Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paintlinger schreef:Sorry Bianca, maar ik ben het ook me Janet eens.....4 maanden is echt op het randje hoor.
Waarom wil je dat?
BuBBLeGuM schreef:afspenen met 4 maand vind ik ook te vroeg ook al kijken ze mekaar niet meer aanhier waren de kinders 6 maand, maar na een tijd gingen ze weer bij elkaar in en heel soms nemen ze zelfs nu nog een slok.
Maar goed ik vind wel dat iedereen het voor zich moet weten. En fijn dat je de nieuwe eigenaar de keus laat en naar het veulen zelf kijkt.

. Knappe pappie
. Travis heeft er ook echt wat van weg vind ik. 
Maar omgekeerd kunnen mensen dat ook van ons misschien wel zeggen. Die snappen bijvoorbeeld niet dat Coral niet lekker de hele dag met de andere dames de wei op kan en zo en vinden het misschien wel zielig dat ze dan vaak in de bak alleen blijft staan. Maar aan jullie verhaal te horen is deze kerel gewoon echt 'laks'. Jammer dat de DB dan niet meer doet.
En bovendien waren we nog onervaren en zo en wisten we niet beter dan je (zeker een hengst)veulen het beste met 4 maanden kon spenen.
het hangt denk ik sterk af van het veulen en de moeder en de overige omstandigheden. Ikzelf ben er voor om ze wat langer bij de moeder te laten lopen. Dat ze zelfstandig kunnen eten wil immers niet zeggen dat ze niets meer van mams leren.