naar RM te kijken en ook nog keer met leon meegereden Ben met mijn zus en vriendin ook keer voor de Lol naar Divoza Sneek gereden (toen bestond heteren nog niet)O ja en Keer terug van Andijk via Friesland (per ongeluk afslag afsluitdijk ipv andere kant op naar beneden)
grid schreef:snowdon schreef:3x met trailer klinkt niet logisch Haha Op en Neer tel dat niet los dan is het 6 of 8 keer O ja en nog een keer met John om naar RM te kijken (en ook nog met leon meegereden )Ja maar.... 1x op en neer om weg te brengen, 1x op en neer om op te halen en 1x op en neer om?
Heey Joyce Voor wat voor zadel ben je aan het sparen?Heey Eva Puck, slaap lekker voor straks Nu eerst even lekker relaxen op de bank Mirjam, leuke foto van Chabo hij ziet er goed uit
Voor een bruine, welk merk enzo weet ik nog niet, moet ik even kijken welke past. Ze nemen er veel mee