[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 17:41

@freakish1977:welkom andrea bij de club,leuke tinker,met wel een heel apart en leuk hoofdje.

@mallow:ik zal het doorgeven aan de eigenaar,ik vondt het leuk haar weer te zien en kan haar gelukkig ook met de regelmaat van de klok zien.Heb ze ook gezegd dat ze ook bij mij mogen blijven komen.dit lijkt een goed wederzijds contact te worden.
ze hadden al een kruising tinker,maar weten helaas niets van de vader af.Als ik m zo gezien heb denk ik zelf een belg aan de bouw en kleur.maar er zijn al veel discussies over geweest.

Vanavond doe ik het rustig aan.enkel even poetsen en een paar gaatjes in het hoofdstel erbij knippen(de neusriem is een beetje te groot)
hopenlijk kan ik in het weekend vroeg gaan naar haar en mooie foto's maken!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 18:55

zal me hier ook weer eens melden als dat mag!
Ik vergeet steeds te posten *schaam* Nu ook een tijdje niet meer gelezen, ook zo slecht!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:21

Hallo allemaal,ben een tijdje een stille meelezer,welkom alle mensen die zich hier gemeld hebben.

Tinkers zijn gewoon een verslaving,ha,ha zeg maar nee,dan krijg je er twee!

Bij jullie allemaal ook zoveel nattigheid?Hoop dat het morgenmiddag een beetje droog is,wil graag gaan wandelen met artrose-Odjus.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:38

Hallo allemaal,
Ik ben twee dagen op training, dus niet naar Jack. Woensdag wel heerlijk les gehad. Lekker voorwaarts neerwaarts gereden dat was echt relaxed.
Wow andrea, dat is ook een mooie tinker. Met een mooie, maar moeilijke naam :D noem je hem ook altijd zo of heeft hij een stalnaam?
Stoer dat je gaat meerijden met Avalon. ik heb er ook wel eens aan gedacht, maar ik heb met rijden niet genoeg lef en ik heb geen vervoer. Ze zitten vrij dicht bij mijn pensionstal, maar ik heb toch een trailer nodig.
Mij lijkt het wel eens leuk om naar een tinkerdag te gaan en om wat bokkers met tinkers te ontmoeten.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 03:31

Kyona ziet er goed uit!

james_bont, wat voor werk doe je?

Gefeliciteerd met je aanwinst! Ik ben benieuwd naar plaatjes!

Welkom Andrea! Leuke Tinker heb je, prachtige naam!

En Eef? :)) :)) :))
Ik nam Luna ook wel mee als handpaard naast Mel hoor, dan moest ze ook gewoon doorlopen. Luna maakt er gewoon een spelletje van, in elke nieuwe situatie staakt ze tijdens het meelopen. Ik dacht eerst ook dat ik haar gewoon de tijd moest geven. Maar het duurde op den duur steeds langer en gebeurde steeds vaker (ook op bekend terrein) dat ik het zat werd en pas toen ik boos werd ging ze normaal meelopen. Uiteraard geef ik haar de tijd om vreemde dingen te bekijken en plekje te geven daarbinnen, maar madam buit alles nogal graag uit. Verbaas me ook elke keer weer hoeveel lekkers die bij mij weet los te peuteren _O-

Welkom terug Sandra! Hoe is het? En met King?

Fijn dat de les met Jack goed ging :)

Hier hoogstwaarschijnlijk net zoveel nattigheid als daar Carolien.
Morgenmiddag zou het langzaam aan wat droger worden, dus wie weet heb je geluk.

Morgenochtend ook maar niet fietsen, lekker wat langer slapen, ben aan het opbouwen naar mijn sluitritme en de regen maakt het nou niet bepaald aantrekkelijk. Morgenavond ga ik als ik een beetje op tijd vrij ben even langs Luna, en anders zaterdag maar weer. Is wel ff balen, heb haar als sinds dinsdag niet gezien. Gelukkig weet ik dat ze er goed bij staat, maar ik hoop toch dat mijn roosters zoals deze week sporadisch blijven en zeker geen gewoonte gaan worden, dan kan ik alsnog beter in een winkel gaan werken.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:15

Het regent, het regent.

Mallow: heb je even pb gestuurd.

Welkom Andrea !

Fijn Kailonne dat je les goed gaat.

Lot: heb je zo'n rot rooster ?

Sandra: natuurlijk, no problemo ;)

Tinkerplein, hier ook flink nat ja.

Ben benieuwd hoe het vandaag met Kayleigh gaat. Gister en eergister was ze niet normaal hengstig. Kont draaien naar de ruinen. Op stal maar hinniken als er iemand weg gaat (blijven er genoeg over ;) ) Merries :P

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:14

@ Lot,ik werk op de kraamafdeling en verloskamers en heb nogal eens nachtdienst.
Vandaar mijn vroege post van de week!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:53

Kayleigh was super braaf *\o/*
Ze heeft echt met alles super goed geluisterd, rem, gas, langs tractoren, bruggetjes over. Ze liep helemaal trots te zijn naast de fiets. :D

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:24

nou met mij en king goed!
We gaan steeds meer vooruit! Hadden wel ff een flinke dip gehad(zelfs op het punt gestaan hem te verkopen, maar toch niet gedaan) gewoon omdat t niet ging.
maar meneer gaat nog steeds door het vuur voor mij en laat merken hoe graag hij wil werken.

Zal eens nieuwe foto's maken van hem!

