[TI] Hengstenkeuring ICS in Schijndel, 1 maart 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:47

Heel veel sterkte aan Huub... Iedereen is zich kapot geschrokken denk ik dus ben blij met het nieuws dat het beter met hem gaat...
Ik was 1 van de mensen die hulp 'probeerde' te bieden, gelukkig waren er meerdere ervaren mensen die al snel begonnen waren maar mennn wat aan angstaanjagend moment...
Gelukkig maakt hij het 'goed'....

En heel 'mooi' om te horen dat Maestro nog 3e is geworden bij het dagkampioenschap!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:48

Kim, heel veel sterkte nog voor iedereen daar :(:)
Je dank is hier doorgegeven aan Arjan en ik zal het uiteraard José ook laten weten. Gelukkig waren er genoeg mensen die te hulp schoten.

Super van jou en die ander dat jullie Maestro nog hebben voorgebracht, het applaus was ook mede voor jullie! +:)+

Ben het met Vasthi eens, maar de sfeer was hier al gezet en dan is het lastig nog iets zeggen :?

Maestro is overigens tweede van zijn sectie geworden, niet van het dagkampioenschap. Desondanks, superscore vandaag voor Maestro!

__Tetske__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:49

Ik ben vandaag niet aanwezig geweest, maar heb wel het topic gevolgd. Ik wil Huub beterschap wensen!! Hoop dat je er snel weer bovenop komt!!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:50

Zo dat is schrikken zeg, heel veel sterkte voor huub en de mensen om hem heen, gelukkig maakt hij het nu redelijk. en super voor de helpenden,

iedereen gefeli met de behaalde resultaten, en voor de anderen volgende keer beter.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:50

Wat ik ook nog vergeten ben te zeggen. Ook iedereen super bedankt die Olga, Fleur en mij zo goed opgevangen hebben.
@snowdon dat vond ik ook echt super dat applaus deed me echt goed op dat moment.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:51

Fijn om te horen dat huub alweer praatjes heeft,
kim geef hem maar morgen een dikke zoen ! :(:)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:52

maestro was toch derde van de dagkampioen? Of heb ik het nou verkeerd :o Kan hoor alles ging zo door me heen op het laatst...

Ben blij dat het goed gaat met Huub, wens iedereen maar sterkte, ben blij dat er zoveel waren die wat hebben gedaan, petje af!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:52

Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg. Gelukkig is het weer goed met Huub.

Super van de omstanders om hup te bieden!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:53

Ook even van mij een berichtje. We zijn ons kapot geschrokken. Heel erg bedankt aan iedereen die ons zo goed heeft opgevangen! Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed.
We zijn heel erg blij dat Kim en ik Maestro nog voor hebben gebracht en zijn super trots op zijn 1e premie :) De rozet hangt nu denk ik in t ziekenhuis!
Zit er nu nog helemaal van te trillen dus zo maar slapen. Wanneer er nieuws is zullen we jullie wel op de hoogte houden maar ik ben al zo blij dat hij weer praat :) We zullen goed voor de paardjes van Huub gaan zorgen :)
Heel erg bedankt allemaal!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:54

Ik zal Huub morgen sterkte wensen van iedereen. @bianca maestro was niet derde van de dagkampioen, maar dat maakt niet uit ik ben blij dat het toch nog zo goed gegaan is.

Biancaa

Re: Hengstenkeuring ICS in Schijndel, 1 maart 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:57

Oke Kim, sorry dan had ik dat verkeerd, was ook zo geschrokken ervan, alles leek op elkaar op het eind hihihihi

juutjelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:00

Lord Cameron was 3e volgens mij? Wel super dat het beter gaat. Ook ik was erg geschrokken maar gelukkig dat het al weer wat beter gaat! Ik heb respect voor de meiden die daarna toch nog de ring in zijn gegaan met Meastro na wat er was gebeurt egt super!!!

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:05

Wat fijn dat het weer wat beter gaat en dat diegene zo'n goede hebbben geholpen.... vond het ook super dat Maestro toch een eerste premie heeft gehaald top !!

