schattige jelle Gefeliciteerd rommulus! Nou gister zou eigenlijk mijn laatste dag met mallow zijn. Word ik vanmorgen gebeld, mallow verhoging, helemaal zweten pompen, echt niet normaal. En er heerst hier rhino en luchtweginfectie. Pf vind t zo klote!
Volgens mij hadden ze je beter niet kunnen bellen, Eef
Snelle Jelle Geniet ze!
Tobias ok hoor Grit, geen nieuws is goed nieuws!
ringelberg
Geplaatst: 28-06-09 21:07
Mallow toch besloten om te stoppen?Ik had t niet meegekregen
Ach..en Esmee...wat een vreselijk iets zo je maatje te verliezen.Bokt is ook niet goed voor je emotie's,bij iedereen die iets ergs meemaakt ga ik rustig zitten janken.
Dijkfeest was super, Wilco was dronken. Moest even flink overgeven en zijn broer stond er naast. Hij was wilco maar over zijn rug aan het aaien en zei: "komt goed Wilco, het is zo weer over" lag helemaal in een deuk, echte broederliefde midden in de nacht Was pas om 1 uur uit bed, en toen kwamen er vrienden en de ouders van Wilco om te BBQen. Was erg gezellig.
Vanavond liep mijn achter buurvrouw met haar kinderen langs. Ziggy en Dundee vond het erg leuk. Ik liep met mijn camera en heb er dus foto's van gemaakt. Stuur ze zo even door naar haar, mijn eerste soort van fotoshootje
snowdon
Geplaatst: 28-06-09 21:19
Ik vind al die gedichten en kaarsjes altijd zo overdreven Vind een gedicht alleen mooi en omvattend als het enkel over die situatie gaat en vooral door de persoon zelf geschreven is.
Ik vind het echt mega k*t van Nuala, maar heb niet zo snel die emoties voor anderen. Heb dat maar 1 x gehad, maar die kende ik ook echt vele malen beter dan anderen.
ringelberg
Geplaatst: 28-06-09 21:25
Nou,sinds ik zwanger ben geweest kan ik al huilen als iemand op televisie een mixer wint...
Ben ook niet zo van de gedichten,maar wordt altijd wel geraakt door de persoonlijke verhalen.
Owja, vandaag Joyce gezien en gesproken. Ze wilt mee op die rit, maar wist nog van niets Ze moest nog even kijken of ze kon. Wat doen jullie nu dan?
Grit
Geplaatst: 28-06-09 21:44
Ellen kan de 26e niet, ik dacht Grid wel. Ik heb de datum genoteerd, maar ben een last minute beslissers . Lijkt mij erg leuk, maar wil gewoon even kijken hoe druk die week al is.
Zeskamp met de familie, kan me daar wel lollige beelden bij voorstellen
D_Travis
Geplaatst: 28-06-09 21:45
ja zeker, alle leeftijden deed mee dat was vanaf 12 jaar en zelfs mijn oma van bijna 80 deed heel fanatiek mee met zaklopen, boogschieten touwtrekken etc echt geweldig
Ik had mij even voorgenomen niet meer zoveel te posten en te doen op bokt maar dit moet ik jullie toch even vertellen. Vandaag had ik eindconcours van onze manege. We hadden 'sochtends dressuur, ik reed nog 1 keer F6, was voor het eerst buiten, Guus was súper braaf, galop heerlijk rustig en ontspannen, resultaat een gedeelde 2e plaats!
Toen 'smiddags springen, had mij voor de BB ingeschreven, was samen met nog een vrouw en we hadden de grootste lol om wie er nou zou winnen en dat we lekker samen de ereronde gingen rijden ZIj moest eerst, foutloos. Ik had dus al zoiets van dat wordt niks, vorige keer was ik bij de 3e hindernis al gediskwalificeerd. Maar Guus ging súper!! Af en toe een twijfeling maar met een kleine tik van de zweep ging hij uiteindelijk overal overheen en waren we 1e! (van de maargoed )
Toen nog tot het eind van de dag gebleven omdat mijn nichtje ook nog moest, bleek er ook nog een dagkampioen te wezen in zowel de jeugd als volwassenen klasse. De punten van springen en dressuur werden bij elkaar opgeteld en ja hoor Ik was ook nog dagkampioen van de volwassenen! 3 dikke bekers mee naar huis. Ben zoo trots op die Guuzel