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:23

Kailonne schreef:
Hallo allemaal,
Ik ben twee dagen op training, dus niet naar Jack. Woensdag wel heerlijk les gehad. Lekker voorwaarts neerwaarts gereden dat was echt relaxed.
Wow andrea, dat is ook een mooie tinker. Met een mooie, maar moeilijke naam :D noem je hem ook altijd zo of heeft hij een stalnaam?
Stoer dat je gaat meerijden met Avalon. ik heb er ook wel eens aan gedacht, maar ik heb met rijden niet genoeg lef en ik heb geen vervoer. Ze zitten vrij dicht bij mijn pensionstal, maar ik heb toch een trailer nodig.
Mij lijkt het wel eens leuk om naar een tinkerdag te gaan en om wat bokkers met tinkers te ontmoeten.

Hi,

Ik noem hem eigenlijk wel altijd zo, maar er zijn veel meiden die het afkorten naar Bally.
Ik heb ze tijdens paard en koets zien rijden en dat carroussel rijden lijkt me wel wat.
We zullen zien of het allemaal klikt en of Ballyheigue het ook wel leuk vindt.

Groet Andrea en een gesokte groet van Ballyheigue

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:25

elliecuijk schreef:
@freakish1977:welkom andrea bij de club,leuke tinker,met wel een heel apart en leuk hoofdje.

@mallow:ik zal het doorgeven aan de eigenaar,ik vondt het leuk haar weer te zien en kan haar gelukkig ook met de regelmaat van de klok zien.Heb ze ook gezegd dat ze ook bij mij mogen blijven komen.dit lijkt een goed wederzijds contact te worden.
ze hadden al een kruising tinker,maar weten helaas niets van de vader af.Als ik m zo gezien heb denk ik zelf een belg aan de bouw en kleur.maar er zijn al veel discussies over geweest.

Vanavond doe ik het rustig aan.enkel even poetsen en een paar gaatjes in het hoofdstel erbij knippen(de neusriem is een beetje te groot)
hopenlijk kan ik in het weekend vroeg gaan naar haar en mooie foto's maken!

TNX!! :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 12:53

Ff een ego bericht (moet nodig bijlezen!)

Ik heb een zadel gevonden!!!!!

En ik ben flauwgevallen op Diaz.. :( gelukkig ging de schat stilstaan, en werd ik 'gevangen'!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:01

Jeetje das schrikken! Hoe kwam t?

Tis nat! Moet zo mesten

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:21

En wat voor zadel is het geworden?

Hier weer stress. Ons veulen heeft een zware koliekaanval gehad vannacht, en stata nu nog heel sneu te zijn. Ga zo met haar stappen heel voorzichtig. Het is in ieder geval niet van wormen of zand, maa rwaarvan dan wel?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:19

Sandra: ik heb last van lage bloeddruk ed, loop al een tijd bij een internist.

Caroline, een hilason boomloos western.
Ik zal als ik thuis ben een foto plaatsen!

Wat heftig van je veulen! Lekker wandelen, hopelijk snel de oude! Koliek hoeft helaas geen onwijze aanleiding te hebben, gewoon eten kan al vetstoppen, en bij een kleine is dat allemaal gevoeliger natuurlijk!

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 14:23

caroline_max schreef:
En wat voor zadel is het geworden?

Hier weer stress. Ons veulen heeft een zware koliekaanval gehad vannacht, en stata nu nog heel sneu te zijn. Ga zo met haar stappen heel voorzichtig. Het is in ieder geval niet van wormen of zand, maa rwaarvan dan wel?

Ach,dat arme veulen...
Misschien domme vraag maar hoe weet je dat dat geen zand is?
Ik hoop dat jullie gauw weten waardoor wel...

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:23

@SxF; dat geen domme vraag hoor! We hebben vanmorgen een mestonderzoek laten doen door onze veearts, en die heeft geen zand (of wormen) kunnen vinden. Ze is alweer wat helderder gelukkig, en staat ook op als we de box ingaan. Vanmorgen bleef ze dan nog gewoon liggen.

Ben benieuwd Diaz! Zoiets zoek ik ook voor mijn KWPN merrie.

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:28

Ik denk dat je het tegen mij hebt Caroline..haha.
Ik hoop dat ze gauw verder opknapt!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:39

Het zadel!
Afbeelding
Afbeelding

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 20:02

Diaz: vind het zadel nog iets aan de lange kant eigenlijk.
Lijkt mij lastig een passend zadel te vinden.
Boomloos ghost is ook kort als ik mij niet vergis.

En lotte nog gefietst met Luna of ? ;)

Morgen hier een verjaardag, dus appeltaart staat in de oven. :9

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:37

caroline_max jeetje wat erg van je veulen dat ie zo ziek is!

diaz, het zadel lijkt me ook erg groot! Maar jouw tinkie lijkt ook zo puppy nog hihi

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:44

Oeps, ja sorry Siem! Ik bedoelde idd James-Bont :D.

@Diaz; leuk zadel! Het lijkt idd wel groot, maar ik neem aan dat Diaz nog aan het groeien is ook? Het lijkt mij wel lekker zitten in ieder geval. Misschien dat ik een Barefoot Arizona ga kopen, maar die was voor jou te klein/voor Diaz te lang toch?

Veulen lijkt goed op te knappen nu. Morgen zou de veearts nog even komen chekken, dus dan hoop ik dat ze weer redelijk fit is. Ze is wel erg moe lijkt het, maar tante Elsa waakt goed over d'r. Ik kreeg nog goede adviezen per PB, dus daar zal ik ook nog even achteraan.

Ik lust ook wel een stukje appeltaarts SxF!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:45

ik heb nog een barefoot arizona te koop :P

lijkt me ook best vermoeiend voor haar! arm ding!

vandaag zat ik lekker vast in de modder met mn kruiwagen en tot overmaat van ramp viel ie bij de mesthoop de verkeerde kant op!

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:50

Ow, welke maat?

Edit; Al gevonden! Helaas , ik zoek 1 met VPS en ik heb echt een maatje 1 nodig :D

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:52