En ik wil iedereen nog een keer bedanken voor de super reacties over die rooie (kan niet wachten tot volgend jaar ) ben zo benieuwd naar de foto's Had zelf gefilmd maar 70 % is zand of de verkeerde kant vergat iedere keer door de spanning dat ik uberhaupt aan het filmen was hi :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:06

Poeh Heftig nog aan eind vd dag :(:) maar goede hulp van omstanders in het bijzonder Arjan dus +:)+ en gelukkig maakt Huub het naar omstandigheden goed en fijn dat Maestro nog voorgebracht is en 1ste premie heeft behaald 8-) Succes en sterkte nog allemaal!

Nu ff de rest lezen van wat ik nog allemaal gemist heb :o , want moest helaas om 16u naar huis ... (was uiteindelijk nog 16.15u voor ik in auto zat :=)
Laatst bijgewerkt door grid op 01-03-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:13

Hier zijn we ook weer thuis aangekomen naar een heftig einde van de hengstenkeuring!
Gelukkig hebben arjan en omstanders super goed gereageerd! We kregen tijdens het eten nog een compliment van de ambulance dienst welke ook nog even belde hoe het ging. Ze waren zeer tevreden over hoe er gehandeld was, en we kregen dus een goed compliment. Ben blij dat het weer zo goed met hem gaat , we zijn er allemaal erg van geschrokken!

Lexx was verdiend dagkampioen, wat een kanjer!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
En tolkien is inderdaad goedgekeurd, met een mooie hoge 2e premie :D
Bedankt voor het compliment janet, dat hij zo braaf is dat klopt , heerlijk peerd is het :D
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Alle andere ook gefeliciteerd met de premies, en uiteraard ook alle mensen welke nu een prachtige sterpredikaa behaald hebben!

Ik heb een hoop gezichten gezien, en heerlijk gekletst met onder andere janet, marleen, leon, arjan, ingrid, puck, joyce en vele andere :D

Was een super gezellige dag, en heb genoten!

Moe maar voldaan zullen we maar zeggen :Y)

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:14

:(:) :(:) Voor iedereen die het nodig heeft , na het gebeurde van vanmiddag.
En heel veel beterschap voor de betreffende persoon. :(:)

Verder iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten +:)+

Wij moeten nog een keer terug komen :?

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:15

Pfff, wat zal iedereen geschrokken zijn :(:) . Heftig om zoiets mee te maken, zeker voor de meiden van Maestro. Super dat jullie hem toch nog voorgebracht hebben +:)+ . En grote waardering voor Arjan (en anderen) die op zo'n moment het hoofd koel houden en hulp bieden !!!

Gefeliciteerd met Tolkien, LordJ !!!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:15

Oh das schrikken!
Gelukkig gaat het beter!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:20

Half uurtje thuis, heel moe, emotionele dag, heftig maar met een goed einde voor zover bekend, kas opmaken, eten maken, bijlezen :D
Blij, trots en zeer tevreden.....

Puchje

Re: Hengstenkeuring ICS in Schijndel, 1 maart 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:23

Tommie heeft het ook super gedaan Lien :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:26

Keeva schreef:
Pfff, wat zal iedereen geschrokken zijn :(:) . Heftig om zoiets mee te maken, zeker voor de meiden van Maestro. Super dat jullie hem toch nog voorgebracht hebben +:)+ . En grote waardering voor Arjan (en anderen) die op zo'n moment het hoofd koel houden en hulp bieden !!!

Die anderen zijn Miranda (puzzeltjuh), José (roxtemp), Dianne (Teuntje111) en Yves Foubert!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:26

+:)+ +:)+ +:)+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:28

Hoe heeft tommie het gedaan Lien? Heb hem helaas gemist, want wij moesten om 4 uur weg.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:29

Ondanks goede tips zijn de foto's niet best gelukt |(

Djenges

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jacky2 op 01-03-09 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:30

tommie deed het super , de rest zegt lien wel :D

Was erg blij voor lien en tommie!

* Jacky, dat is djenges :D