Heerlijk iedereen zo genoten van dit mooie weer. Hele mooie foto's voorbij zien komen.
Heeft er iemand wat aan een vuilniszak vol met videobanden?? Van Disney tot gewone speelfilms??
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-09 21:53
Ah zie heerlijke foto's en filmpjes voorbij komen Angela heerlijke relaxe pics Wat kan Chayenne bokken en Springen Joyce en Leon gezellig samen op pad en Tobias 1ste zwemles Travis en diaz onder de indruk van bruintje En Bubblegum op rit
Bianca
Joyce al diverse verjaardagskado's je wordt maar wat verwend zeg
Janet ff schrikken met Dundee maar gelukkig snel weer zichzelf!
en Vince stiekum toch meer energie
Hier liggen dus die roze handvaten tussen die ik zag op equitana
en hier dus ook genoten van het mooie weer Heerlijk buitengereden en ook weer eens het water ingegaan Say heerlijk aan het spetteren moet daar toch ook eens een filmpje van maken en daarna ook nog tuin wat opgefleurd
Hier nog een voorbeeldje van Sayla's opvoedkunsten wat kan ze dan lelijk kijken
Ja idd Vind het af en toe wel jammer dat een grotere plas meteen al zo ver is hier maarja kan niet alles hebben en gelukkig nog wel kleine plas dichtbij al blijft er dan dus in zomer weinig water over
Moest meteen aan Joyce denken toen ik iemand zag lopen met een hele tas van die roze handvaten
Laatst bijgewerkt door grid op 21-03-09 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
die roze handvaten zijn wel duidelijk, soms kan ik die zwarte niet meer vinden in het gras.
mijn schoot ligt een beetje vol, een laptop en het hoofd van wilco die ligt te snurken arme ventje heeft deze week dik 60 uur gewerkt
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-09 22:36
Ah dus moet niet alleen aan Joyce denken maar ook aan Lois
Janet volle schoot ah wilco lange werkweek je kunt dan ook rood of oranje pakken
hier ook moe zo nog ff bankhangen en dan naar bed
Morgen weer een ritje maken en poster (v wedstrijd) ophangen bij Manege Dan moet ik alleen nog bij ruiterzaak de Ros en dan heb ik geloof ik alle grote stallen enzo in omgeving inschrijvingen stromen al langzaam binnen (20 nu) maar dat mogen er natuurlijk nog veel meer worden
Resi_lover
Geplaatst: 21-03-09 22:43
grid schreef:
Ah dus moet niet alleen aan Joyce denken maar ook aan Lois
Biancaa
Geplaatst: 22-03-09 01:36
hihihi die rose vind ik ook wel leuk hoor dames
Wat een gave foto's allemaal weer, allemaal genieten van het lekkere weer
Nou gisteren de garage opgebeld dat ik het niet eens ben met de gang van zaken van mijn auto. De eigenaar van de garage vond het (weer) rot voor me en zei dat ik maandag een andere auto mag uitzoeken. Maar dan moet ik waarschijnlijk wel bijbetalen, daar ben ik het dus niet mee eens aangezien ik voor deze auto al had bijbetaald omdat mijn vorige auto ook al kapot was gegaan. Deze auto is nu al 2 keer gerepareerd door hun en nu dus dit weer. De ANWB heeft de auto provosories (schrijf ik dat zo) gerepareerd en dat houdt in dat ik mijn auto moet starten met een zekering Als ik de sleutel uit het slot haal, dan blijft mijn motor lopen en moet ik de zekering er weer af halen... Goh ik wist niet dat ik Knight Rider was met Kit, ik mis nog het rode lampje dat heen en weer gaat op mn gril Nou dat wordt dus wat maandag
Verder wel leuk nieuws, het stukje grond was wel erg mooi en netjes. Ik kan het dus in zijn geheel huren en ik zou dan op zich nog 2 andere paarden erbij kunnen zetten. Of dus in mijn uppie huren, wat ik wil... Dus als iemand nog een stukje grond wil huren en met Noaatje en veulen wil staan in Stompwijk/grens Zoetermeer dan hoor ik dat graag Ik denk wel dat ik het ga doen, het was echt een mooi stuk met wat schaapjes met lammetjes erop. Er stond wel een schuur maar die houdt hij nog voor zichzelf omdat hij deze wil gaan aanpassen. Misschien dat hij het zo wil aanpassen dat er ook een paddock bij komt zodat er ook paarden in de winter kunnen staan, maar dat wist hij nog niet. Het is dus in 1e instantie alleen voor in de zomer, dus wel eerlijk van hem.
