Gister leuke fotos toegestuurd gekregen naar polen vanuit nederland. Verzorgmeisje heeft samen met me moeder een schriktraining gedaan met de paarden, pallieter was super braaf! Heerlijk te zien dat mijn grote (jaja 1.57 al!) pony zo braaf is met zo een klein meisje!
Julian, wat een verschil in grootte al bij die veulens zeg! Maar ze zijn beiden prachtig! Brave Pal!!!
mnkortleve
Geplaatst: 22-04-09 13:45
Ik heb er ook weer gemaakt vandaag. Bravour met Chabo Je word er wel erg moe van al moet je je eten opeten.
kick1972
Geplaatst: 22-04-09 17:55
Ik ben zooooooooooo verliefd en ik ben niet de enige.......... Loesje en Ryon O'Malley ook wel denk ik
We hebben Loesje zondag naar Ryon gebracht en ze word nu elke dag gedekt! Het is nu wachten op een telefoontje dat we haar we kunnen halen en dan maar hopen dat ze drachtig is! Hier 2 foto's van de eerste ontmoeting zeg maar...... Loesje heeft Ryon wel even laten zweten hoor!
sophiatinker
Geplaatst: 22-04-09 18:40
wat een leuke foto´s allemaal veel kleine veulens
hier weer eens foto´s van morrigan van het rijden vorige week
heeft de "nieuwe dame" een naam?? en is bekend wie de ouders zijn?? Echt een schatje hoor!
Lucy_1
Geplaatst: 22-04-09 20:29
Wow.... mooie dame Stalnijmegen.... Lekker plekkie heeft Ryon met Loesje volgens mij ... Grappige foto's Esme.... Julian, lekkere ukkies hebben jullie toch.... Des, mooie foto zeg!... Irene, je dames zien er super uit. Lijkt me een leuk logeerplekkie daar bij Keeva ... Biancaa, wat een lekkere dikke buik heeft ze toch.... ellepel, gaaf die actiefoto's! ... sophiatinker, wat een prachtig koppie heeft 'ie zeg! ... mnkortleve, Bravour is mooi en Chabo is schattig!
Max nog een keer... Krijg maar niet genoeg van hem
stalnijmegen
Geplaatst: 22-04-09 20:30
nope geen naam, is via de gadedijk toen destijds ingevoerd. ouders onbekend, 10jaar, bereden en betuigd