Shayla, ik zat nog even te denken. Die pijn van Shayla wordt dat niet meer als er een gewicht van veulen en drachtigheid bovenop haar eigen gewicht komt. Just curious hoor
. Enne dekken, ligt er aan wanneer je een veulentje wilt. Ik zelf vind het wel belangrijk dat ze gelijk naar buiten kunnen als ze geboren zijn, dat is het best voor de beentjes heb ik geleerd van Rob van Wessum. Het eerste halfjaar is stevige (niet keiharde) ondergrond het beste, weiland dus. Inderdaad april dekken is 11 maanden later een veulen (maart dan). In mei dekken is in april een veulen. Mijn ShowGirl is ook in april uitgerekend, even kijken hoe me dat bevalt qua periode van het jaar. Vorig jaar hadden we nog sneeuw in maart![edit] lekker dat Shay weer thuis staat, toch een teken van happiness als ze zich nu al weer zo snel lekker voelt.
Allemaal weer veilig thuis gekomen gelukkig, pfff. Leon en Jacq doe voorzichtig, jullie zullen er al wel zijn denk ik.
Jean wat leuk om zo even een korte 'heftige' ontmoeting met Terry te hebben
Veel plezier allemaal enne wil foto's zien!!
Heb een beetje last van al mijn spieren, zal de kou wel zijn. Zo merk ik tussendoor nog best wel wat 'napijntjes' van de operatie
Kit en Show zijn gister maar 3 kwartier naar buiten geweest, oeh dat zal hij me niet in dank afnemen. Vind het ook best wel sneu voor ze maar ik vind al die vallende takken veel te gevaarlijk en aangezien de stal aan de bosrand ligt....doe maar even niet.

Des, balen dat jullie nog zo krap zitten (weet er alles van..) en de feestdagen moeten nog komen....Indezz ook geloof ik...allebei

Ik kon ook zo'n aanbieding van de Amazone nemen op UPD. Je wordt gewoon vet genaaid en zij zijn van de oude nummers af die ze toch al gedrukt hadden. Je krijgt het nummer van deze maand en dan het nummer van volgende maand wordt opgestuurd. Nummer 3,4 en 5 krijg je ook mee en dat maakt dan een proefabo van 5 nummers voor 10 euro. Nou ja genaaid misschien niet echt maar ze geven echt geen reet weg bij deze aktie, het is meer kosten dekken en doen alsof je onwijs gul bent. Toch vind ik het wel een leuk blad, maar heb me kunnen weerhouden van deze aanbieding.
Roos, fijn dat de waterschade meeviel. Lekker zo'n thermobroek!! Heb zelf altijd een voltigelegging onder mijn broeken als het zo koud wordt. Leuk halsters kopen, mmm mijn hobby haha heb een kast vol en nog steeds zie ik mooie die ik graag wil hebben. Je hebt nu van die mooie geblokte met blauw of roze (heb het al in mijn hoofd -> blauw voor Kit en roze voor Show). Zit er een Divoza bij jullie in de buurt dan?
Tequila, loop ze....
Tinkermuts, klinkt gezellig met je vrienden, leuk kaarten bij de openhaard! Succes met je examen met Chital, G&G 3?
FK, Hoop dat je kunt slagen voor een goedkope regendeken, geef me dan even door. Heb een waterdichte gevoerde voor Kit maar das veel te warm. Ik verkies buitenstaan boven alles voor hem dus met die snertregen en snijwind heb ik hem graag een regendeken op zonder voering, Showgirltje net zo. Die kleine dekentjes zijn alleen zo duur in verhouding, net zo duur als een paardendeken terwijl het maar de helft of minder stof is....
Mooi dat met een Barefoot je kont snel warm is, heb hem op mijn lijstje staan dus das mooi meegenomen en een fijn bijkomend feit!
[edit] je hebt er een gevonden, voor mij nog te duur zie ik.
Spetter, succes met de keukens. Mijn vriendin gaat ook naar Duitsland daarvoor, doen toch mooie deals moet ik zeggen, pfff wou (oh nee mag geen 'wou' zeggen van mijn nederlandse leraar, wouwou zegt die grote bouvier achter de deur
) dat ik zo'n keuken had!Chantal, de sneeuw komt vast nog wel bij jullie. Succes met behaven
Willen degene in die omgeving me vanavond en morgenochtend even op de hoogte brengen van de weers toestand daar??
In Hulst was dit al het geval.
. Veel succes iedereen met die sneeuw hoor, dalijk geen stroom meer enzo, niks aan