Voor de mensen die er vandaag al heen gaan of die vandaag al moeten rijden: Alvast succes! Onze paardjes zijn gisteren al helemaal gewassen, ze hebben flink getraind en de vrachtwagen staat al klaar. De kinderen hebben er onwijs zin in! Het enige jammere is dat we wat auto te weinig komen De ruiters kunnen mee en instructrice/eigenaar van de paarden ook. De grooms en tevens toeschouwers moeten maar lopen geloof ik!
window
Geplaatst: 09-05-09 06:57
silas schreef:
morguh, voel me hondsberoerd, snotver waarom nou net nu...... grrrrrrrrrr
voor mij nog 1 nachtje slapen morgen is het voor mij zo ver. Iedereen die vandaag moet.Allemaal Succes ! maak er een gezellige dag van als ik zo naar buiten kijk perfect weer:D mooie blauwe lucht .
Zo, ik ben even thuis!! heb vanmorgen de dressuur gereden en was wel tervreden moet ik zeggen! Bons liep erg lekker was alleen wat onrustig met zijn hoofd maar ok..... De springers gekeken en gewacht op de prijsuitreiking. Nu even lekker douchen thuis en straks Boncho weer ophalen als hij samen met de bijrijdster terug is van de bosrit! Ik vond het weer een erg geslaagde dag! (en ben benieuwd of er veel foto's van mij zijn gemaakt!)