Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kailonne schreef:Hallo allemaal,
Ik ben twee dagen op training, dus niet naar Jack. Woensdag wel heerlijk les gehad. Lekker voorwaarts neerwaarts gereden dat was echt relaxed.
Wow andrea, dat is ook een mooie tinker. Met een mooie, maar moeilijke naamnoem je hem ook altijd zo of heeft hij een stalnaam?
Stoer dat je gaat meerijden met Avalon. ik heb er ook wel eens aan gedacht, maar ik heb met rijden niet genoeg lef en ik heb geen vervoer. Ze zitten vrij dicht bij mijn pensionstal, maar ik heb toch een trailer nodig.
Mij lijkt het wel eens leuk om naar een tinkerdag te gaan en om wat bokkers met tinkers te ontmoeten.
elliecuijk schreef:@freakish1977:welkom andrea bij de club,leuke tinker,met wel een heel apart en leuk hoofdje.
@mallow:ik zal het doorgeven aan de eigenaar,ik vondt het leuk haar weer te zien en kan haar gelukkig ook met de regelmaat van de klok zien.Heb ze ook gezegd dat ze ook bij mij mogen blijven komen.dit lijkt een goed wederzijds contact te worden.
ze hadden al een kruising tinker,maar weten helaas niets van de vader af.Als ik m zo gezien heb denk ik zelf een belg aan de bouw en kleur.maar er zijn al veel discussies over geweest.
Vanavond doe ik het rustig aan.enkel even poetsen en een paar gaatjes in het hoofdstel erbij knippen(de neusriem is een beetje te groot)
hopenlijk kan ik in het weekend vroeg gaan naar haar en mooie foto's maken!
caroline_max schreef:En wat voor zadel is het geworden?
Hier weer stress. Ons veulen heeft een zware koliekaanval gehad vannacht, en stata nu nog heel sneu te zijn. Ga zo met haar stappen heel voorzichtig. Het is in ieder geval niet van wormen of zand, maa rwaarvan dan wel?