Gisternacht ben ik ziek naar huis gegaan, ik had onwijze migraine en nu nog wel een beetje maar wel dragelijker. Ik heb gewoon 3 kwartier voor mijn deur gestaan omdat Mich de klip aan de binnenkant erop had gedaan en hij zijn telefoon niet hoorde. Fijn als je dus op instorten staat Eindelijk nam hij de telefoon op, kwam de deur open doen, slofte weer terug naar zijn bed, ging liggen en sliep weer... ja aan zo'n man heb je wat hihihi
Nu net bij een kampioenspartij volleybal geweest van een nciht van Mich, daarna een verjaardag bij een neef van hem en dus nu op mijn werk... leuk als je niet hebt geslapen en nog steeds migraine hebt
Lucy_1
Geplaatst: 22-03-09 01:52
Balen van je auto Biancaa..... Klinkt als een druk dagje....
Wel gezellig, die gekleurde handgrepen...
Wow Joyce.... Wat een schitterende deken....
Ariebren... Kom maar op met je foto's Gave foto van je quater...
grid.... Mooie Shay.... kan lekker shaggie kijken
Heerlijke filmpjes en foto's Leon.... Tobiasje
Vince meer conditie dan verwacht
Iedereen lekker gehobbeld en van het weer genoten...
Marleen...Schasha komt wel hoor Denk dat het bij Luna ook nog wel een of 2 duurt... Heerlijke foto's van je kudde gezien...
Hier vanavond nog uit geweest... Ben net thuis... Duik zo lekker mijn bedje in...
Ik zie net op TV een stukje van uit Amerika, daar hebben ze blindengeleidenpony's.. Ziet er best schattig uit..
Hier is het helaas een beetje bewolkt.. Af en toe een zonnestraal.. Maar dat mag de pret niet drukken, want strakjes met Shaantje naar les en daarna weer heerlijk naar t strand..
het is hier ook nog een beetje bewolkt, maar de zon komt we af en toe door.
Heb die blindegeleidenpony's ook we eens gezien. Vond het er wel grappig uitzien.
Grit
Geplaatst: 22-03-09 10:16
Goeiemorguh!
Biancaa; Wel fijn dat je een stukje land hebt gevonden!!
Gekleurde handvaten; doe mij ze maar in 't geel
Say in het water geweest. Mooie witte sokken! Was je bij de Meuwel geweest?? Wil ik met Vince ook eens gaan doen, geen idee of hij het water in gaat. Bert was gek op water, moest ik opletten dat hij er niet in ging liggen.
Blindegeleidepony's, wel van gehoord, maar ze nooit in actie gezien. Lijkt mij binnenshuis en in winkels toch lastiger dan een hond, maar wel leuk dat ze het kunnen
Sita; veel plezier op het strand
Heb de hele ochtend al ruzie met de vuilnisbak. Ik moet er een nieuwe zak in doen en ben te laks, dus ben ik telkens twee minuten bezig om alles zo aan te duwen dat de deksel dicht kan. Maar hij springt nu weer open
Ga zo eens op pad, rijden op een malarga marchandor (of zoiets)
Resi_lover
Geplaatst: 22-03-09 10:18
Goeiemorgen
Bianca weer een drukke dag gehad en nu slapen
Janet spierpijn...
Sita les en naar ''t strand, wel foto's maken hè dat van die blindengeleidenpony's heb ik ok wel eens gezien, echt schattig
Hier is het helaas ook niet super weer, beetje bewolkt en grijs.... nou ja, zo naar de paardjes, Lord weer rijden en lessen