wat een toestand.
Moeten wel zeker weten dat het verantwoord is om te rijden, geen risico"s nemen chub en snow.
Harry Potter was geweldig, ga lekker mijn bed in welterusten allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naja iig heel huids 
En dan is ie nog wel 50+

Is t een leuk blad, de amazone?
voor Maya en Jilleroo die stilstaan. Ook voor alle andere filegangers….
haha

Ik geloof dat het idd goed smaakt
*neemt hapje Jan*
desillies schreef:jeetje het houd niet op Maya en Jillerroo die hier waren om mijn scheermachine te lenen staan al meer dan een uur voor de westerscheldetunnel te wachten,deze is door gladheid en een vrachtwagen die er niet meer uitkan dicht!!
over de A58 naar huis lukt ook niet,die is afgesloten omdat er hoogspanningskabels gebroken zijn tjongejonge wat een gedoe!!

:
Jean schreef:Shayla, ik denk april/ mei, als je in april gaat heb je in mei dat jaar erop een veulentje. en als je nog vroeger wil kun je eind maart begin april, en dan 11 maanden later ongveer, dat ligt helemaal aan jezelf.

manlief is thuis,om 5.45 uur wel te verstaan 

Fiets maar mee, poging doen om erop te komen en anders maar lopen ofzo... Dan van stal naar m'n ouders hius (lopen.... ruim een uur...) Dusseuhm, mochten jullie vandaag niks meer van me horen, datn weten jullie hoe het komt 
Jellie schreef:Snowdon, leuk Snowdon met je lover! Is sturen typisch brabants qua uitspraak? Dat zeggen wij hier nooit.
HELP dat kan toch nie haha 

fjordkootje schreef:voor noodgevallen een regendeken (ehhhhh, bestaan die ook goedkoop??) voor Mira halen.
Nee hoor, grapje! Ik heb eens bij piaffe eentje besteld voor 40 euro of zo. Nooit opgehad nog dus weet niet of ie waterdicht is. Was van Harry's horse. Hopelijk kun je eentje vinden voor niet al te veel geld.
* Ik heb het met jullie te doen. Hier hebben we alleen gisteren wat losse vlokjes gehad en daar is ook alles mee gezegd. Verder regent het hier nu een beetje, maar we hebben geen bergen sneeuw. Heel stiekem had ik wel gehoopt dat er een beetje zou liggen zodat ik een mooie "school-in-de-sneeuw" foto zou kunnen maken, maar dat komt nog wel.
Kennisje van een van mijn huisgenootjes stond er ook tussen. Was om 11 uur smorgens uit Deventer weg gegaan en moest in Nijmegen zijn, maar om 8 uur hollandse tijd was ie er nogsteeds niet. (foei wat een tekst op de vroege morgen)
Geen gelijk willen geven komt me bekend voor
(Eigen schuld
)
fjordkootje schreef:voor noodgevallen een regendeken (ehhhhh, bestaan die ook goedkoop??) voor Mira halen.
Spetter schreef:Hahah in een ander topic schreef je toch.... "geld moet rollen"Nee hoor, grapje! Ik heb eens bij piaffe eentje besteld voor 40 euro of zo. Nooit opgehad nog dus weet niet of ie waterdicht is. Was van Harry's horse. Hopelijk kun je eentje vinden voor niet al te veel geld.